Ik neem aan dat District de verantwoordelijkheid heeft over alle divisions in een bepaald gebied. Dus de opper-eindverantwoordelijke. Maar hoeveel Districts zou the US dan (fictief) tellen?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alleen dan rest mij de vraag, wat is 'District' dan voor afdeling?
Vanaf vanavond (US timezone) 1 per week, vorige week was de 4 uur durende opening, verdeeld over 2 dagen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:18 schreef Game_Error het volgende:
Zenden ze in amerika steeds 1 aflevering uit? of doen ze daar dubbele?
En ergens in het midden, week voordat Prison Break begint.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef Dos37 het volgende:
Wat Tomaz zegt.
Alleen de seizoens finale is volgens mij nog 2 afleveringen achter elkaar
Heb je niet goed geïmporteerdquote:Op maandag 23 januari 2006 19:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Huh? Ik heb maar twee afleveringen 'geïmporteerd'? Verder was er nog niets beschikbaar
Ik denk het wel.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef greatgonzo het volgende:
Ben ik de enige die de Hobbit miscast vind? Totaal niet geloofwaardig dat iemand met een babyface van een jaar of 30 hoger in rang staat als iemand die al jaren voor CTU werkt.
Of is het juist de bedoeling dat die Lyn een pesterig jochie moet zijn?
Oh ik had hem niet eens herkend! Ik vind het eigelijk wel een goede rol.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef greatgonzo het volgende:
Ben ik de enige die de Hobbit miscast vind? Totaal niet geloofwaardig dat iemand met een babyface van een jaar of 30 hoger in rang staat als iemand die al jaren voor CTU werkt.
Tussen westside en central time zit nog een tijdzone. Dus twee uur tijdsverschil tussen die twee, als ik het goed heb.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:19 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Maandagavond, 21:00u west side, en 20:00u central time.
Ze lopen zich zo druk te maken over hoe ze elkaar moeten aanspreken enzo... Hij zal wel de schoonzoon ofzo van Buchanon (of hoe je dat ook schrijft) zijn. Ik dacht eerst zijn zoon, maar hij noemt zich Lyn McGill, dus dat lijkt af tevallen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:50 schreef greatgonzo het volgende:
Zoals ik in het vorige topic al zei, Bill is imo dé man tot nu toe dit seizoen naast Jack.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:21 schreef Merkie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Bill Buchanon? Ik vind 'm wel stoer. Hij kan situaties goed inschatten en oordeelt meestal wel goed en komt betrouwbaar over. Bill [afbeelding].
En raad eens wie er hier vroeg uit isquote:Op maandag 23 januari 2006 23:19 schreef jdiezrequejo het volgende:
Moreochtend is ie er! :8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |