quote:Van geenstijl;
Opnieuw is een bewoner in de Amsterdamse Diamantbuurt bedreigd. Bij een joodse man gooide een groepje Marokkaanse jongeren een kist door de ruit. Meer dan een jaar geleden werd een compleet gezin uit deze buurt weggepest. De PVDA van stadsdeelraad De Pijp heeft liever dat de media niet teveel aandacht besteden aan dit soort incidenten. Volgens de sociaal-democraten kan zo voorkomen worden dat de situatie opnieuw escaleert.
die bel je eerst ffquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja handig...dan neem je de slachtoffers ook mee
Omdat die jongen tegen de wet in gaat, op de vlucht slaat en zichzelf dood rijd, is de politie verantwoordelijk. Tuurlijk, heel logisch.quote:* De sfeer in de buurt is fors anti-politie. Dit heeft van doen met het incident waarbij de 18-jarige Anass Abou Allal om het leven kwam toen hij met een gestolen auto op de vlucht sloeg voor de politie. Dat de zoon van de moskeeevoorzitter zich ook op het criminele pad bevond, was bij veel buurtbewoners bekend. Zij schuiven zijn dood nog altijd op het conto van de politie. Tijdens de laatste commissievergadering van de deelraad werd de politie luidkeels uitgemaakt voor moordenaars.
Die ouders houden alleen van het geld van de uitkeringen en de gratis zorg. Ik ga uitzetten als steeds beter oplossing zien!quote:'Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig 's avonds laat de auto's vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.'
Wat doet zulk tuig nog in Nederland? Stopzetten die uitkering, nagaan van al hun geldstromen en mocht blijken dat ze zichzelf onderhouden met crimineel geld; keihard deporteren. Het moet es afgelopen zijn met deze ongein.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Dwersdriever het volgende:
* Vorige week werden de ruiten van het politiebureau ingegooid en werd een auto in brand gestoken. Een Marokkaanse buurtvader bevestigd anoniem de onrust in de buurt. 'Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig 's avonds laat de auto's vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.'
Typisch PVDA-oplossing. Als we er niet over praten bestaat het niet.quote:De PVDA van stadsdeelraad De Pijp heeft liever dat de media niet teveel aandacht besteden aan dit soort incidenten. Volgens de sociaal-democraten kan zo voorkomen worden dat de situatie opnieuw escaleert
Je zegt nu wel dat het typisch een PVDA oplossing is, maar wat als die C-U-T partij weer aan de macht komt volgend jaar?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Typisch PVDA-oplossing. Als we er niet over praten bestaat het niet.![]()
het zelfde als met die marrokaan die met een mes op de politie kwam afgerend en ook werd neer geschoten hij was heilig en de politie was de boemanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Omdat die jongen tegen de wet in gaat, op de vlucht slaat en zichzelf dood rijd, is de politie verantwoordelijk. Tuurlijk, heel logisch.
Volgens mij is in de islam criminalteit ook verboden, maar het wordt dus wel toegestaan, zelfs door de moskee voorzitter, dat vind ik erg krom.
[..]
Die ouders houden alleen van het geld van de uitkeringen en de gratis zorg. Ik ga uitzetten als steeds beter oplossing zien!
Helaas wordt er alleen wat aan gedaan wanneer het in de media is. en dan nog wordt er alleen aan pappen en nathouden gedaan. Wanneer je geen respect voor je omgeving kan opbrengen, dan moeten daar straffen op staan. Dat geld ook voor autochtonen. Helaas kunnen wij die niet uit zetten.
Ik ben ook voorstander van het op bevolkingsgroep aanpakken van personen en problemen. Ook al gaat dat richting racisme, het is wel realistisch.
Wat doen die ouders hier dan nog??? Gadverdamme, om van te kotsenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Dwersdriever het volgende:
. Een Marokkaanse buurtvader bevestigd anoniem de onrust in de buurt. 'Het zijn vooral de jonge jongens van twaalf of dertien die hier regelmatig 's avonds laat de auto's vernielen en mensen lastig vallen. Hun ouders hebben een hekel aan Nederlanders en grijpen niet in.'*
waar heb ik dat nou weer aan verdiend ? ------quote:Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik zou zeggen platgooien en er mooie appartenmentencomplexen neerzetten voor mensen met een iets hogere opleiding en al die bewoners maar naar almere ofzo laten verhuizen.
Lelystad dan. Daar staan huizen zat leeg toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:34 schreef Ronhui het volgende:
[..]
waar heb ik dat nou weer aan verdiend? Laat ze maar verhuizen naar de bodem van het ijselmeer!
En dat gaat dan (daar lijkt het wel op) de verkiezingen in 2007 winnenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:07 schreef SocialDisorder het volgende:
via geenstijl;
Annemarie Hoogland (PVDA) koningin van de doofpot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |