Nee, flink stuk jonger.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef Treinhomo het volgende:
Justine Bateman ?
Leuk geprobeerd...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:16 schreef Gellius het volgende:
Is het een Rossilini-meisje met een Bergman-oma?
Nope.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Athina Rousseau?
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
even een snelle zwaai van mijik moet zo ook stofzuigen
![]()
Nee. Ik heb geen idee wat zij (19 jaar) doet, behalve erg mooi en rijk zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Kun je enkele werken op haar cv noemen?
Nee hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh het is dus geen actrice?
Nee, het is niet Athina Onassis.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Toch die telg van Onassis?
Charlotte Casiraghi-Grimaldi.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef fotoloog het volgende:
Charlotte Grimaldi?
Nee, fotoloog had het al goed geraden.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
De kleindochter van Don Corleone?
Ja, met zijn vrouw Grace Kelly (Prinses Gracia).quote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is toch de Prins van Monaco?? Reinier?
Ja dat weet ik wel hoor. Was maar een geintje.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, fotoloog had het al goed geraden.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Bolland en Bolland met Kenny Rogers?
Nee hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
...was het trouwens de bedoeling dat we Sofia Coppola ook nog raadden?
Ik ben al klaarquote:Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef Tokay het volgende:
Zo Diaan, geen smoesjes meer, we moeten gaan stofzuigen.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn dat de Moody Blues Berkery?
Nee, Amerikaanse tv-dame. Al lijkt ze wel een beetje op Angela Schijf.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:41 schreef Berkery het volgende:
Nederlandse TV dame?
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:51 schreef Tokay het volgende:
Keri Russell, Felicity.
Nee, niet doen!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:23 schreef Gellius het volgende:
Gottegot, zal ik maar een soapsterretje opduikelen dan?
quote:Wanneer mijn vader sterft, laat mij dan staan
Vereenzaamd als een treurboom in 'n plantsoen,
Gesmukt met 't teerste, avondlijkste groen,
Bijna bebloesemd, sneeuwwit aangedaan.
Bijna een bruid, boven de sponde waar
Sinds kort mijn moeder ook een toevlucht vond;
En ruischende hernieuw ik 't oud verbond
Met mijn diepst neergebogen treurgebaar.
Zoo, treurend, zou ik willen sterven ook.
Maar hoe te sterven, zoo ver boven hen?
Erbarm u mijner, treurboom die ik ben,
Gedoemd te bloeien onder de stadsrook,
In 't tweeslachtig plantsoen, geen stad, geen land,
Dalend als sneeuw en stijgend als de bruid
Boven mijn vaders doode handen uit
In deze aarzellichte tusschenstand.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef Tokay het volgende:
Voor de zoveelste keer: ik ken alleen Servais Knaven.![]()
Hoi.quote:
Een wielrenner natuurlijkquote:
quote:Zoetemelk nam 16 maal deel aan de Ronde van Frankrijk, reed hem altijd uit (een recordaantal) en behaalde meestal een plek bij de eerste tien: achtste, vijfde, vierde (3 ×), tweede (6 ×, vandaar zijn bijnaam eeuwige tweede) en eerste 1980
quote:
Is hij reeds overleden?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef pyl het volgende:
Die Italiaanse herkomst is - uiteraard - juist, maar de te raden meneer (de rechter) was geen wielrenner.![]()
Dramaqueen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef Gellius het volgende:
Laten we het hopen, dat geeft altijd een extra dramatisch tintje aan het spel.
.
Hmmmmm.........quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Tokay het volgende:
Is hij reeds overleden?
Nee, Jaap was bij mijn beste weten geen Italiaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef dartfanaat het volgende:
Jaap in 't Veld, was dat volgens mij
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, Jaap was bij mijn beste weten geen Italiaan.![]()
Juist. Roberto Sighel, de wereldkampioen van 19 - wat zal het geweest zijn? - 92!!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:45 schreef Berkery het volgende:
Sighel?
Nee, ik had het toch goed: 1992, Calgary.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Iets later denk ik
Hij, Hersman, fungeert tegenwoordig als co-commentator / analyst, en dat doet-ie niet slecht (tenminste niet die weinige keren dat ik nog kijk........).quote:
Ah, nu ik je toch spreek: weet jij wie die vrouw was - aan het tafeltje bij Mart Smeets - zij liever dan ik, die dit weekend commentaar gaf bij het schaatsen?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef pyl het volgende:
Hij, Hersman, fungeert tegenwoordig als co-commentator / analyst, en dat doet-ie niet slecht (tenminste niet die weinige keren dat ik nog kijk........).
Hey, die heeft het haar van Gerard van Velde!quote:
Dat was toch Ria Visser?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, nu ik je toch spreek: weet jij wie die vrouw was - aan het tafeltje bij Mart Smeets - zij liever dan ik, die dit weekend commentaar gaf bij het schaatsen?
Hmmmmmm.........dat zal Ria Visser zijn geweest:quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Tokay het volgende:
Ah, nu ik je toch spreek: weet jij wie die vrouw was - aan het tafeltje bij Mart Smeets - zij liever dan ik, die dit weekend commentaar gaf bij het schaatsen?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
van Pyl ook een sporter?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ook een NL-sporter?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef dartfanaat het volgende:
Een rus?
Aha.......ook nog eens een frenologisch talentje, die Diaan!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Italiaan?
Frenologisch?? vertel me maar eerst even wat dat is en dan zal ik wel zeggen of ik idd een frenologisch talentje ben.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Aha.......ook nog eens een frenologisch talentje, die Diaan!![]()
Enrico Fabris, helemaal goed, Tong!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef tong80 het volgende:
Het is Fabris hè ?
Het komt erop neer dat de frenologie (oorspronkelijk een inmiddels volstrekt achterhaalde 18e-eeuwse pseudo-wetenschap) tracht om uit verschillende uiterlijke kenmerken van de mens (en dan voornamelijk zijn hoofd) allerlei eigenschappen te herleiden.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Frenologisch?? vertel me maar eerst even wat dat is en dan zal ik wel zeggen of ik idd een frenologisch talentje ben.![]()
Ow okay, dus niet zo gek dat ik er nog nooit van had gehoordquote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat de frenologie (oorspronkelijk een inmiddels volstrekt achterhaalde 18e-eeuwse pseudo-wetenschap) tracht om uit verschillende uiterlijke kenmerken van de mens (en dan voornamelijk zijn hoofd) allerlei eigenschappen te herleiden.![]()
Jij zag aan de neus dat het om een Italiaan ging. Knap hoor!![]()
Noem een Let nooit een Rus (en omgekeerd), maar afgezien daarvan ....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
uh uh uh uh denk aan Italiaan of Rus....
Aha!! En wat voor een!!quote:
Hij is net geen psychopaat... anders had hij zn wenkbrauwen aaneengesloten....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Noem een Let nooit een Rus (en omgekeerd), maar afgezien daarvan ....![]()
Wat zie je nog meer?
En maar beweren dat je niet weet wat frenologie is.........quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is net geen psychopaat... anders had hij zn wenkbrauwen aaneengesloten....
Nee, die hebben we vanmiddag nog gehad.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:18 schreef tong80 het volgende:
Capablanca lijkt me
Jazeker!! Mikhail Tal - de meest spectaculaire wereldkampioen.quote:
Tal was jonger, speelde steeds wild en offerde in dode stellingen rustig een dame of een toren, terwijl hij wist dat het niet goed was, erop hopend dat zijn tegenstander in paniek zou raken (hetgeen tot op het hoogste niveau gebeurde), en was na anderhalf jaar alweer opgebrand.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
Waarom spectaculairer dan Fischer ?
Ehm? Dat weet ik niet. Ze zit wel in Zoop.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:31 schreef Treinhomo het volgende:
'Anita' uit GTST ?
Ja, ga door....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Sabine.....
Pure poëzie weer, tong!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
Toen ze zeiden bij RTL boulevard dat ze niet te onderscheiden was met haar vader door de snor. Wilde ik wel door de buis schreeuwen dat ze zich ook moet scheren.
Waar moet zij zich scheren ?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
Toen ze zeiden bij RTL boulevard dat ze niet te onderscheiden was met haar vader door de snor. Wilde ik wel door de buis schreeuwen dat ze zich ook moet scheren.
En zo is de cirkel weer rond.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
...Koning.
Nee, geen schrijfster.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef Tokay het volgende:
Is het een schrijfster?
Welterusten Diaan en tot morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga slapen...welterusten en tot morgen.
O.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef pyl het volgende:
Nee, geen schrijfster.
Kom op, peace. Je hebt vanavond nog geen deuk in een pakje boter geraden, zoals ze dan bij de buren zeggen.quote:
Nee joh, stukken serieuzer.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef Tokay het volgende:
Ehm... een oude sportheldin dan?
Jij moet even met je frenologische talenten pimpen, natuurlijk.quote:
Ben een beetje druk met wat meer aardse zaken momenteel: Inpakken...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Kom op, peace. Je hebt vanavond nog geen deuk in een pakje boter geraden, zoals ze dan bij de buren zeggen.![]()
Ze genoot wel een wetenschappelijke opleiding, ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef Tokay het volgende:
Hmmm. Mevrouw is een wetenschapper?
"Ja", zou een understatement zijn.quote:Of zit ze in de politiek?
hmmm weet je wel dat het al 23:30 uur is... en ik morgen rond 6 uur weer een kind aan mn bed heb staan.... ?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Jij moet even met je frenologische talenten pimpen, natuurlijk.Waar komt mijn mevrouw vandaan, bijvoorbeeld?
Het had gekund, als ze erop geleken had. Ander land en andere partij, bovendien.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef tong80 het volgende:
Merkel ?
Ja, maar zonder jou wordt dit plaatje niet geraden, denk daar eens aan.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm weet je wel dat het al 23:30 uur is... en ik morgen rond 6 uur weer een kind aan mn bed heb staan.... ?
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, maar zonder jou wordt dit plaatje niet geraden, denk daar eens aan.![]()
Hoger, Tokay, nog hoger!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef Tokay het volgende:
Een vrouwelijke (duh) premier?
Ja!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef Tokay het volgende:
Vrouwelijke (duh) president?
De eerste vrouwelijke president in Zuid-Amerika ....quote:Waar, waar?
Nee, ze is gisteren verkozen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
Is ze doodgeschoten vanavond ?
Dat heb ik op Teletekst gelezen!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef pyl het volgende:
De eerste vrouwelijke president in Zuid-Amerika ....
Morgen maar even langs Hans Anders?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ik had alleen geen blanke presidente verwacht. Ik dacht dat er Zuid-Afrika stond!![]()
Wél volgens The Pooh Dictionary, Gellius!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:21 schreef Gellius het volgende:
Dat is niet helemaal zuiver gespeld, Tokee. (Is het 'Tokee'?)
Ja, momentje.quote:Enfin. Pläètchên!
Over het normale, alledaagse, praktische gebruik van de stofzuiger kunnen de dames hier oeverloos zwammen, zoals gisteren maar weer eens bleek, heer Gellius.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:54 schreef Gellius het volgende:
Men is hier niet zo bekend met het fenomeen stofzuiger, begrijp ik?
Misschien kan Tokay zich nog eens vergrijpen aan haar google?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef Gellius het volgende:
En Z is op vakantie. En de central Scrutinizer is vermist. Hoe moet dat nu?
Googlen meisjes ook?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Misschien kan Tokay zich nog eens vergrijpen aan haar google?
![]()
Inderdaad, het is vrijwel ondenkbaar, nietwaar?quote:
Ik heb geen idee. Foto komt van hier: http://www.safpublishing.com/store/system/store.htmquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:38 schreef Gellius het volgende:
Zo te zien zelfs in zijnAmsterdamse periode
.
Ja, precies wat ik al zei......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:07 schreef Tokay het volgende:
Ik heb trouwens een Miele stofzuiger. Met allerhande handige hulpstukken.
quote:Stofzuiger van S. Vestdijk. Vestdijk placht dit apparaat aan te zetten en oordopjes te benutten om te kunnen schrijven zonder door onverwachte geluiden te worden afgeleid.
Zeker.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:07 schreef Tokay het volgende:
En jij, Diaan?
Ik Google nooit, pyl! Nooit, zeg ik je.![]()
Wel krijg ik af en toe inene gewoon een heldere ingeving.
Ik heb nu een Bosch... maar die gaat naar boven als Peaceman komt, want hij heeft wel een Mielequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:07 schreef Tokay het volgende:
En jij, Diaan?
Ik Google nooit, pyl! Nooit, zeg ik je.![]()
Wel krijg ik af en toe inene gewoon een heldere ingeving.
quote:
Jij weet ècht alles, pyl! Dat doet me denken aan iemand... kom... hoe heet-i, die bolle, met die praatjes. Van hiernaast.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef pyl het volgende:
[..]
... ook een Miele, zo een als op het plaatje van Gellius, maar dan blauw.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef pyl het volgende:![]()
Mijn oprechte excuses, Tokay. Ik vrees dat jij het slachtoffer bent van een spraakverwarring die door mij is veroorzaakt. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.
Juist. Inderdaad. Onan. Onan?!quote:Natuurlijk google jij niet letterlijk. Dat spreekt vanzelf. Hierboven werd de term 'google' dan ook gehanteerd als een eufemisme voor de eredienst aan Onan, zoals in dit topic al eerder is gebeurd.
En ik in het rood.quote:Afijn, nogmaals excuses. En misschien kan ik als goedmakertje zeggen dat wij thuis ook een Miele hebben?![]()
Ja, zo een als op het plaatje van Gellius, maar dan blauw.
Stofzuigersnob.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Tokay het volgende:
Maar dan wel in een iets luxere uitvoering. Uiteraard.
quote:Ik ben er net nog mee in de weer geweest.![]()
Ja, Janequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:28 schreef fotoloog het volgende:
Iig Jane Fonda..
Ik ben helemaal nooit listig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:24 schreef Gellius het volgende:
Oh, ik dacht dat je met het eerste plaatje ons listig wilde doen geloven dat het BB was, terwijl het in feite (dus)is.
Whehe.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:30 schreef pyl het volgende:
Ja, Jane, en in het midden, achterin, John Kerry.
Omdat ik iemand in het valletje wilde zien tippelen, natuurlijk. RJP is ook een kijkerssportquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ben helemaal nooit listig.![]()
En trouwens, waarom zei je dan niks??![]()
Jij slechterik!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:41 schreef Gellius het volgende:
Omdat ik iemand in het valletje wilde zien tippelen, natuurlijk. RJP is ook een kijkerssport.
Dat zou ook kunnen, inderdaad. Mijn gedachten gingen uit naar de vriendin / vrouw van Darryl Fitton, maar dat doen ze wel vaker.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:58 schreef Tokay het volgende:
Is het die vrouw van Grant & Forsyth?
Lucille Ball, inderdaad, het dienstmeisje van Simon Vestdijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef Tokay het volgende:
Lucille Ball?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef fotoloog het volgende:
NL radiomeneer?
Nee, niet Adriaan van Dis.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:04 schreef pyl het volgende:
Of een heel jonge, studentikoze Adriaan van Dis?
Nee, niet de lepeltjesbuiger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:11 schreef fotoloog het volgende:
Uri Geller?
Hoe weet jij dat??!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef pyl het volgende:
Harrison Ford?
Jeetje nu je het zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef pyl het volgende:
Harrison Ford?
Dan is er dit dus eentje die ik zo 1-2-3 niet herken.......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef Tokay het volgende:
Ik dacht dat we geen darters meer zouden plaatsen?
Durf je wel, nu Z er niet is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef Gellius het volgende:
Dit is Z, toch?
Ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef fotoloog het volgende:
Dit is natuurlijk de jullie welbekende Shakryer Memedyarov
Als ze nog zou leven wel ja, ze werd geboren in 1935; ik schrok best toen ik net las dat ze al in 1991 is overleden. Aan nierkanker...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:27 schreef dartfanaat het volgende:
Al op leeftijd (als ze nog zou leven) ?
Knap joh, tong!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
Maar Gregory Peck was de Harrison van 40 jaar gelden. Dooie lul die niet kon acteren.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:51 schreef Tokay het volgende:
Ook een Amerikaanse actrice?
Nee, volgens mij niet. iig niet een van de 4quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, speelde ze misschien in The Golden Girls?
(ik dacht even dat ik haar (her)kende, maar dat was ijdele hoop...)
Denk eens in wat een inspanning het moet kosten om te acteren dat je doodgewoon bent, o Tongius. Ik zie Ford graag op het witte doek.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
Maar Gregory Peck was de Harrison van 40 jaar gelden. Dooie lul die niet kon acteren.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
Jane Wyman ?
tv-actricequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:12 schreef Tokay het volgende:
Een tv-actrice, of echt een grote Hollywoodster van vroeger?
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
tv-actrice
Ik niet Gellius.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Denk eens in wat een inspanning het moet kosten om te acteren dat je doodgewoon bent, o Tongius. Ik zie Ford graag op het witte doek.
Laatste categorie. En daar is ze heel bekend door geworden. Laat ik het zo zeggen, ze is recordhoudsterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Speelde ze een vaste rol in een bekend feuilleton, zoals Dynasty, of Dallas?
Of speelde ze in soaps? (in dat geval gooi ik de handdoek in de ring).
Het is maar van tijdelijke duur.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Gellius het volgende:
Wat is dat nu weer voor akelig avatar, Took?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |