quote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
Mijn-god. Wat een bullshit.. Raymond heeft ze vast omgekocht met een paar mille ofzo. Hij kan niet tegen zijn verlies.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
Mijn-god. Wat een bullshit.. Raymond heeft ze vast omgekocht met een paar mille ofzo. Hij kan niet tegen zijn verlies.
Neequote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
anders leer je even edittenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:13 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Nee!
Geloof jij dit ook nog?
als in; je lijkt er vrij serieus op in te gaan
[/dubbel]quote:Op maandag 16 januari 2006 19:13 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Nee!
Geloof jij dit ook nog?
als in; je lijkt er vrij serieus op in te gaan
Ik lig in een deukquote:Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
Piercing kost darttalent wereldtitel
Vlijmen (ANP) - De kersverse wereldkampioen Jelle Klaasen heeft zijn wereldtitel direct weer moeten inleveren. Dat verklaart waarom hij niet op zijn feest in Vlijmen kwam opdagen.
Het gerucht ging al wat langer maar naar nu blijkt is de piercing van Klaasen van invloed geweest op de wedstrijden. Via de piercing onder zijn lip zijn magnetische velden naar het dartbord getrokken waardoor Klaasen met bewegingen van zijn gezicht de pijlen kon sturen.
Klaasen wil nog niet reageren. De werelddartbond ook niet.
Raymond van Barneveld reageerde opgelucht en zei "altijd al geweten te hebben dat er iets aan de hand was. Niemand kan zomaar 7 sets van mij winnen".
Of Klaasen volgend jaar zonder piercing mag meedoen en of dan ook tongpiercing van zijn vriendin weg moet, is nog niet bekend.
Ja laat dit een les voor je zijn.quote:
Pijltjes gooien.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Jelle Klaasen?
broer van jan klaasen de trompetterquote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Jelle Klaasen?
Ow die! Oke. Fijn om te weten dat die ook aan pijltjes gooien doetquote:Op maandag 16 januari 2006 19:33 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
broer van jan klaasen de trompetter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |