Jij bent toch altijd zo gezellig?quote:
Neehoor, ik ben reuze gezellig altijdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo gezellig?
Of klinkt dat lullig als ik het zo zeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben reuze gezellig altijdleuke spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ben je anders lekker op tijd mee...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:58 schreef VASND het volgende:
Ja snap ik, maar niet iedereen hoeft het te weten enzodus....
Goh het was gewoon een grap man ik weet ook wel dat emoticons niet werken in een spoilerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben je anders lekker op tijd mee...
Dat weet ik ook wel (ja toch wel, meevaller hequote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Goh het was gewoon een grap man ik weet ook wel dat emoticons niet werken in een spoiler![]()
![]()
![]()
Het lukt ons niet echt hequote:Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel (ja toch wel, meevaller he). Damn, niemand iets te melden verder?
Wat dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ik kan waarschijndelijk deze week ook nog wel thuis blijven -O_
Geen werk voor de zoveelste keer, tering zooiquote:
Komt welquote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet alleen nee, vooral omdat ik jou sowieso amper ken
Slaap lekkerquote:
Ach zie wel of het lukt.quote:
Das.. best kut..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen werk voor de zoveelste keer, tering zooi
mensen die is zeggen ipv eensquote:Op maandag 16 januari 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
oh aj ik ben er ook nog!
iedereen leuke dag gehad en leuke plannen voor morgen?
Ik ben best moe
Zo maar is gaan slapen
Morgen eindelijk even dat hele manager-regelen afsluiten als het goed is. Even datum prikken waarop ik mee kan lopen voor die opdracht enzo (hopelijk gaat t goed zeg maar).quote:Op maandag 16 januari 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
oh aj ik ben er ook nog!
iedereen leuke dag gehad en leuke plannen voor morgen?
Ik ben best moe
Zo maar is gaan slapen
Hangt me nu de strot uitquote:
Waar ben je voor opgeleid eigenlijk?quote:
Ach ik zie wel wanneer er weer werk isquote:Op maandag 16 januari 2006 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar ben je voor opgeleid eigenlijk?
Trouwens, komt door de economie op dit moment, maar zou als het goed is wel aan moeten trekken want dat begon vorig jaar al
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |