Wat een klotehomo is die Beaverhausen ook soms.quote:
Door wie?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Door wie?
Als we geen pluspunten aan babette kunnen geven kunnen we haar altijd nog wreken!![]()
Oi! Pisnicht! Ik ben er nog hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een klotehomo is die Beaverhausen ook soms.![]()
Opzich was dit pas m'n eerste echte pluspuntquote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]Yeahinho
.
Die Sven ook maar blijft supporteren, das dubbele reden om hem te elimineren.
Shhh, ik meen er natuurlijk niks van.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oi! Pisnicht! Ik ben er nog hoor!.
.
.
Hij mag niet meedoen omdat ie geen regelmatige poster is.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
Doet LeBeau niet mee aan het Homo-tournament?
Ik kom al een tijdje niet meer in de reeks, en ben een tijdje geleden uit de H geknikkerd.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
Doet LeBeau niet mee aan het Homo-tournament?
Oh.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Shhh, ik meen er natuurlijk niks van.![]()
De ultieme vernederingquote:Op maandag 16 januari 2006 23:48 schreef LeBeau het volgende:
ben een tijdje geleden uit de H geknikkerd.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef Svensational het volgende:
Een beetje de beaverhausen van SHO dus
Het is hier ook een stuk gezelliger.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
.
.
Ik post hier vaker dan Beautje bij de Homo's heur!.
Vandaar dat ik hier vaker post dan jij daar.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is hier ook een stuk gezelliger.Daar zijn een paar users die lief zijn, maar de rest...
Niet echt m'n favorieten.
Ja, ik was het constant negeren van posts een beetje zat, de mensen die ik wel mocht postten niet echt veel.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hier vaker post dan jij daar..
Ik zal het vertalen naar jullie taal:quote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heul nie!!.
Kijk maar:
Tieten! Tieten! Tieten! Auto's! Bier! Tieten! Bier! Tieten! ofzo.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal het vertalen naar jullie taal:
Een grote dikke lul en een rosé
I knew it!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik drink geen rosé. En Dizer spreekt homo.
www.grotedikkelangestijvevandale.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef LeBeau het volgende:
Ik drink geen rosé. En Dizer spreekt homo.
Is dat een link van Buup?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
www.grotedikkelangestijvevandale.nl
Was ook niet zo moeilijk eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was ook niet zo moeilijk eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |