Hebben we een anale fase dan.. kan best, ken Freud niet zo goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef Quinny het volgende:
Wat is dat toch met mannen en poepen? Geen afscheid kunnen nemen van je analefase, volgens Freud
Als ze 2 jaar zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Quinny, wanneer in hun leven hebben mannen eigenlijk een anale fase?![]()
Net als dat B geloofd dat ie wat wint geloof ik ook weleens wat er in Metro etc gedrukt staatquote:Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die details,.... het was een grapHoe kom je daar allemaal bij !
quote:
Dat zijn die levens fases, heb je toch ook gehad tijdens je opleiding?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef Bastard het volgende:
Whehehe.. zat er al op te wachten inderdaad
[..]
Hebben we een anale fase dan.. kan best, ken Freud niet zo goed.
Strol? Quinny begint erover!quote:
Dan hebben we het alweer over 10 jaar geleden hequote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat zijn die levens fases, heb je toch ook gehad tijdens je opleiding?
een trauma van hun 2dequote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef Bastard het volgende:
Maar omgedraaid.. wat is dat met vrouwen en het anaal leven niet willen erkennen?
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan hebben we het alweer over 10 jaar geleden he
Je anus als lust objectquote:Op maandag 16 januari 2006 12:05 schreef Chocobo het volgende:
Met poep spelen.... was de mooiste fase uit mijn jeugd !![]()
Ah tis intressant om te lezen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef Quinny het volgende:
http://members.lycos.nl/infopedagogiek/newpage3.html
Even herhalingsstof voor B.
Je eigen anus dan hequote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah tis intressant om te lezen hoor
b. anale fase (anderhalf tot 3 jaar); dat is de fase van het zindelijk worden; het kind smeert alles graag onder de poep als
het de kans krijgt; de anus is het lustorgaan;
=================
De anus is het lustorgaan ook.. nou dan gaan we nog wat meemaken zeg
lekker manquote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Drinks Brown `s ochtend uit bed cola?
Ik betaal jouw kind straks grof geld als hij je met poep ondersmeert.quote:
Ja .. gewooon caffiene hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Drinks Brown `s ochtend uit bed cola?
Jij had toch geen geldquote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik betaal jouw kind straks grof geld als hij je met poep ondersmeert.![]()
daarom.... en ik lust geen koffie dusquote:
Tegen die tijd hoop ik weer van wel.quote:
En je kon niet meer Fokken op werkquote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik weer van wel.
Dat dacht ik. Maar ze controleren alleen buitensporig veel verkeer. Dus zolang ik de text-only modus gebruik is er niks aan de hand.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:45 schreef -Struikrover- het volgende:
En je kon niet meer Fokken op werk
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Maar ze controleren alleen buitensporig veel verkeer. Dus zolang ik de text-only modus gebruik is er niks aan de hand.Of jij moet weer van die absurde grote plaatjes posten.
En jij moet helemaal je bek houden!quote:
Euh Roy.. ik weet het, we zijn beide groot.. maar hij is iets kleiner.quote:
Huilie. Vroeger aan het Oostfront konden ze ook niet naar huis als ze een loopneusje hadden!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
Godver, keelpijn, niezen, hoesten doet zeer.. ik ben geloof ik ziek aan het worden... ja.. ik ben ziek!Kan me gewoon ziek melden dan.. ziek is ziek.
Maar ja.. na thuis zitten moet je toch ook weer terug komen
Ik hoop dat je hem verneuktquote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben er vandoor. Ik ga mn eerste tentamen van het nieuwe jaar maken
ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben er vandoor. Ik ga mn eerste tentamen van het nieuwe jaar maken
Aan het Oostfront hadden ze ook geen slechte managers.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Huilie. Vroeger aan het Oostfront konden ze ook niet naar huis als ze een loopneusje hadden!![]()
Maar wel de allerslechtste baasquote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef Bastard het volgende:
Aan het Oostfront hadden ze ook geen slechte managers.
Ja ik weet niet wat ze er allemaal precies deden Gijsquote:
Russenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Bastard het volgende:
Ja ik weet niet wat ze er allemaal precies deden Gijs
Bedoel je de oorlog tussen de Russen en de Duitsers? Ik was voor de Russen.. de tankdivisie
Alsof er mensen voor de duitsers warenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat ze er allemaal precies deden Gijs
Bedoel je de oorlog tussen de Russen en de Duitsers? Ik was voor de Russen.. de tankdivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |