Dankjewel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:14 schreef glossy het volgende:
[..]
in april 2009 raak je zwanger van een meisje
2 kidsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef Ticootje het volgende:
ohhhhhhhhhhhw wat spannend....
ik hoop echt dat dat waar is, ik heb alleen maar jongensnamen in mn hoofd. en maart zal heel erg goed uitkomen.
Kan je ook zien hoeveel kinderen we krijgen??
je kan het zelf doen met een draad en een ring of het laten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:32 schreef lunastar het volgende:
hoi ben ook wel nieuwsgierig wat er gependeld wordt, wat moet ik er voor doen??
april 2007 raak je zwanger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:37 schreef lunastar het volgende:
EN zou dan willen weten wanneer ik zwanger geraak, of het met medische hulp gaat lukken.. en hoeveel ik er nog ga krijgen...
Maar wat moeten jullie hiervoor weten...
ikzelf durf dat eigenlijk niet... ik ga dat te hard beinvloeden denk ik
sorry dat ik misschien wat cru overkwam... Want ik waardeer echt de dames die dit willen doen...
alvast mercikes en laat maar weten wat jullie nodig hebben
groetjes![]()
januari 2008 raak je zwanger en volgens de pendel krijg je 2 kids ,eerst een meisje daarna een jongenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nou Glossy, dan ben ik ook wel nieuwsgierig wanneer ik zwanger raak van een tweede kind en of het een jongen of meisje wordt en of ik nog evt een derde krijg.
Er is ooit door 2 verschillende mensen gependeld voor mij en ik zou 3 kinderen krijgen, een jongen, meisje en een jongen. Telt een stiefzoon dan ook? Dan kan dat misschien wel kloppen tot op heden!
2quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
oh en wil iemand ook even kijken hoeveel kinderen ik in totaal krijg?
je kan alles vragen wat je wilt bij mij wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Thanks Glossy. Hopelijk ben ik voor januari 2008 zwanger!
Kan je btw ook pendelen voor andere dingen? Gewoon een retorische vraag hoor.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:41 schreef texelonia het volgende:
MevrouwKorn hier krijg ik maar 1 kind bij jou, een meisje.
met een ring en een draad of met naald en draad,maar een ring gaat beter want die is wat zwaarder (vind ik dan)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef lunastar het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die pendelen... wil toch een weten wat die uitkomen..
GLOSSY hoe pendel je eigenlijk?
ik kom uit op 3 kinderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Glossy hoeveel kinderen pendel jij bij mij? Ik heb al 3 kinderen gehoord, maar ook 1 kind, en welk geslacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |