quote:Vertrouw nooit wat er op een wikkel staat
Nu haal je wonden open....quote:Op maandag 16 januari 2006 16:04 schreef Vipers het volgende:
Stuur je grootmoeder naar de fabriek die de koekjes maakt en laat ze het een keer voor doen.
Probleem opgelost.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah jongen, je nam het risico om 20 cent goedkoper uit te zijn, nu moetje ook op de blaren zitten
Als ik je moeder was, had ik gezegd: "sja, dan eet je het niet.. iets anders krijg je ook niet. zolang je onder mijn dak woont, ..."quote:Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Dat zeg ik ook altijd tegen me moeder als ze weer eens iets smerigs meeneemt omdat het goedkoper was :/
Als het vies is eet ik het niet op dus heeft ze het voor niks gekocht :/
Ze koopt het voor mij hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik je moeder was, had ik gezegd: "sja, dan eet je het niet.. iets anders krijg je ook niet. zolang je onder mijn dak woont, ..."
Godver dus jij zorgt er voor dat al die duiven in de stad blijven oghhh nee wacht op het woonwagenkamp. Nee dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze koopt het voor mij hoorwant zij snoept bijna nooit.
Maarja als ik het niet lekker vind/ me broer.
Dan gooit ze het opstraat voor de duifjes
Zitten er duiven bij jullie op straatquote:Op maandag 16 januari 2006 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze koopt het voor mij hoorwant zij snoept bijna nooit.
Maarja als ik het niet lekker vind/ me broer.
Dan gooit ze het opstraat voor de duifjes
Je beantwoordt je eigen vraag al...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef sr_firewire het volgende:
Zitten er duiven bij jullie op straatDie beesten komen toch alleen af op zwaarvervuilde plekken ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |