Ja een lesje, zou niet verkeert zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Vind het sneu voor het goede doel hoor, maar misschien dat ze dan eens gaan begrijpen dat ze niet echt goed bezig zijn.
De fout zit bij Endemol en Talpa die hebben dit programma slecht voorbereid.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja een lesje, zou niet verkeert zijn![]()
Ach doet ze tenminste ietsquote:Op maandag 16 januari 2006 20:08 schreef Bergie88 het volgende:
Raar dat ze zich heeft opgegeven om de wasmachine was te doen tewijl ze niet eens weet hoe ze een vaatwasser moet inruimen
Waarneer berijden ze wel wat goed voor danquote:Op maandag 16 januari 2006 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
De fout zit bij Endemol en Talpa die hebben dit programma slecht voorbereid.
dat zou wel knap zijn voor iemand die al een paar jaar niet meer leeft....quote:Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef Inca het volgende:
Nog ff dan komt Hermien langs
Nee, ik heb het niet mee gekregen.Iemand anders misschien?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Niemand gehoord of Micky en Kel's uitje nog wat heeft opgeleverd vanavond?
Die hele zender is idd een flop, de enige tijd waarneer ze boven de miljoen scoren is met de wedstrijden en de staatloterij programma's van de zondag avond.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarneer berijden ze wel wat goed voor dan
Ach die staat wel even voor ze opquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zou wel knap zijn voor iemand die al een paar jaar niet meer leeft....
Er zouden nog mensen lang komen, Mickey zij het daarnet nogquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet mee gekregen.Iemand anders misschien?
Dat klopt ja de rest van de programma's zijn een btje fluttigquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Die hele zender is idd een flop, de enige tijd waarneer ze boven de miljoen scoren is met de wedstrijden en de staatloterij programma's van de zondag avond.
BB5 zat beter inelkaar dan HBBquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarneer berijden ze wel wat goed voor dan
Van John z'n miljoenen zender of HBB??quote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef cuall het volgende:
Ze blazen daar véél te hoog van de toren, de arrogantie spat er van af![]()
![]()
Die man van Viola in ieder geval volgens mij...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Er zouden nog mensen lang komen, Mickey zij het daarnet nog
Talpa staat bij mij op kanaal 24 en daar zal hij nog jaren op blijven staan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat klopt ja de rest van de programma's zijn een btje fluttig
Ja, daar heb je gelijk in. Ik snapte er ook geen ruk van en de meesten hier niet, dat wil toch wel wat zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
De fout zit bij Endemol en Talpa die hebben dit programma slecht voorbereid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |