Ik klaag niet over een programmaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef mcDavid het volgende:
mensen die klagen over een TV programma
Stop die euro maar in je hol.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Euro voor de eerste persoon die, die ene riedel uit z'n kop kan opzeggen van "ik blalbal.... ik ontdek!" Vind ik trouwens opzich best een mooie reclame, ze zouden ze alleen wat meer moeten afwisselen.
Ja, die ookquote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
die over 100 jaar vliegtuigen en shit hebben ze nu ook al twee jaar![]()
Mooi? Die gast heeft echt de grootste zeikstem ooit. Ik snap dat niet, als ze dan toch zo laag budget hebben dat ze niet eens normale stemmen in kunnen huren, laat het dan gewoon in het fucking engels. Werkelijk te erg voor woorden.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Euro voor de eerste persoon die, die ene riedel uit z'n kop kan opzeggen van "ik blalbal.... ik ontdek!" Vind ik trouwens opzich best een mooie reclame, ze zouden ze alleen wat meer moeten afwisselen.
Ja, het is echt zo'n "Ik sta in de rij bij de bakker en wil graag een halfje wit" stemquote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mooi? Die gast heeft echt de grootste zeikstem ooit. Ik snap dat niet, als ze dan toch zo laag budget hebben dat ze niet eens normale stemmen in kunnen huren, laat het dan gewoon in het fucking engels. Werkelijk te erg voor woorden.
Herkenbaar, zeer herkenbaarquote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef BiMeWet het volgende:
Echt ergerlijk zijn die 'hoe groot is de gemiddelde penis', 'hoeveel schapen leven er op de wereld' reclame blokken, waar geen antwoord op gegeven wordt in de reclame zelf, noch in een show. Die zijn pas kut. Kun je weer wikipedia openen omdat je nieuwsgierig bent.
Die ene over die zweedse, die heeft zo'n wierd muziekje eronder.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
die over 100 jaar vliegtuigen en shit hebben ze nu ook al twee jaar![]()
that's some great acting!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:42 schreef Orealo het volgende:
En ze zeggen altijd hetzelfde, elke taal "durka durka mohammed jihad" en dan "Ik ben henkie"
Die Zweedse is echt een doos. Als dat het meeste is wat Zweden op luchtvaart heeft voortgebracht, maak dan een mooi filmpje over Saab, wat geile straaljagers erin en goan! Een of andere miep die één keer heeft gevlogen en daarna ter pletter slaat omdat haar parachute niet werkt, is nou niet echt je-van-het.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Die ene over die zweedse, die heeft zo'n wierd muziekje eronder.
Krijg ik een raar gevoel van in mijn maag.
[afbeelding]
Ja die gast in het filmpje zegt ook dat ze op zich niet echt veel heeft bijgedragen aan de luchtvaart.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Die Zweedse is echt een doos. Als dat het meeste is wat Zweden op luchtvaart heeft voortgebracht, maak dan een mooi filmpje over Saab, wat geile straaljagers erin en goan! Een of andere miep die één keer heeft gevlogen en daarna ter pletter slaat omdat haar parachute niet werkt, is nou niet echt je-van-het.![]()
Idd. Elk reclameblok die filmpjes. De eerste keer dat je het ziet is het wel grappig, maar daarna is het kut. Behalve die ene van zo'n wazige indiase taal met zo'n oude man die het zingt. Die taal is cool.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef skiczukie het volgende:
Dat is inderdaad wel heel erg irritant. Meestal is dat ook het moment dat ik wegzap en die dag niet meer terugkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |