Ik heb een hekel aan twents, naar bij fries trek ik toch echt de grensquote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De enige accenten die toegestaan zouden mogen worden zijn 't Amsterdamse en 't Friese.
Tuulk wa, mooi wark, beetje bier tank´n en sjikkerenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef DLTF het volgende:
Kom zelf niet uut Twenthe, mar ie kunt wel moj sjikke word'n in Twenthe
Kats dikkequote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef DLTF het volgende:
Kom zelf niet uut Twenthe, mar ie kunt wel moj sjikke word'n in Twenthe
Hee, wij doen bijna dezelfde opleiding.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef MaLo het volgende:
Leu oet Twente, leuke leu!
Aan mij kun je heel goed horen dat ik uit Twente kom; ik zeg coooolaaaaaaa en gebruik woorden als onmeunig en hellig.
Hahaa aan mij ook, hoe nederlands ik ook wil praten, mensen in amsterdam blijven vragen uit welk land ik ook al weer kwamquote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef MaLo het volgende:
Leu oet Twente, leuke leu!
Aan mij kun je heel goed horen dat ik uit Twente kom; ik zeg coooolaaaaaaa en gebruik woorden als onmeunig en hellig.
Maar jij zit op de U Teeee (met langgerekte Twentse eeeee) aan jouw avater te zienquote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef _Denker het volgende:
[..]
Hee, wij doen bijna dezelfde opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |