quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
Wie wil er voor mij nog een x pendelen? Ook voor een second opinion
Uhm ik hoop dan toch maar dat de pendel van glossy gelijk heeftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef texelonia het volgende:
Meimeltje hier komt eruit dat je pas in 2008 zwanger wordt en in maart 2009 bevalt van een jongen...
dat heb ik nou ook! mn berg zout word steeds kleiner.. zou zo graag willen dat het gebeurtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Lishe het volgende:
(Oo, ik geloof hier niet in, maar het droomt zo heerlijk weg... hoop ik )
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef texelonia het volgende:
zelfde als slaapmeisje dus zie ik nualleen kreeg ik wel meisje erbij...
ik geloof er pas in als ik echt zwanger ben en dat het in de maand is dat de pendel het heeft gezegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef texelonia het volgende:
En ik denk dat niemand hier écht in gelooft toch?Maar het is een leuk spelletje
3 in totaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]*O* kun je ook nog zien hoeveel kinderen ik in totaal krijg?
3, de 3e wordt een jongenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef Diaan73 het volgende:*O* kun je ook nog zien hoeveel kinderen ik in totaal krijg?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:24 schreef Lishe het volgende:
Nou, Tex... jouw voorspelling zie ik wel zitten! Het geslacht maakt me niet uit (wel makkelijker qua naam) maar het tijdstip is fantastisch! Hihi, nu moet ik wel
Ik vind het toch wel apart hoor... dit heb ik zelf ook gependeld, in ieder geval aantal kinderen en ook jongen, meisje, jongen..... Ik had alleen januari 2006 gependeld dat ik zwanger zou worden.quote:
Mijn pendel gelooft van welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef Martineke het volgende:
mocht het zo zijn dat het toevallig een meid word wat ik dus niet geloof
Mag ik ook een second opinion?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:30 schreef Wennie het volgende:
Owwww nou ben ik ook nieuwsgierig!
Krijg ik een tweede en zoja wanneer en wat wordt het? En ik ben benieuwd of het weer zo snel raak is als de eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |