nieuwe aankoop?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef PabloLopez het volgende:
wanneer doet schneider weer mee? eerstvolgende wedstrijd?
Schneider? Klinkt wel erg Duits. Probeer het hier eens zou ik zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef PabloLopez het volgende:
wanneer doet schneider weer mee? eerstvolgende wedstrijd?
Dat zeg ik ook niet, maar hoe hij momenteel presteert is gewoonweg waardeloos.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:32 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, om nou te gaan Blind bashen is ook zo wat. Ik kan me er best in vinden dat hij na een jaar verder zou moeten zijn met deze ploeg en het beschikbare budget, maar Blind is en blijft een groot Ajacied en hij is echt niet verantwoordelijk voor 'het kapotmaken van de club'.
Wees maar niet bang, het zal niet gebeuren dit jaar. Daarnaast vrees ik voor het eerst in mijn leven Feyenoord uit, en dat wil heel wat zeggen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:38 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou ik moet nou toch eerlijk toegeven dat ik het wonder ook steeds onwaarschijlijker vind worden. Vorig jaar was dramatisch en had iedereen Ajax afgeschreven (ik dus ook).
En toen ineens verloor AZ en Feyenoord alles en Ajax begon ineens alles te winnen zodat ze zich alsnog voor de CL plaatsten maar dit jaar........![]()
Ik blijf wel bang voor een opleving maar het wordt steeds onwaarschijnlijker.
(Zonder overigens hatelijk te willen zijn hoor!)
Frank Verlaat, Aron Winter......damn wat een drama was dat destijds zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:52 schreef Radegast het volgende:
Sevilla is een mooie club voor Escudé, ik wens hem veel succes. Au revoir!
Weer een fout van Ajax, maar ach ja, je raakt eraan gewend.
Verder lijkt Dick van Burik me nou niet de man die Ajax nodig heeft, waarom zou je dezelfde fout maken als destijds met Frank Verlaat?
Tsja de goede oude tijd, dat we nog wel eens met een nulletje of 5 uit de Kuip vertrokken is allang niet meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
Feyenoord uit, die winnen we. Komend weekend naar Twente, daar heb ik pas een slecht gevoel over...
Frank Rijkaard zou dat nooit toestaan, die zou tegen z'n jongens zeggen: Niet meer dan drie doelpunten vandaag jongens, anders doet m'n hart zeer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:53 schreef jna het volgende:
Stel eens voor dat we tegen barca moesten in de cl, die zouden zonder moeite met 10-0 winnen.
Twente uit is inderdaad meestal een moeilijke wedstrijd. De selectie van Twente is echter op dit moment kwalitatief te zwak en hun vorm is bedroevend. Kortom, de ideale tegenstander om ons uit het dal te helpen. Een nulletje of 3 dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
Feyenoord uit, die winnen we. Komend weekend naar Twente, daar heb ik pas een slecht gevoel over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |