Dan wil ik bij deze graag de persoon bedanken die met imagewell kwam aanzetten!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
Is het misschien een idee op de OP in een txt ergens online te gooien? Of een wiki?
Dan kunnen we er een mooie reeks van maken, en stukje bij beetje werken aan een meesterlijke OP incl actuele handige apps
Toolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Tool - Sober *click*
Tool - Sober *click*
Tool - Sober *click*
Tool - Sober *click*
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Applequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
Is het misschien een idee op de OP in een txt ergens online te gooien? Of een wiki?
Dan kunnen we er een mooie reeks van maken, en stukje bij beetje werken aan een meesterlijke OP incl actuele handige apps
Mooi!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Apple
Even bewerken en klaar is Hugster![]()
Waarom wil je daar 'onze' plaatjes neerzetten? Het is geen gesloten clubje toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Apple
Even bewerken en klaar is Hugster![]()
Dat is een oude OP, want het stond al zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom wil je daar 'onze' plaatjes neerzetten? Het is geen gesloten clubje toch?
En waar is mijn Faq?![]()
Ik heb de OP op wiki geactualiseerd, ik heb ook wat avatars bijgewerkt en toegevoegd, maar dat kan idd een wat afschrikkend effect hebben bij reeksen en hem wat besloten doen lijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarom wil je daar 'onze' plaatjes neerzetten? Het is geen gesloten clubje toch?
En waar is mijn Faq?![]()
De bovenstequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
en gaan we voor:
Apple Slowchat - Deel xx
Apple Slowchat xx
Apple SlowChat xx
?
kunnen we dat niet achterwege laten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De bovenste
Wie wordt btw de gelukkige die alle deeltjes gaat opzoeken?
Ik ben in ieder geval niet vóór avatarsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb de OP op wiki geactualiseerd, ik heb ook wat avatars bijgewerkt en toegevoegd, maar dat kan idd een wat afschrikkend effect hebben bij reeksen en hem wat besloten doen lijken.
Het maakt mij niets uit, zeggen jullie het maar.
Ik heb ook een Quicktime codecpack toegevoegd aan de lijst met linkjes
Een link naar het vorige deel lijkt me voldoende. Mensen die meer terug willen lezen klikken maar terugquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
kunnen we dat niet achterwege laten?
Lijkt me inderdaad beter, een actueel aanbod aan handige apps is veel nuttiger dan een eindeloze lijst met topicsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een link naar het vorige deel lijkt me voldoende. Mensen die meer terug moeten lezen klikken maar terug
Okay, ik ben ook nog niet zo lang hier, laten we even wachten op wat de rest te zeggen heeft over de avatarsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet vóór avatarsCodec Pack is een goed idee. En de titel-vorm kan me niet zo veel schelen, zolang Apple, Slowchat, en het deelnummer er maar in staan
Ja, zowel die lijst als de vragen moeten wel actueel blijven, anders is het zinloos. Maar met zo'n wiki kan iedereen dat dus tussendoor aanpassen en wordt het bij ieder nieuw topic als OP gebruikt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad beter, een actueel aanbod aan handige apps is veel nuttiger dan een eindeloze lijst met topics
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, zowel die lijst als de vragen moeten wel actueel blijven, anders is het zinloos. Maar met zo'n wiki kan iedereen dat dus tussendoor aanpassen en wordt het bij ieder nieuw topic als OP gebruikt?
Zit in dat pakket ook een ondertitel-filter dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Hugster het volgende:
En die codec pack is idd handig
Dat pakket, en misch nog een nieuwe versie van flip4mac installeren en je hebt VLC niet meer nodig!
Als de meeste tevreden zijn over de OP die op wiki staat lijkt het me wel leuk als die ook in het vervolg gebruikt gaat wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, zowel die lijst als de vragen moeten wel actueel blijven, anders is het zinloos. Maar met zo'n wiki kan iedereen dat dus tussendoor aanpassen en wordt het bij ieder nieuw topic als OP gebruikt?
Dat weet ik niet, nog niet getest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zit in dat pakket ook een ondertitel-filter dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
dus mensen, wat vinden we hier van? http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Apple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |