Jij kijkt gewoon te veel tvquote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef EL_REY het volgende:
leuk joh, bij jensen zijn ze ook altijd zo leuk
Dat maakt dit topic nog niet grappig.quote:
Creativiteit is zowiezo grappig...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic nog niet grappig.
Want jij hebt die wijsheid in pacht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:29 schreef Sight_key het volgende:
Waardeloos topic.
Geen humor of iets dergelijks.
Slotje
Weg met die rotzooi
Die puisten die jij nu allemaal op je gezicht hebt zitten, vormen later littekenweefsel zoals zich dat bij Seal heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef Sturmvogel het volgende:
Waarom heeft die neger allemaal stukjes steenkool op z'n wangen?![]()
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Want jij hebt die wijsheid in pacht.
Misschien kan ze wel heel goed pijpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef Sight_key het volgende:
Ze doet helemaal niets toevoegen hier, dus neem het haar niet kwalijk
Sommige users kun je beter kwijt als rijk zijn
Dan mag ze dat wel doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Misschien kan ze wel heel goed pijpen
Niks mis met gothics.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:08 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Dan mag ze dat wel doen
Maar je hebt er op fok niets aan.
Ziet ze er lekker uit dan mag ze best een gewaagde foto posten.
Maar waarschijnlijk is ze een Gothic of iets dergelijks van die aard.
Stinken die mensen niet dan?quote:
Dat komt omdat je bevooroordeeld bent en alle gothics over één kam scheert.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Stinken die mensen niet dan?
Als ik aan Gothics denk dan denk ik aan mensen die weigeren te vechten voor iets.
Dan zie ik mensen die gewoon geen zin hebben ergens in.
En het uiterlijk, laat maar achterwege. Het is niet eens het uiterlijk, het is de manier waarop ze zichzelf presenteren.
Ik zou al snel geneigd zijn om te zeggen dat het tuig is van de onderste klasse.
Nemen? Wel eerlijk betalen hoor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef juiced het volgende:
Brunette, zullen we dan maar verkering nemen?
top antwoord...alleen mis ik de woorden: Mod-geile en Foto-geile in die zinquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef Brunette het volgende:
Hey Sight_key ben je nu al je frustraties kwijt, jongen?
Blijkbaar vind je MIJ, mijn fotoboek én mijn postgeschiedenis wel errrug interessant dat je even de moeite neemt om daar ff wat over te typen.
Zieltjes zoals jij strelen mijn ego nog meer en daarvoor wil ik je bedanken.
Oja en wat mijn fotoboek betreft: het is mijn goed recht om anoniem te blijven zoals duizenden users hier. Ik ben tenminste geen Dromenvanger wannabe of kloon![]()
(PS: als je iets over mij te zeiken hebt, moet je in mijn FB zijn , want daar heb ik m voor geopend)
De groeten.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
top antwoord...alleen mis ik de woorden: Mod-geile en Foto-geile in die zin
Maar ja, brunettes hebben nu eenmaal mijn voorkeur..dus je naam zegt al genoeg![]()
![]()
Sorry... denk dat ik tot nu toe...2 fotoboekjes heb bekeken op FOK... boeit me nie zo...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Over ''Dromenvanger-wannabe'' en ''Dromenvanger-kloon'' gesproken, verwijs ik je naar het FB van beide heren![]()
Hahaha okéquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry... denk dat ik tot nu toe...2 fotoboekjes heb bekeken op FOK... boeit me nie zo...
ik heb liever de waarheid![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |