staat dat het in de trein was hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:56 schreef stijgende_ster het volgende:
Bij jou in de auto?
Zit je soms ook op het gamer.nl forum?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:56 schreef t0y het volgende:
Nu al verkozen tot het beste topic van 2006.
Doet me denken aan een verhaal, groepsrukken op een eiland.
Maar dan in een trein![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;d:D!!!!1!!111 one1
lolleromfg
Ohja, laat enzo.quote:
Kennelijk heb jij verzuimd te melden dat je het wel erg vindt, viespeukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:53 schreef Capa het volgende:
"Zeg als je het niet erg vindt, ga ik ff rukken."
Eenschquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:34 schreef BrauN het volgende:
Leef als een zigeuner.
In the old days... voordat ik fok ontdektequote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:01 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Zit je soms ook op het gamer.nl forum?
ik zou toch echt niet weten waar ik kijken moest, en ik zou keihard gaan lachen denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stel je voor dat dat echt gebeurd als je in de trein of bus zit...
Het erge is dat rustig blijven de enige optie is,ik heb meegemaakt dat zo'n iemand een tijdschrift begon te verscheuren omdat iemand er NIET instond.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:54 schreef LostFormat het volgende:![]()
Geweldig hoe droog die verzorger er op reageerde. Die maakt dat natuurlijk dagelijks mee.
Mijn tijdschrift wat doe je mopje aan voelt komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:35 schreef dborhem het volgende:
[..]
Het erge is dat rustig blijven de enige optie is,ik heb meegemaakt dat zo'n iemand een tijdschrift begon te verscheuren omdat iemand er NIET instond.
Krijg je zo'n zalvend praatje;'He!Wat doe je nou toch,nu moet ik die ook betalen!'
Hoeven ze alleen maar een bonnetje mee te nemen,krijgen ze nog vergoed ook.
Mijn punt is dat je niets anders kan doen dan rustig te blijven met een man van 40 en een denkniveau van pakweg 6 jaar ( met duim in de mond en alles).quote:
Tja, ik word altijd een beetje bang van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:55 schreef dborhem het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je niets anders kan doen dan rustig te blijven met een man van 40 en een denkniveau van pakweg 6 jaar ( met duim in de mond en alles).
Ik ga heus niet lopen schreeuwen of die nou helemaal door de ratten gebeten is hoor.
Dat snap ik ook wel.
Knap dat die begeleiders nog meer geduld hebben dan mij.......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |