Amen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Van mij mag het wel weer een graad of 35 worden.
Ja heb je de policy zeker nog niet gelezen? Je hebt een topiclimiet van 10 per week. Dus open er tegenwoordig gewoon 2 in 1quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Biancavia het volgende:
En over het openbaar vervoer!
Topiclimiet?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja heb je de policy zeker nog niet gelezen? Je hebt een topiclimiet van 10 per week. Dus open er tegenwoordig gewoon 2 in 1![]()
Mogen wij uw aandacht voor het volgende?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Topiclimiet?
Nooit van gehoord nee.
Ik heb wel koude voeten, maar wat heeft dat met een topiclimiet van doen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mogen wij uw aandacht voor het volgende?![]()
ja DAT zal ze leren!!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je ze een boos mailtje sturen.
Niets zit je te pesten ik lul ook maar watquote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb wel koude voeten, maar wat heeft dat met een topiclimiet van doen?
Shit, dat was bij mijquote:
Heb een een chauffeur gehad die twee scholieren de bus uitgooide omdat ze zich niet wisten te gedragen.quote:Overigens heb ik veel meer te klagen over de gefrustreerde buschauffeurs in de regio Zaandam, maar goed, daar begin ik niet eens over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |