Ik kon bij de eerste al stoppen... ik kreeg dat je geen kinderen meer krijgt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef lunastar het volgende:
Of ik nog zwanger wordt, wanneer, of het met medische hulp gaat lukken, en hoeveel kinderen in totaal ik ga krijgen... heb al 1tje
alvast bedankt
Hier komt uit: je wordt februari 2007 zwanger van de 2e dmv medische hulp en het wordt een meisje. Er komt geen 3e.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef lunastar het volgende:
Of ik nog zwanger wordt, wanneer, of het met medische hulp gaat lukken, en hoeveel kinderen in totaal ik ga krijgen... heb al 1tje
alvast bedankt
Nee hoor, ik gebruik gewoon de nicknamesquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Voor mij zijn ooit 3 kindjes gependeld... jongen, meisje, jongen...kan iemand mij vertellen of dit aardig in de buurt komt???![]()
En hebben jullie geen volledige naam nodig van mij??![]()
beïnvloeding van de pendel(aar), foei!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef Beaker het volgende:
Wanneer kan mijn collega nou zijn tweede verwachten? Afgelopen maandag was ze uitgerekend, dus erg lang kan het niet meer duren
Nee dat kan niet hoor. Dan word mijn moeder 50quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:54 schreef texelonia het volgende:
MeNicole, ik kom op 29 juli uit. Trouwdag van mijn ouders, mooie datum!
daar heb je zelf toch ook nog wel enige invloed op? of denk je dat 't meteen een vierling wordt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef Daantje77 het volgende:
Zijn er nog meer liefhebbers om te pendlen ? 4 kiddies is wel heel erg veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |