Aaanbieding bij AH Hamsterenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahahahade pampers waren in de aanbieding maar anders had ik de huggies genomen
Beertje![]()
Die hamstertjes van die reclame zijn ergquote:Op maandag 16 januari 2006 16:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jahaa ik maakte ook zo'n geluidje toen ik de winkel inliep hamsterennnn!!! lolll![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Jahaa ik maakte ook zo'n geluidje toen ik de winkel inliep hamsterennnn!!! lolll![]()
Die zijn heel erg!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die hamstertjes van die reclame zijn erg![]()
![]()
quote:
Zijn zekerquote:Op maandag 16 januari 2006 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die hamstertjes van die reclame zijn erg![]()
![]()
Nou dat vind ik niet zo gek, kan best hoor als één of andere wezenloos hetquote:Op maandag 16 januari 2006 16:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb daar wel eens iemand mee laten schrikken
Hahaha, sjonge... nu heb ik een hele kelder met pampers liggenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:03 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
je hoeft geen Pampersmee te nemen hoor die heb ik al gehaald
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik dus ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet zo gek, kan best hoor als één of andere wezenloos het
ineens op zn heupen heeft maja wel lachen![]()
moet kunnen hoor
![]()
WB lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, sjonge... nu heb ik een hele kelder met pampers liggen![]()
![]()
BEW
Jeppie... wil je een smokeyquote:
Hahaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, sjonge... nu heb ik een hele kelder met pampers liggen![]()
![]()
BEW
Hihi dan is het goed... ik sta paraat hier in de capkelder om een heleboel caps van je te makenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:16 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
HahaWB lieverd
![]()
valt mee hoor ik blijf geen weken weg
alleen vanavond hé
Ja ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 16 januari 2006 16:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had ik dus ook.
Ging achter diegene staan en riep kijhard hamsteren.
Reactie was onbetaalbaar![]()
met Pamper of zonder Pamper hahaha lolllquote:Op maandag 16 januari 2006 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hihi dan is het goed... ik sta paraat hier in de capkelder om een heleboel caps van je te maken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |