Ga naar de first person view, dan is hij goed te doen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef kikoooooo het volgende:
Ik moet HL2 en Doom3 sowieso nog spelen...
Ben nu nog steeds bezig met GTA:SA ... kolere flightschool, wat een kutmissie is dat zeg!
Ej, goeie tip! Dat ga ik zo even proberen! Eerst huiswerkenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga naar de first person view, dan is hij goed te doen.
Dat zeker, behalve als je door die kutringen moetquote:
jammer alleen van de pop in op de PS2, soms vloog je tegen bomen aan die er nog niet waren enzo, erg irritantquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga naar de first person view, dan is hij goed te doen.
Dat was vervelend inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jammer alleen van de pop in op de PS2, soms vloog je tegen bomen aan die er nog niet waren enzo, erg irritant
Graag gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef kikoooooo het volgende:
edit: En Flightschool gehaaldStrolie75
klopt idd wel met die nieuwe xbox nu jah....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien is dit een beter plaatje voor de OP.
[afbeelding]
Whehehequote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien is dit een beter plaatje voor de OP.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had de mijne opgeruimd, maar ik haal m zeer waarschijnlijk maar weer uit de doos
als je een 360 hebtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef Bleet het volgende:
Lol wie ruimt er nu zijn xbox opIk speel er nog dagelijks op met veel plezier
Nou ik heb beide en ik speel per week meer tijd op mijn xbox dan op mijn 360quote:
sinds ik een 360 heb heb ik mijn xbox aan mijn vriendin gegeven voor Dancing Stage Unleashedquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ik heb beide en ik speel per week meer tijd op mijn xbox dan op mijn 360![]()
Ben je gek, das nou juist een van de betere xbox games! Als er een ding is waar vrouwen van houden in een man dan is het humor. Moet je ze eens zien als ik op dat ding sta te springenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
sinds ik een 360 heb heb ik mijn xbox aan mijn vriendin gegeven voor Dancing Stage Unleashed
Die heb ik gewonnen met de kerstveiling.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Strolie75 het volgende:
Fable: The Lost Chapters besteld!
Heb er weer zin in
kijk, xboxers hebben wel stijl.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef Strolie75 het volgende:
Fable: The Lost Chapters besteld!
Heb er weer zin in
Ach, ik deed er al sinds de zomer niets meer mee en ik ging een 360 kopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef Bleet het volgende:
Lol wie ruimt er nu zijn xbox opIk speel er nog dagelijks op met veel plezier
Niet echt, ik speel nog op beidequote:
Mijn vriendin vind Procast en Rapalla sports fishing geweldigquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:01 schreef Lotjeb het volgende:
Iemand hier tip voor typische vrouwen xbox games?
Nee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:22 schreef peristilius het volgende:
PS2 speelt prima DVD's af?
Mijn PS2 ook, speelt alles goed af.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef washandje het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet zeggen dat de 360 dat érg goed doet
Sommige DVD's worden echt heel slecht afgespeeld op de 360, krijg je koppijn van als je door blijft kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:03 schreef washandje het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet zeggen dat de 360 dat érg goed doet
hakkelt soms nogalquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige DVD's worden echt heel slecht afgespeeld op de 360, krijg je koppijn van als je door blijft kijken
heb ik ook last van, en sommige dvd's pakt de standaard xbox niet (hero bijvoorbeeld) die moet ik dan weer op me ps2 kijken, erg irritantquote:
die van de 360 is ook niet alles als je meer dan 480p wilt afspelenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die standaard dvd speler van de x-box is best slecht
hangt ook een beetje van het model af met welke dvd speler die je hebt, de eerste dvd spelers waren erg slecht, maar ik gebruik een xbox uit het Halo 2 pack die wel gewoon goed zou moeten zijnquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die standaard dvd speler van de x-box is best slecht
Voor dat groene beeld heb je van die fijne dvd region free discjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Beeld is OF groen (RGB), OF een stuk naar links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |