Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef Pakspul het volgende:
Wees blij dat je niet op Almelo de Riet moest wachten
Helemaal niksquote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen![]()
Dit was mijn 2e date al dus wist wat mij te wachten stondquote:Op maandag 16 januari 2006 11:26 schreef sr_firewire het volgende:
Dus vlak voor je date met een rijpe oude vrouw, zit jij een panorama te lezen ? Ik had toch eerder iets verwacht van een Rosie of een Teens ofzo....
Aah...teken het anders even...quote:
Ze was niet eerder beschikbaar? Of was haar vent nog niet de deur uit?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit was mijn 2e date al dus wist wat mij te wachten stond![]()
quote:
Ze is gescheiden maar haar dochter zou tussen 1700 en 1730 uur naar haar vriend gaan. Dus kon pas om 1800 uur terecht.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ze was niet eerder beschikbaar? Of was haar vent nog niet de deur uit?
Ik denk dat ze nog niet klaar was met de vorigequote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh ja, leg eens uit hoe je 1 uur en 45 minuten te vroeg aankomt? Zolang zal het waarschijnlijk niet eens reizen zijn
Geef eens een leeftijdquote:Op maandag 16 januari 2006 11:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze is gescheiden maar haar dochter zou tussen 1700 en 1730 uur naar haar vriend gaan. Dus kon pas om 1800 uur terecht.![]()
![]()
quote:
1 2 3 4 | --------------------------------------- --------------------------------------- || || ==== |
Ben om 1400 uur vetrokken vanaf Huizen denk doe rustig aan, maar alle verbindingen sloten goed aan. En had geen zin om later te vertrekkenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh ja, leg eens uit hoe je 1 uur en 45 minuten te vroeg aankomt? Zolang zal het waarschijnlijk niet eens reizen zijn
Zij is 38 (maar haar uiterlijk lijkt meer een 33 jarige), dochter is 17 of 18. en ik ben 25 (over 2 maanden 26)quote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef sr_firewire het volgende:
Hoe oud was ze en hoe oud ben je zelf ? Had ze ook al kinderen die net zo oud waren als jijzelf ?
Plaats altijd een advertentie op MP of Speurders.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:30 schreef sr_firewire het volgende:
Hoe heb je haar leren kennen ? Heb je een goede site ofzo ? Ik wil namelijk ook een MILF
Is het gratis of moet je betalen?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zij is 38 (maar haar uiterlijk lijkt meer een 33 jarige), dochter is 17 of 18. en ik ben 25 (over 2 maanden 26)
Uhuh, op marktplaats datenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Plaats altijd een advertentie op MP of Speurders.
"Oproep jongeman zoekt date met oudere vrowu"
Zij reageerde toevallig en via msn contact gemaakt. Ken er al vanaf september, maar ben er vorige week voor het eerst geweest.
Ben weer heel wat ervaringen rijker![]()
![]()
![]()
![]()
Weekendretourtje NS 28 nog wat. Dit keer heeft zij mijn reis betaaldquote:
Ga geen foto van haar posten dat zou ik niet helemaal netjes vinden ivm haar privacy.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Uhuh, op marktplaats datenIk wil een foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |