quote:Ferrari Testarossa, 1989.
Zuid Amerikaanse import.
Autot heeft lichte schade: kogelschade linker voorspatbord, motorkap, voorruit, bovenzijde dashboard. Bekleding van beide voorstoelen moet worden vervangen.
Auto is strikt ondehouden door Ferrari importeur, alle beurten gehad. Technisch 100%; een zéér goede Testarossa voor weinig geld!
Prijs is ex BPM en ex BTW
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ik een foto kan krijgen van de schade![]()
prijs: ¤ 22.500,-quote:Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef remlof het volgende:
Wat is de ex BPM/BTW prijs dan?
Wel in Amsterdam in ieder gevalquote:Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Staat zeker in Diemen - Zuid?![]()
dank je wel vond hem zelf wel funquote:Op maandag 16 januari 2006 18:06 schreef Snakey het volgende:
Lachuh joh.![]()
Op verzoek in de herkansing.
Waarschijnlijk heeft onze Bond een glas wijn laten vallen terwijl hij een mooie Bond-Babe aan het versieren wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:26 schreef Handschoen het volgende:
'lichte schade'. right, met zoveel gaten. En ik kan ok al verzinnen waaarom de bekleding vervangen moet worden...
Erotische Speurders bevatten advertenties waarin erotische teksten en afbeeldingen kunnen voorkomenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.speurders.nl/e(...)ht.2.4.0.0.2.99.html
Andere advertentie van die gast
niet mijn auto hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft onze Bond een glas wijn laten vallen terwijl hij een mooie Bond-Babe aan het versieren was
Geef wijf te zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:17 schreef iamredleader het volgende:
Ja, ik ben ouder dan 18 jaar Nee, ik ben jonger dan 18 jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |