Ooh lekker is datquote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef Wacka het volgende:
Ik zou niet naar me familie gaan hoor.. Die weten dat ik van ze hou..
Ik ga de hele dag alles proberen en eindig waarschijnlijk met Heroïne!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef Wacka het volgende:
Een overdosis wat? LSD speed XTC t zijn allen verschillende ervaingen...
Want dat is iets wat je zomaar kan doenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Wacka het volgende:
Nee ik zou een leuk chickie opzoeken.
Misschien als desperate kansloze toch nog een leuke einde van je levenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Want dat is iets wat je zomaar kan doen![]()
speciaal voor jou danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef Wacka het volgende:
@drifter
Zou je dan zelf ook nog even wat in de camera willen vertellen?
Zoiets als in Natural born killers??
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:44 schreef outcast_within het volgende:
O ja tubgirl plaatsen, ijsmijs.rar topic maken. en tonks avatar vervuilen met een hitler snorretje. (heb je tenminste wat bereikt in je leven.... Een ban)
"hey ik ga dood ltr"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:27 schreef LoggedIn het volgende:
zo nog even mn vriendin smsen
****proest.... File!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef Gripper het volgende:
Snel naar Frankrijk scheuren, en bovenop een berg op de zonsopgang gaan zitten wachten
Heroine spuiten, dan brownies bakken en de rest van de dag Super Mario spelenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ga de hele dag alles proberen en eindig waarschijnlijk met Heroïne!
Dan nog heb ik geen 24 uur nodig... het is geen zwarte zaterdag hoorquote:
Jij zou het goedmaken met mij denk ik!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef most_wanted het volgende:
Fok!ken, jeweet.
Dan word je opgepakt, je krijgt 10 jaar cel, blijt het een foute diagnose en je gaat niet dood..quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
Bank overval, rechtstreeks naar de BMW Dealer, fully loaded M5 uit de showroom.
Gekke shit uithalen, politie-achtervolgingen, op TV enzoo![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |