Gast, james blunt is voor rtl radio zeikwijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef Egamer het volgende:
peristilius, ik ben James Blunt fan. Vraag ik nu om iets?
It's truequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef mordradead het volgende:
Een ex militair ook wel bekend van het "I'm beatiful" nummer
Hij was 1 kbquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Roi het volgende:
Ah ze hebben wat met mijn melding gedaan!
Niet ziek, gevallen van zijn fiets (ijs/gladheid)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef Frankeinstein het volgende:
Is/was Bernie ziek? Shit, ik heb veel gemist hoor ik..
eens zul je de top bereiken en zal er tegen je opgekeken worden..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Thomper het volgende:
Ik ben nog steeds in topictitel training. Mijn GAM FB titel is van een nieuw hoog niveau.
Ik ben ook een keer gevallen toen het glad was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet ziek, gevallen van zijn fiets (ijs/gladheid)
Ik ben ook gepleurd van mijn fietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:51 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gevallen toen het glad was.
Toen kwam ik te laat voor school.
Naar mordra, en daar voorbij!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
eens zul je de top bereiken en zal er tegen je opgekeken worden..![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:54 schreef mordradead het volgende:
Ik ben ook en keer hard neergegaan, ze hadden vorig jaar toen flink gestrooid maar op zo'n tussenstukje was het nog ijzig glad (hehe) (h3h3) ik dacht met m'n redelijk brakke kop dat ik met een hoge snelheid wel over dat stuk zou kunnen crossen en dat lukte helaas wel helemaal schuin wat niet best was, daarna gleed ik zolang door dat ik alweer bijna op school was, dat was nog eens supertof.
Dat zal vast pijn hebben gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben ook gepleurd van mijn fiets
Het was glad (regen) en reed op een houten brug. Ik wilde gaan remmen (remde ik met mijn voorrem) dus mijn voorband glijdt en ik hield het gewoon niet meer. Ik maakte een vette buikschuiver
![]()
Hele jas naar de tandjes
idd. maar ik was op weg naar een sollicitatie op dat moment, kwam ik daar in een kapotte jas en fiets op mijn schouderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat zal vast pijn hebben gedaan.
Je mag van geluk spreken dat het geen metalen brug was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |