quote:Op zondag 22 januari 2006 21:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Seizoen 1 had 1 dreiging. 2 dreigingen. Ontvoering + moordplannen palmer
Seizoen 2 had 1 dreiging.Atoombom + oorlog voorkomen
Seizoen 3 had 1 dreiging.Virus in mexico (is geen virus) Virus voorkomen te verkopen, Virus verkomen van uitbraak
Seizoen 4 had 85 dreigingen.
Geef mij seizoen 1 t/m 3 maar
Die ontvoering had natuurlijk direct te maken met de moordplannen op Palmer.quote:
Ik bespreek t toch niet? Vraag alleen of iemand me wil uitleggen PER MAIL hoe een nieuwsgroep werkt. Nieuwsgroepen zijn niet illegaal hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef SunChaser het volgende:
- edit: Jij zou toch beter moeten weten, SC
Ik bespreek ook niks, wil gewoon dat iemand me effe mailtquote:Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef mAesculapius het volgende:
- edit: Fok! is niet de plek om dit te bespreken -
Waar maak je je druk over man, heb je weleens van google gehoord? :/quote:Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik bespreek t toch niet? Vraag alleen of iemand me wil uitleggen PER MAIL hoe een nieuwsgroep werkt. Nieuwsgroepen zijn niet illegaal hoor
Dit topic gaat over 24 niet over nieuwsgroepen, ondertitels, beeldkwaliteit of andere zaken.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik bespreek t toch niet? Vraag alleen of iemand me wil uitleggen PER MAIL hoe een nieuwsgroep werkt. Nieuwsgroepen zijn niet illegaal hoor
Jammer dat ze 24 alleen in 720p uitzendenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef Wytze het volgende:
Als ik echt in de mood ben dan download ik de pure HDTV. 1920 x 1680
doe nietquote:Op zondag 22 januari 2006 21:44 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Jammer dat ze 24 alleen in 720p uitzenden![]()
Zoals ik eerder al heb aangegeven, denk ik dat dat een link tussen de terroristen en Jack is. Ze waren erachter gekomen dat hij nog leeft (iemand had Chloe's computer gehackt werd er gezegd in de prequel), en probeerden zo Jack ofwel te kidnappen (zodat ze hem konden dwingen vuile klusjes op te knappen) ofwel alleen maar op te jagen. Wat de reden ook is, ze probeerden jack de moord op Palmer in de schoenen te schuiven, dus misschien zoeken we er wel teveel achter, was de prequel alleen bedoeld om te zeggen dat de terroristen wisten dat Jack nog leeft, en was de achtervolging gewoon om op een leuke manier wat extra tijd te vullen. En dan is er misschien verder geen directe linkquote:Op zondag 22 januari 2006 22:41 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
doe niet
On topic: wazig dat die achtervolging van een paar weken/maanden terug helemaal niet terugkomt? Ik neem tenminste niet aan dat dit later in het seizoen komt, aangezien Jack in de previews lang haar heeft?
Anders een quote uit de preview nemen van www.isitonyet.com ?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:54 schreef TC03 het volgende:
Jongens, niet door posten. Het volgende topic moet een hendig sjieke subtitel krijgen uit een quote van ep5.
Ik heb em nog even bekeken en ik ben het met je eens...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:38 schreef TC03 het volgende:
Jack: "I'm not CTU!"
Die dan maar, als dit topic voor dinsdag vol is.
that's correct, morgen ochtend vroeg kan je s05e05 (11am - 12am) gaan binnenhalen (of via je schotel kijkenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:16 schreef dady het volgende:
Even checken, is
24 - s05e04 - 10.00 a.m. - 11.00 a.m. de laatste episode?
Jammer, ik hoopte dat ik er nog een paar niet had gezien, heb ze gistereren 0 t/m 4 in 1x keer gekeken, heerlijke serie is het.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:17 schreef StefanFM het volgende:
[..]
that's correct, morgen ochtend vroeg kan je s05e05 (11am - 12am) gaan binnenhalen (of via je schotel kijken)
Je kan nu nog ff denken aan de aflevering van 5 Febr.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef scanman01 het volgende:
De ellende is begonnen. Iedere keer een week wachten en maar 1 aflevering iedere keer
Hoe ga ik dat volhouden totaan aflevering 24
Waarschijnlijk komt er eind feb nog ergens een dubbele aflevering, dit omdat 24 een week later begonnen is dan vorig jaar. En uiteraard worden ook de laatste 2 afleveringen achterelkaar uitgezonden.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef scanman01 het volgende:
De ellende is begonnen. Iedere keer een week wachten en maar 1 aflevering iedere keer
Hoe ga ik dat volhouden totaan aflevering 24
Alleen dan rest mij de vraag, wat is 'District' dan voor afdeling?quote:Spoiler warning: Plot and/or ending details follow.
In Season One, the L.A. branch of CTU was headed by Jack Bauer who later left due to bereavement after his wife's death, which happened largely because of his job. George Mason took over and was the CTU Director until he was forced to leave due to the fact he was dying of radiation poisoning. Tony Almeida took charge of CTU for the rest of the season as the Director and for almost all of Day 3, until he was forced to aid the escape of a terrorist, former MI6 agent Stephen Saunders, who was holding his wife Michelle Dessler hostage and later breaking Saunder's daughter out. Jack Bauer then assumed command as acting Director until Brad Hammond took control. Three months later, a District official named Erin Driscoll became Director of CTU Los Angeles and fired Jack Bauer for a heroin addiction acquired in the line of duty.
The government agency is under the control of the CTU Division Command headquarters, simply called Division throughout the show. It was until Season Three, headed by Regional Director Ryan Chappelle. Ryan Chappelle was killed by Jack Bauer after President David Palmer reluctantly authorized his execution following a demand from former MI6 agent-turned-terrorist Steven Saunders, who would kill millions with the release of a biological weapon if the president did not comply with his demands. As a government agency, CTU is also under direct control of the President of the United States.
[...]
Numerous times, the agents at CTU have run into problems with their superiors from other offices, who attempted to shut them down even though they were actually attempting to help the investigation. Superiors included District Director George Mason (seasons 1–2), Division Director Ryan Chappelle (Seasons 1–3), District Director Alberta Green (Season 1), and Deputy Division Director Brad Hammond (Seasons 2–3).
[...]
The basic CTU structure is as follows: there are the Domestic Units, those that are assigned to work with specific cities (i.e. CTU Los Angeles, CTU San Francisco, CTU New York, etc.). Above them is Division Command, which oversees all Domestic Units in the area. Next comes District Command, which is responsible for all the Districts in a large area, presumably per state or large sections of the state.
http://en.wikipedia.org/wiki/CTU
Volgens mij was Division een soort overziende afdeling. CTU in 24 is CTU LA. Je hebt dus in de andere steden ook CTU afdelingen. Een aantal van die CTU's (waarschijnlijk die geografisch in een leuk gebiedje passen) wordt overzien door een Division. Een soort hogere afdeling die veel plant en overziet, en CTU doet dan voor hun gedeelte van de Division het veldwerk zoals jij zei.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef KreKkeR het volgende:
Wat ik nu nooit volledig heb begrepen, is wat Division nu precies is voor afdeling
Uit de serie maak ik op dat het een afdeling is die boven CTU staat, want telkens als er iemand van Division wordt gestuurd naar CTU staat die bovenaan de hierarchie... maar wat doet die afdeling precies?
Is het een soort van plannende afdeling daar waar CTU meer veldwerk doet? Of heeft Division ook agenten in het veld? Hoe zit dat nu met die afdeling?
Ik neem aan dat District de verantwoordelijkheid heeft over alle divisions in een bepaald gebied. Dus de opper-eindverantwoordelijke. Maar hoeveel Districts zou the US dan (fictief) tellen?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alleen dan rest mij de vraag, wat is 'District' dan voor afdeling?
Vanaf vanavond (US timezone) 1 per week, vorige week was de 4 uur durende opening, verdeeld over 2 dagen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:18 schreef Game_Error het volgende:
Zenden ze in amerika steeds 1 aflevering uit? of doen ze daar dubbele?
En ergens in het midden, week voordat Prison Break begint.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef Dos37 het volgende:
Wat Tomaz zegt.
Alleen de seizoens finale is volgens mij nog 2 afleveringen achter elkaar
Heb je niet goed geïmporteerdquote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Huh? Ik heb maar twee afleveringen 'geïmporteerd'? Verder was er nog niets beschikbaar
Ik denk het wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef greatgonzo het volgende:
Ben ik de enige die de Hobbit miscast vind? Totaal niet geloofwaardig dat iemand met een babyface van een jaar of 30 hoger in rang staat als iemand die al jaren voor CTU werkt.
Of is het juist de bedoeling dat die Lyn een pesterig jochie moet zijn?
Oh ik had hem niet eens herkend! Ik vind het eigelijk wel een goede rol.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef greatgonzo het volgende:
Ben ik de enige die de Hobbit miscast vind? Totaal niet geloofwaardig dat iemand met een babyface van een jaar of 30 hoger in rang staat als iemand die al jaren voor CTU werkt.
Tussen westside en central time zit nog een tijdzone. Dus twee uur tijdsverschil tussen die twee, als ik het goed heb.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:19 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Maandagavond, 21:00u west side, en 20:00u central time.
Ze lopen zich zo druk te maken over hoe ze elkaar moeten aanspreken enzo... Hij zal wel de schoonzoon ofzo van Buchanon (of hoe je dat ook schrijft) zijn. Ik dacht eerst zijn zoon, maar hij noemt zich Lyn McGill, dus dat lijkt af tevallen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef greatgonzo het volgende:
Zoals ik in het vorige topic al zei, Bill is imo dé man tot nu toe dit seizoen naast Jack.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:21 schreef Merkie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Bill Buchanon? Ik vind 'm wel stoer. Hij kan situaties goed inschatten en oordeelt meestal wel goed en komt betrouwbaar over. Bill [afbeelding].
En raad eens wie er hier vroeg uit isquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef jdiezrequejo het volgende:
Moreochtend is ie er! :8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |