hahaha, echt te vaag om dat geluid te horen uit een motor, was net trouwens ook op tv zo'n Y2K vs een straaljager.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:47 schreef Hepheastus het volgende:
....
het jaar 2000? (een Y2k dus, die opstart in dit geval)
http://video.google.com/videoplay?docid=-4648876294155079253&q=turbine
....
Kan nooit goed zijn al die vlammen uit de uitlaatquote:Op zondag 29 januari 2006 14:45 schreef j0rrit het volgende:
Audi S4 trekt weg op een dragstrip. Echt über
Klik
Die vlammen komen door een ALS, Anti Lag System, dit zorgt ervoor dat de turbo op toeren blijft door benzine te verbranden in de uitlaat. Echt goed is het inderdaad niet. Je hebt met dit systeem echter totaal geen turbo-gat meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan nooit goed zijn al die vlammen uit de uitlaat![]()
die twee kartonnetjes onder de man z'n knieën wanneer hij naast het slachtoffer knieltquote:Op donderdag 2 februari 2006 07:21 schreef Rietvaerder het volgende:
How close does a biker has to be before you see him?
http://www.thinkroadsafet(...)s/media/howclose.mpg
Tja, of het is launch control....quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:59 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Die vlammen komen door een ALS, Anti Lag System, dit zorgt ervoor dat de turbo op toeren blijft door benzine te verbranden in de uitlaat. Echt goed is het inderdaad niet. Je hebt met dit systeem echter totaal geen turbo-gat meer.
1 van de vele mooie momenten inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:27 schreef ook_gek het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7824660956571032351&q=f1
mooiste stukje F1 ooit
Whahaha wat een nichtquote:Op zondag 5 februari 2006 19:36 schreef Metz het volgende:
Hij stond al in PTA/MC, maar dit gun ik iedereen![]()
Ghostrider in de winter:
Klik
![]()
![]()
blijkbaar testen ze die dingen al tijdens het seizoen (2005)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=199407968723223473&q
20000 rpm
Cosworth V8 voor komend F1 seisoen.
omdat gp4 op 2001 seizoen is gebasseerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef GSi het volgende:
[..]
Als GP4 de nieuwste is.. waarom hebben ze nog de oude busstop chicane?
klopt.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:36 schreef Pringlemaster het volgende:
[..]
blijkbaar testen ze die dingen al tijdens het seizoen (2005)
Die harmonicabusquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef ThaFreak het volgende:
leuke tunnel![]()
http://www.totallycrap.com/media/tunnelaccident/
Ik heb ook launch control en dan komen er echt geen vlammen uit je pijp (als je ontsteking goed staat).quote:
Tis net die "gladde bocht" uit zo'n ander fimpje. Daar zie je ook de ene auto na de ander crashenquote:
wat een kutsite, ik zie geen beeld, alleen geluidquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef ThaFreak het volgende:
leuke tunnel![]()
http://www.totallycrap.com/media/tunnelaccident/
quote:
Nee elke keer de zelfe tunnel op het zelfde stukje toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:42 schreef MI55ILLE het volgende:
volgens mij zijn het meerdere tunnels, of niet?
Wowquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:07 schreef ThaFreak het volgende:
leuke tunnel![]()
http://www.totallycrap.com/media/tunnelaccident/
Bij die andere gevaarlijke bocht filmpje had ik gehoord dat ze daar olie hadden gesmeerd ofzo. Geen idee of dat echt zo is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef blup het volgende:
raar dat ze elke keer in die tunnel crashen?? hele onoverzichtelijke bocht ofzo?
Bij die Trabant helemaal op het einde, wat klappen die achterlichten er raar uit als ie al stil staat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Bij die andere gevaarlijke bocht filmpje had ik gehoord dat ze daar olie hadden gesmeerd ofzo. Geen idee of dat echt zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |