oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een gaaaaap verjaardag.
Jah i knowquote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat had je ook al in de vorige gepost
.
Nou wou, totaal niks laat ik het hier maar op houdenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heb je allemaal gekregen speedy?Rustige dag zo te lezen?
als ik er iets anders neer had gezegd was het alsnog een fipo geweestquote:
Heb je niks gekregen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou wou, totaal niks laat ik het hier maar op houden
Heb je het ook gedaan in Wiki buzzer?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef buzzer het volgende:
ik heb de OP aangepast naar iets algemeners.. Het eerste stukje kon wel weg zo langzamerhand
Ik weet niet eens (meer) wat het eerste stukje wasquote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef buzzer het volgende:
ik heb de OP aangepast naar iets algemeners.. Het eerste stukje kon wel weg zo langzamerhand
donequote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je het ook gedaan in Wiki buzzer?
Ik krijg altijd geld, mja mijn moeder was in LW bij der vriend dus dan weet je het wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je niks gekregen?Ook niks gevraagd?
ik had hem eerst in de wiki veranderd, en toen hier naartoe gekopieerdquote:
ik vond al dat ik niet zoveel veranderd hadquote:Op maandag 16 januari 2006 21:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had hem eerst in de wiki veranderd, en toen hier naartoe gekopieerd
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vond al dat ik niet zoveel veranderd had
Doeiquote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je heb iig je best gedaan.![]()
Ben offf, doeiii.
Eens maar dan in de op weer wel het nummer?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef Conflict het volgende:
Weg met die topiccount, gewoon de lounge, nummer boeit niet!
Och, zo is 't wel wat overzichtelijk, dus laat 't maar zo vinnik..quote:Op maandag 16 januari 2006 21:13 schreef Conflict het volgende:
Weg met die topiccount, gewoon de lounge, nummer boeit niet!
Ik, jeujquote:
Jij bent toch altijd zo gezellig?quote:
Neehoor, ik ben reuze gezellig altijdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo gezellig?
Of klinkt dat lullig als ik het zo zeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben reuze gezellig altijdleuke spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ben je anders lekker op tijd mee...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:58 schreef VASND het volgende:
Ja snap ik, maar niet iedereen hoeft het te weten enzodus....
Goh het was gewoon een grap man ik weet ook wel dat emoticons niet werken in een spoilerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben je anders lekker op tijd mee...
Dat weet ik ook wel (ja toch wel, meevaller hequote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Goh het was gewoon een grap man ik weet ook wel dat emoticons niet werken in een spoiler![]()
![]()
![]()
Het lukt ons niet echt hequote:Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel (ja toch wel, meevaller he). Damn, niemand iets te melden verder?
Wat dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ik kan waarschijndelijk deze week ook nog wel thuis blijven -O_
Geen werk voor de zoveelste keer, tering zooiquote:
Komt welquote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet alleen nee, vooral omdat ik jou sowieso amper ken
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |