Nope, is ook zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:08 schreef Atreidez het volgende:
Wat een gedoe voor een miniem verschil in kwaliteit. Ik kijk gewoon de lol's, op een beamer en met stereo geluid en het doet voor mij echt niet onder voor een dvd hoor. Het is geen Lord of the Ring, of een andere epos, het is gewoon een spannende serie die het moet hebben van ze acties en dialogen in het verhaal.. Kan nou niet zeggen dat Chloe er mooier uit gaat zien, of dat de telefoon van Jack beter klinkt als ik een DVD aan t kijken ben
TV-outquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Meesterlijke series ala 24 horen niet op een PC gezien te worden vind ik. Het mist iets....
Custom made DVD's, zijn gewoon de 700 MB versies geconverteerd naar een DVD met een custom menuutje. Ben er zelf niet zo'n fan van.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef CloudStrife het volgende:
lol, ik haal nu een 24 s5d1 dvd binnen met NL subs![]()
Als Jack Bauer het maar niet merkt![]()
Waarom niet? Beeldkwaliteit is perfect, geluid ook, en als de subs goed zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:48 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Custom made DVD's, zijn gewoon de 700 MB versies geconverteerd naar een DVD met een custom menuutje. Ben er zelf niet zo'n fan van.
"Where is the money? Tell me where the money is!"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef CloudStrife het volgende:
Als Jack Bauer het maar niet merkt
kijk maar uit anders haalt ie "johnson" erbijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef Leshy het volgende:
[..]
"Where is the money? Tell me where the money is!"
Is die ringtone ergens te downloaden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef Merkie het volgende:
Ze hebben trouwens wel weer de originele CTU ringtone op de telefoons daar, in seizoen 4 was 'ie toch veranderd?
Omdat ik die 'gare' rips geweldig van kwaliteit vind. En als ik iets op mijn monitor kijk, zit ik er een meter vanaf. Op tv zit ik er 5 meter vanaf, dus op de monitor heb ik in verhouding veel groter beeld en komt het veel directer over. Laat mij dus maar alles via de monitor kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom kijken jullie trouwens allemaal de relatief gare LOL rips?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:14 schreef Myers het volgende:
Geen verschil tussen HD en DVD? Laat me niet lachen, als je geen verschil ziet tussen een 1280x720 rip en een DVD dan ben je blind.
Kwaliteit van de 350 mb versies vind ik wel onder de maat, die van 700 MB zijn al een stuk beter dan DVD's, maar ik download liever de pure 1280x720 aangezien er een LCD tv in de huiskamer staat. Op normale TV's zie je inderdaad niet echt verschil tussen de DVD versie en een xvidje.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:55 schreef Wytze het volgende:
Als ik echt in de mood ben dan download ik de pure HDTV. 1920 x 1680
Maar zoals Vapo al zei, dat duurt meestal dag of 2 voordat die er zijn.
Voor de mensen die trailer voor aankomende Maandag (Dinsdag in Nederland) willen zien
http://www.tv.com/24/day-(...)/604886/summary.html
Ik speel ook via mijn xbox en merk dat die HD niet altijd even goed lopen, sommige momenten lijkt ie dan even moeilijk te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb een Xbox die DivX afspeelt. Die kan het afspelen met 5.1 geluid, als ik zou willen. Maar ik vind het achter mijn PC prima. Helemaal met een headset op (headsets kunnen best wel aardig surroundgeluid benaderen), gaat prima hoor. Fijne bureaustoel, chips, cola, 24. Puik
.
Die dvd versie is idd erg goed. Denk dat we het over dezelfde hebben (ss2g)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef CloudStrife het volgende:
lol, ik haal nu een 24 s5d1 dvd binnen met NL subs![]()
Als Jack Bauer het maar niet merkt![]()
Moet je denk ik toch een dag langer wachten, want ze worden toch pas maandag uitgezonden, kunnen wij ze pas dinsdag kijkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan trouwens niet wachten tot maandag...
mijn engels is niet zo heel goed maar om dan bijna een week te wachten hou ik niet volquote:Op zondag 22 januari 2006 12:19 schreef scanman01 het volgende:
De subs voor de eerste 4 delen zijn er al. Makkelijk voor de mensen onder ons die geen engels kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef Snow_King het volgende:
^^ with stupid.
Maar ik heb zin in dinsdag, heb de teaser gekeken en het schijnt weer erg leuk te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]Seizoen 1 had 1 dreiging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 had 1 dreiging.
Seizoen 3 had 1 dreiging.
Seizoen 4 had 85 dreigingen.
Geef mij seizoen 1 t/m 3 maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |