abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47270285
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als een slecht geklede hoer die in havencafées rondhangt.
Raad eens, die is niet jaloers
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_47288484
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is wel sneaky, want je doet met voorbedachte rade dingen. En dat je de vrouw niet ziet als bron van al je geluk is niet meer dan gezond. In alle andere gevallen is er per definitie iets mis.

Echt, wat is er mis met gewoon toegeven dat je wel 's jaloers kan zijn, de bevestiging krijgen dat dat niet nodig is, kusje, knuffel, huppa, over? .
Ik doe het inderdaad met een bepaald vooropgesteld doel, maakt dat het sneaky? Het wordt imo pas sneaky als de ander er niets vanaf weet en jij er moedwillig nooit wat over verteld.

Dat laatste doet ik sowieso niet omdat ik dan ga toegeven dat mijn waarde lager is dan diegene waarop ik jaloers ben. Jaloers zegt dus veel harder iets over jezelf en zoiets wil ik niet over mezelf zeggen.
pi_47288903
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 01:11 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik doe het inderdaad met een bepaald vooropgesteld doel, maakt dat het sneaky? Het wordt imo pas sneaky als de ander er niets vanaf weet en jij er moedwillig nooit wat over verteld.

Dat laatste doet ik sowieso niet omdat ik dan ga toegeven dat mijn waarde lager is dan diegene waarop ik jaloers ben. Jaloers zegt dus veel harder iets over jezelf en zoiets wil ik niet over mezelf zeggen.
Waarom zou je dat niet willen zeggen? Ik snap dat je overmatige, hardnekkige jaloezie liever verborgen houdt, maar zolang het bij het af en toe opsteken van de jaloezie blijft heb ik er geen problemen mee om dat eerlijk toe te geven. Ja, ik heb op dat moment bevestiging nodig terwijl dat misschien niet zou moeten, maar het is vele malen erger om bevestiging te willen en maar hopen dat hij dat inziet en boos worden dat hij nooit 's zegt dat jíj de liefste, leukste, whatever bent. Dan geef ik zo'n bui veel liever gewoon toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')