Erm KUCH KUCH!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef xman het volgende:
+2 XMN8R - Omdat hij me helpt met m'n autoproblemen
-2 LuQas - Omdat over smaak niet te twisten valt...kinderachtig hoor.
-2 Doffy - Lang niet meer gezien.
XMN8R 35
Waxxer 32
Sunjammer 27
Ang3l 25
Great_Expectations 22
Beaverhausen 22
Timmah 22
Wonderer 21
Xman 20
Cazman 20
Nuvole 20
Vanitasvanitatumetomniava 20
TheaterMama 19
Cybart 18
BB_Koning 18
Davidov 18
Petre86 17
Vlarp 17
LuQas 15
Prego 15
Stroekie 15
Andyvie 14
Ryan_R 14
Markie-Mark 13
Jerruh 13
Manias 13
Creno 12
Error 12
Blubberzwijn 11
Weemz 11
Wizarddragon 11
AnGabhar 11
Semisane 11
Remix 11
Fulco 9
Keizerpinguin 9
Parleur 8
Doffy 5
Freek_mst 5
CDP 2
Tech 3
Stuart.Alan.Jones 1
Zal ik het spel anders gewoon lekker helemaal aan je overlaten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef XMN8R het volgende:
-2 voor CDP, omdat er ergens toch iets niet helemaal goed is gegaan met de puntjes maar we laten het maar
xman - maandag 16 januari 2006 @ 23:59quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm KUCH KUCH!
Je had al gestemd.
Als je het andere topic had gelezen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef xman het volgende:
[..]
xman - maandag 16 januari 2006 @ 23:59
Is het dan niet per etmaal? Dat kan toch helemaal niet...anders had ik wel op m'n werk gestemd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je het andere topic had gelezen:
We hadden de stemming voor die dag vervroegd open gegooid ivm nieuw topic.
Maar ach... XMN8Rtje komt t wel fixen
mee oneens. stemmen per 0:00, niet onduidelijk gaan doen hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je het andere topic had gelezen:
We hadden de stemming voor die dag vervroegd open gegooid ivm nieuw topic.
Maar ach... XMN8Rtje komt t wel fixen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
mee oneens. stemmen per 0:00, niet onduidelijk gaan doen he
waarom vervroegen?
24u is lang zat..
i'm next, na timmah
Nou dan kunnen we alle stemmen van gister dus resetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
mee oneens. stemmen per 0:00, niet onduidelijk gaan doen he
waarom vervroegen?
24u is lang zat..
i'm next, na timmah
ik runnen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we alle stemmen van gister dus resetten.
Weet je wat?
Ga t lekker zelf runnen![]()
Ow was dat de reden waarom gisteren iedereen in de rij stond om te stemmen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we alle stemmen van gister dus resetten.
Weet je wat?
Ga t lekker zelf runnen![]()
Ik was het ook niet. Helaas zijn er sommige koeien niet in staat om even een topic of OP door te lezen voor er word gepost.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik runnen?
resetten?
neuh why?
ik ben niet onduidelijk..
daar ben ik het wel mee eens, één maal per etmaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was het ook niet. Helaas zijn er sommige koeien niet in staat om even een topic of OP door te lezen voor er word gepost.
Als je zegt dat Hicham's post legitiem was gisteravond, zijn die van Ang3l enzo dus niet geldig en moet je dus terug naar de score van gisteravond (lees: resetten)
Heel makkelijk:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, één maal per etmaal
dat 1 of 2 users ineens regels gaan veranderen stootte me in de andere versie ookal tegen de borst, ( ik volg gewoon de OP en jouw regels)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was het ook niet. Helaas zijn er sommige koeien niet in staat om even een topic of OP door te lezen voor er word gepost.
Als je zegt dat Hicham's post legitiem was gisteravond, zijn die van Ang3l enzo dus niet geldig en moet je dus terug naar de score van gisteravond (lees: resetten)
Ik dacht echt gister dat iedereen in de rij stond om alsnog voor 00.00 te stemmen. Maar was dus gewoon voor de volgende dag (vandaag). Maandag had ik niet gestemd dus waarom zou dit nu niet voor dinsdag gelden?quote:# * Per dag mag er één keer gestemd worden. Een dag begint op 00.00
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dan verlies ik de dierbare puntjes die ik van mijn schatje heb gehad, en zo vaak komt ie niet op fok...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel makkelijk:
Ik ga zodirect de scores resetten vanaf de OP van dit topic.
Dit vanwege al de kritiek, het gemiep, gejank en commentaar.
VANAF 00.00 kan er pas weer gestemd worden!
Zo kan ik mn stemmen voor vorige week dinsdag in IDO ook wel even gaan terugvorderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht echt gister dat iedereen in de rij stond om alsnog voor 00.00 te stemmen. Maar was dus gewoon voor de volgende dag (vandaag). Maandag had ik niet gestemd dus waarom zou dit nu niet voor dinsdag gelden?
-edit-quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel makkelijk:
Ik ga zodirect de scores resetten vanaf de OP van dit topic.
Dit vanwege al de kritiek, het gemiep, gejank en commentaar.
VANAF 00.00 kan er pas weer gestemd worden!
dat dacht ik ook.. en dat sommigen net niet voor 0:00u konden stemmen omdat er nog teveel wachtenden zijn.. 0:00 is 0:00, neem dan eens een duidelijke beslissing, alle stemmen die voor vandaag zijn gedaan Vóór 0:00u meenemen voor vandaag, die van Xman voor gister meetellen en voor de rest verder lijkt me ligischer.. maar wel veel werk.. najaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht echt gister dat iedereen in de rij stond om alsnog voor 00.00 te stemmen. Maar was dus gewoon voor de volgende dag (vandaag). Maandag had ik niet gestemd dus waarom zou dit nu niet voor dinsdag gelden?
Weet je wat..reset de stemmen maar, dan stop ik wel met stemmen. Goeie deal?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo kan ik mn stemmen voor vorige week dinsdag in IDO ook wel even gaan terugvorderen
Gaan jullie het regelen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben voorstander de scores gewoon zo te laten. Iedereen stemt gewoon netjes 1x per 24 uur vanaf nu, is je stem pas na 0:00 binnen dan telt die voor de volgende dag. Pech hebben dan dus.
Of we kappen er gewoon mee.. nog handiger
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef creno het volgende:
Poll: het tournamentstoppen ? resetten en doorgaan gewoon doorgaan rot op met je kutpoll
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
owww dan geef ik mezelf nog even snel 24 punten en dan sta ik bovenaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Modjes sluiten hem om 00.00
Weet je wat? We doen gewoon geen nieuw topic
+2... +5?? -4??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:53 schreef Nuvole het volgende:
Zo!
Hebben jullie weer even een briljant nutteloos tijdverdrijf bedacht!
Timmah +2 : SLF forever!!!![]()
G_E +5![]()
CDP -4 }
Tech -1} scheelt ze weer een hoop stress![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaaa! Weg met de regels! Iedereen vrij punten geven!
Anarchistquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaaa! Weg met de regels! Iedereen vrij punten geven!
*douwt G_E met -80 terug de kast in*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |