Dat is nu nog steeds zo jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:00 schreef Dagguzz het volgende:
Als je voor de 4-jarige opleiding gaat, krijg je het eerste jaar een basis-jaar. Dan krijg je dus een mix van alles. Zodra je naar het 2de jaar gaat moet je een keuze maken.
... ...................Dat was in mijn tijd, weet niet wat er zoal veranderd is.
Kan wel het een en ander voor je navragen als je wilt?
Bedankt maar ik heb al een mailtje binnengekregen over dat en ik krijg binnenkort een folder binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:00 schreef Dagguzz het volgende:
Als je voor de 4-jarige opleiding gaat, krijg je het eerste jaar een basis-jaar. Dan krijg je dus een mix van alles. Zodra je naar het 2de jaar gaat moet je een keuze maken.
... ...................Dat was in mijn tijd, weet niet wat er zoal veranderd is.
Kan wel het een en ander voor je navragen als je wilt?
Ik heb dezelfde ervaringen in Utrecht. Echt een hele slechte opleiding. Ik heb het meeste nog geleerd in mijn stagejaar...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef PimD het volgende:
Mijn ervaring met het Grafisch Lyceum in Eindhoven is dat het 3 nutteloze jaren waren (heb de versnelde variant gedaan van de opleiding Multimedia Vormgeven). Wij moesten alles maar zelf uitzoeken, leraren hadden totaal geen verstand van de software etc. Alles was slecht georganiseerd, had je de geluidsstudio gereserveerd, was die dubbel geboekt etc etc.
Precies, stagejaar was ideaal. Eens in de 2 maanden ofzo even naar school voor gesprekje en voor de rest lekker full time werken en geld verdienen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:25 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ervaringen in Utrecht. Echt een hele slechte opleiding. Ik heb het meeste nog geleerd in mijn stagejaar...
Bij het GLA moet je dan het eerste half jaar doen , en dan door naar het tweede jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:55 schreef PimD het volgende:
Volgens mij allemaal MBO. Als je Havo hebt gedaan of al een MBO opleiding hebt gehad kun je het meestal wel verkort doen (de eerste 2 jaar krijg je dan in 1 jaar).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |