de groentewinkel is friettent gewordenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:08 schreef Remcootje1982 het volgende:
wat d8 je van ene lekkere fruitmand, lekker ouwerwts, nei zoveel gedoe en hoeft nie zo duur te wezen, julliehebben toch wel een groenteen fruit winkel neem ik aan?
slipcursus zou kunnen, maar een vrouw off-road laten rijden? wil je haar direct weer het ziekenhuis in hebben ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Backhander het volgende:
ik zat zelf te denken aan slipcursus of off-road rijden maar dat is allemaal iets van 80 euro ofzo :S
dat zijn wel veel cadeau's in één keerquote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Thieske het volgende:
Man, vrouw, kind, jong, oud, hobby's?
ja precies. 1 voor en 1 na de plastische chirurgiequote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef _Yapser_ het volgende:
Mocht je een (highres) foto hebben die ze heeft gemaakt, groot uitprinten en lijst ervoor kopen
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja precies. 1 voor en 1 na de plastische chirurgie
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zijn wel veel cadeau's in één keer
goed ideequote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef ioor het volgende:
een lief knuffelbeestje als ze nog lang in bed moet blijven liggen
Hoe kom je er op?!!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Backhander het volgende:
ik zat zelf te denken aan slipcursus of off-road rijden maar dat is allemaal iets van 80 euro ofzo :S
enig idee waar ik dat relaxpakket kan kopen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:43 schreef scrub_nurse het volgende:
ik zou zeggen n relaxpakket, om weer op de been te komen. ik weet niet wat haar operatie is geweest, dus misschien mag ze niet in bad zitten voor n tijdje ( als ze al n bad heeft natuurlijk), maar douchen kan wel. dus een bad/douchegel, lichaamsscrub, bodylotion/massageolie, etherische olie met brandertje, voetverzorgingsproducten. de meeste vrouwen vinden het wel lekker om even te relaxen. in combinatie met n mooi boek en cd..![]()
Je kan het ook zelf bij elkaar sprokkelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:17 schreef Backhander het volgende:
[..]
enig idee waar ik dat relaxpakket kan kopen?
lijkt me namelijk wel een goed idee.![]()
En toch zou ik gaan voor een fruitmand, lekker (ouderwets)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef Backhander het volgende:
is ook een leuk idee
Omdat iedereen misschien klaar is met zijn ideeen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:29 schreef Backhander het volgende:
waarom wordt er zo weinig gepost in eens?![]()
ik vond je eerste idee leukerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En toch zou ik gaan voor een fruitmand, lekker (ouderwets).
Een massagequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dagje Gezondheidscentrum / spa etc voor 2
dat is inderdaad ook slim jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dagje Gezondheidscentrum / spa etc voor 2
ziet er lekker uit héquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:34 schreef floydvisser het volgende:
http://www.lunarregistry.com/
een stukje maan misschien?
krijg echt fucking trek van die avatar van je..![]()
![]()
OMG, dat is allemaal fokking duur :Squote:Op woensdag 18 januari 2006 14:13 schreef scrub_nurse het volgende:
ligt er helemaal aan wat je uit wilt geven. als je wel wat te besteden hebt, en dat idee krijg ik wel, zou je naar LUSH kunnen gaan, of bestellen op www.lush.nl. Of anders bij de tuinen/de kruiderij. een leuk mandje, wat losse spullen, klaar!
lol.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:21 schreef Lienekien het volgende:
Ga nou gewoon naar bijv. de Body Shop en kies een leuk mandje met producten uit.
VInd je het nou echt zo moeilijk om iets uit te kiezen of zit er inderdaad meer achter?
Ik vind het maar vaag. Of je moet wat van d'r, of je bent verschrikkelijk onzeker, of beide.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:27 schreef Backhander het volgende:
[..]
lol.
ik had wel een idee maar jullie komen steeds met andere![]()
ze is 25.......quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het maar vaag. Of je moet wat van d'r, of je bent verschrikkelijk onzeker, of beide.![]()
![]()
Ok. Dan ben je dus onzeker. Dat kan. Dan zou ik toch een beetje oppassen met iets al te duurs of al te bijzonders te geven, want daarmee zou je een verkeerd signaal af kunnen geven.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Backhander het volgende:
[..]
ze is 25.......
en ik ben heeeeeel veeel jaartjes jonger... niet echt een match dus.
Dude!! je weet niet eens hoe oud ik benquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok. Dan ben je dus onzeker. Dat kan. Dan zou ik toch een beetje oppassen met iets al te duurs of al te bijzonders te geven, want daarmee zou je een verkeerd signaal af kunnen geven.
Een bon voor bijv. the Body Shop is dan misschien een aardig idee.
En kun je jonger dan 16 niet verliefd zijn op een vrouw van 25?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Backhander het volgende:
[..]
Dude!! je weet niet eens hoe oud ik ben![]()
ik ben namelijk jonger dan 16![]()
je snapt het echt niet hé?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En kun je jonger dan 16 niet verliefd zijn op een vrouw van 25?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |