Normaal 350, nu 50.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Camplo het volgende:
Ja hier ook fucking langzaam. Newsleecher gaat met maar 338 kb/s!!!
Normaal 485 !!!!!
Wees blij dat newsleecher nog werkt, bij mij gaat ie zeuren en krijg je zo'n errorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Camplo het volgende:
Ja hier ook fucking langzaam. Newsleecher gaat met maar 338 kb/s!!!
Normaal 485 !!!!!
Nee, twee lange kabels geprobeerd. Dus kabel te zwak? Vaag. Eerder geen problemen mee gehad.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:37 schreef B_BOY het volgende:
kabelbreuk in die langere kabel?
signaal te zwak?
Zo'n schotel lijkt me te duur. En veel te veel geklooi. Ik zit me nu ook al zwaar te ergeren aan al die kutkabels. Tot gisteravond werkte alles perfect, en nu opeens niet. Zal wel aan mij liggen, maar neemt niet weg dat het gewoon irritant is.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef laffer het volgende:
hier heb ik ADSL internet en een schotel voor de TV&radio, UPC komt mijn huis niet meer in![]()
een schotel verdient zichzelf terug in een jaar of 3quote:Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo'n schotel lijkt me te duur. En veel te veel geklooi. Ik zit me nu ook al zwaar te ergeren aan al die kutkabels. Tot gisteravond werkte alles perfect, en nu opeens niet. Zal wel aan mij liggen, maar neemt niet weg dat het gewoon irritant is.
Hier ook 5 jaar totaal geen problemen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef TommyGun het volgende:
UPCChello
4 jaar probleem loos
n00b gebruikers
![]()
Dan zat ik ook in deze situatie. De snelheidsverlaging van tegenwoordig heb ik niet meegemaakt omdat mijn moeder weer naar KPN is verhuisd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:09 schreef skiczukie het volgende:
Ik ook nooit problemen gehad, al bijna 5 jaar. Behalve dan met betalingen, maar dit valt me toch even goed tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |