Ah, zal deze keer wel meebetalen. Ik zal het gelijk ff overmakenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:27 schreef jpjedi het volgende:
Leest allen!!!
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?act=ST&f=3&t=140&st=0
Bulkmail is ook onderweg.
Geef gul![]()
Beter teveel keer dan te weinigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:27 schreef jpjedi het volgende:
Leest allen!!!
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?act=ST&f=3&t=140&st=0
Bulkmail is ook onderweg.
Geef gul![]()
edit: volgens mij heb ik het bulkmail scherm drie keer ververst en dus ook drie ker verzonden..![]()
Je wil niet weten wat dat kost...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef VeerMans het volgende:
Als de donaties nou flink zijn kunnen we dan geen 64 player server huren?
en samen met FoD misschien?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat dat kost...
http://www.i3d.nl/battlefield2.php
Al zouden we willen...moet wel iedereen 30 euro betalen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef -Dries- het volgende:
Maar willen we wel een 64 spelers map? Niet echt he..
Kom toch gewoon bij de echte mannenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Persoonlijk heb ik altijd liever een 32 speler map met 32 spelers. Vind ik toch het lekkerste, maar goed ik heb hier niks mee te maken.
Waar ik wel wat mee te maken heb is FoD, maar het lijkt wel of de meeste in winterslaap zijn
We laten uiteraard weten hoeveel er binnen is (kopie van afschrift komt online). Dan leggen we het voor. De 32 map server is wel zwaar favoriet dus ik kan eigenlijk nu al voorspellen dat het waarschijnlijk 32 wordt. 64 zien de meesten gewoon niet zitten. Plus het stelt wat meer eisen aan je pc, de grootste map in 64 loopt op tot 1,3 gig aan intern geheugen gebruik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef VeerMans het volgende:
Ik vind de kosten nog wel meevallen.. als er 30 man 15 euries betalen ben je er al (en volgens mij is BoF inmiddels groter dan 30 man).
Maargoed, daar ga ik niet overhet was maar een idee.
Ik zal er 15 overmaken als de stufi binnen is
Ik ben ook voor 32quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
We laten uiteraard weten hoeveel er binnen is (kopie van afschrift komt online). Dan leggen we het voor. De 32 map server is wel zwaar favoriet dus ik kan eigenlijk nu al voorspellen dat het waarschijnlijk 32 wordt. 64 zien de meesten gewoon niet zitten. Plus het stelt wat meer eisen aan je pc, de grootste map in 64 loopt op tot 1,3 gig aan intern geheugen gebruik.![]()
pardonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:16 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor 32![]()
64 is voor kansloze mannetjes die 5 man recht voor zich moeten hebben om er 1 te kunnen raken.![]()
Dankjewelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:16 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor 32![]()
64 is voor kansloze mannetjes die 5 man recht voor zich moeten hebben om er 1 te kunnen raken.![]()
Ja ik speel liever op een 64 server, komt waarschijnlijk omdat ik medal & stats geil ben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:33 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ben jij ook een 64-speler dan Escape? Dat had ik nou nooit achter je gezocht![]()
Das heel mooi wij (admins) horen wel of het werktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef escape_nl het volgende:
IK heb mail gehad van I3d over BF2RA en heb groen licht gekregen wat betreft de software, ga het eerst even uittesten vanavond en dan volgen via xfire de juiste porten.
Escape is er aardig in thuis, Sickert en mezelf kunnen je ook aardig op weg helpen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:50 schreef RudyCarell het volgende:
He ik wil in mei een nieuwe config kopen, alleen weet ik ongeveer bijna niets over het samenstellen van een pc... weet wel dat ik een dikke videokaart wil hebben! en een amd64... wie kan me helpen om iets te configgen... zat zelf te denken aan zo'n 2000 eurie, geen monitor nodig
[..]
Das heel mooi wij (admins) horen wel of het werkt
damn dat ziet erquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Escape is er aardig in thuis, Sickert en mezelf kunnen je ook aardig op weg helpen.
2000 wordt een VETTTT systeempie
X2 4400+
A8n32-sli mobo
2 gig DDR1 (DDR2 kan niet met de X2)
7800GTXWat zeg ik?? 2x in SLI
![]()
Sonata II of P180 kast van Antec
Creative X-FI geluidskaart. (uber icm BF2)
X530 geluidsset (60 euro en voor 1000 euro pret)
Raptor bootdisc (147 komt uit) en een 250 gig WD ernaast) of Raid 0 (nog sneller)
Tering en dan ben je er nog niet met Di3ki3 prijzen..(zonder SLI dan he
)
Goeroe met die zooi is Di3ki3 en je kan bij hem tegen spotprijzen bestellen .. Doe er je voordeel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |