quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Cee het volgende:
Woelli -2, maar dat is omdat die naam me 't minst zegt alhoewel ik zelf ook niet bepaald profilerend ben hier, maar toch, life's a bitch and then you lose 2 points zal ik maar zeggen.![]()
Welke capriolen? --> Blueroom #6: rock 'n' roll jukebox!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Cee het volgende:
CDP +2, meneer de stalkert, doet me denken aan m'n eigen capriolen in de mid-jaren '90, en dat is leuk.![]()
Niet zo ongeduldig BVO! Moest nog stemmenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:34 schreef BVO het volgende:TheVulture
.
[..]
Feliciteer HIER TheVulture!
[..]
En dan nog zeggen:
[..]
Wel dus!.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig BVO! Moest nog stemmen
Misschien moet je ook eens op de overige fora van Fok! komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef TheVulture het volgende:
2- PeRi omdat jij me van de overgebleven users het minst zegt...
Oops.. even aangepastquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:51 schreef WithMe het volgende:
Dizer is vanmiddag 2 punten vergeten eraf te halen bij Andiyan.
Alsof het leven op FOK alleen uit IDO bestaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens op de overige fora van Fok! komen.
Moet je toch iets minderen bij de voetbal kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Woelli -2, leuke aanwinst voor het forum maar ik zie haar niet in veel topics
Ja, dat zegt ze toch juistquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alsof het leven op FOK alleen uit IDO bestaat
Je bent van harte welkom in VBL hoor. Maar ik heb het over hier natuurlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Moet je toch iets minderen bij de voetbal kijken![]()
, want daar vind je me ook niet
![]()
Heb de afgelopen dagen al veel meer gepost hoor in verschillende topicsquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in VBL hoor. Maar ik heb het over hier natuurlijk.
Dat blijf je toch houdenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb alweer spijt van m'n stemmen.
JA LUL!! En dat bevestig ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze toch juist!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
YESNog 2 stemmen en dan lig ik eruit
Voortaan TheVulture's quote dan ook pakken of de 14.gif PI, want nu was het verwarrendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |