Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef Pakspul het volgende:
Wees blij dat je niet op Almelo de Riet moest wachten
Helemaal niksquote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen![]()
Dit was mijn 2e date al dus wist wat mij te wachten stondquote:Op maandag 16 januari 2006 11:26 schreef sr_firewire het volgende:
Dus vlak voor je date met een rijpe oude vrouw, zit jij een panorama te lezen ? Ik had toch eerder iets verwacht van een Rosie of een Teens ofzo....
Aah...teken het anders even...quote:
Ze was niet eerder beschikbaar? Of was haar vent nog niet de deur uit?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit was mijn 2e date al dus wist wat mij te wachten stond![]()
quote:
Ze is gescheiden maar haar dochter zou tussen 1700 en 1730 uur naar haar vriend gaan. Dus kon pas om 1800 uur terecht.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ze was niet eerder beschikbaar? Of was haar vent nog niet de deur uit?
Ik denk dat ze nog niet klaar was met de vorigequote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh ja, leg eens uit hoe je 1 uur en 45 minuten te vroeg aankomt? Zolang zal het waarschijnlijk niet eens reizen zijn
Geef eens een leeftijdquote:Op maandag 16 januari 2006 11:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze is gescheiden maar haar dochter zou tussen 1700 en 1730 uur naar haar vriend gaan. Dus kon pas om 1800 uur terecht.![]()
![]()
quote:
1 2 3 4 | --------------------------------------- --------------------------------------- || || ==== |
Ben om 1400 uur vetrokken vanaf Huizen denk doe rustig aan, maar alle verbindingen sloten goed aan. En had geen zin om later te vertrekkenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Oh ja, leg eens uit hoe je 1 uur en 45 minuten te vroeg aankomt? Zolang zal het waarschijnlijk niet eens reizen zijn
Zij is 38 (maar haar uiterlijk lijkt meer een 33 jarige), dochter is 17 of 18. en ik ben 25 (over 2 maanden 26)quote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef sr_firewire het volgende:
Hoe oud was ze en hoe oud ben je zelf ? Had ze ook al kinderen die net zo oud waren als jijzelf ?
Plaats altijd een advertentie op MP of Speurders.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:30 schreef sr_firewire het volgende:
Hoe heb je haar leren kennen ? Heb je een goede site ofzo ? Ik wil namelijk ook een MILF
Is het gratis of moet je betalen?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zij is 38 (maar haar uiterlijk lijkt meer een 33 jarige), dochter is 17 of 18. en ik ben 25 (over 2 maanden 26)
Uhuh, op marktplaats datenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Plaats altijd een advertentie op MP of Speurders.
"Oproep jongeman zoekt date met oudere vrowu"
Zij reageerde toevallig en via msn contact gemaakt. Ken er al vanaf september, maar ben er vorige week voor het eerst geweest.
Ben weer heel wat ervaringen rijker![]()
![]()
![]()
![]()
Weekendretourtje NS 28 nog wat. Dit keer heeft zij mijn reis betaaldquote:
Ga geen foto van haar posten dat zou ik niet helemaal netjes vinden ivm haar privacy.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:36 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Uhuh, op marktplaats datenIk wil een foto
Valt nog mee voor een rijpe vrouwquote:Op maandag 16 januari 2006 11:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weekendretourtje NS 28 nog wat. Dit keer heeft zij mijn reis betaald![]()
Uhuh, vast. Maaruhm je weet zeker dat het geen hoer is na mijn vorige post gelezen te hebben ?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga geen foto van haar posten dat zou ik niet helemaal netjes vinden ivm haar privacy.
Maar ze heeft lang blond haar, is slank wel een cup B75 (zijn wel nep). En een lekker glad strak kaal kutje.
Opeens heb je het, je wordt toy-boy!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weekendretourtje NS 28 nog wat. Dit keer heeft zij mijn reis betaald![]()
Gewoon zelf een advertentie plaatsen heeft bij al 2 keer gewerkt dat ik een Topmilf te pakken kreegquote:Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef sr_firewire het volgende:
OMG, ik dacht: Check eens ff op Marktplaats.nl of dat kan... en ja hoor....
Dit soort advertenties zag ik:
- Hou jij ook zo van Russische dames ?
- Honderden vrouwen hebben inmiddels al een profiel op .......com
- Ben jij die fake vrouwen ook zo zat ?
- Ik zoek eens wat anders *klik* -> 16 jarig wijf uit Rusland
Toy-Boyquote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je wordt boy-toy !!
Ik zie liever een 'Ik deel mijn Top Milf met Fok!'quote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef Razor21 het volgende:
Maar gaan we nog ontopic?
Of zou ik de titel laten veranderen in "ik doe het met een Top Milf jij ook?" en dan een schopje laten geven![]()
Nope ze werkt op een advocatenkantoorquote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Uhuh, vast. Maaruhm je weet zeker dat het geen hoer is na mijn vorige post gelezen te hebben ?
ineens een briljant idee krijgt op navolging van de Fokstok!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik zie liever een 'Ik deel mijn Top Milf met Fok!'
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:50 schreef sr_firewire het volgende:
* gaat ook eens een advertentie plaatsenWie niet waagt wie niet wint he
Dan pak je toch een BLAFOMquote:Op maandag 16 januari 2006 11:53 schreef Pakspul het volgende:
[ekdi
Die stad is nog erger dan het station hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:39 schreef diertjuh het volgende:
Dan was je de stad toch even ingegaan ofzo?![]()
Dat weet ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:43 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die stad is nog erger dan het station hoor.![]()
Almelo remember, een beetje tussen de boeren zitten..quote:Op maandag 16 januari 2006 16:39 schreef diertjuh het volgende:
Dan was je de stad toch even ingegaan ofzo?![]()
Nou Almelo valt best mee met de boeren. Ik denk dat veel boeren in Daarle wonen. Zal je vast wel niet kennenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Almelo remember, een beetje tussen de boeren zitten..![]()
En op dat station heb je drie perrons, enkele bankjes, een kiosk en...... naja dat is het inderdaad!![]()
quote:
Nou.. je kunt daar wel iets gaan eten bij die patatzaak.. maar dat is dan ook echt alles!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef Pakspul het volgende:
Wees blij dat je niet op Almelo de Riet moest wachten
de rest heb ik niet gelezen, maar ik heb zo ook al medelijden met je!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:21 schreef Razor21 het volgende:
Was dit weekend in Almelo
Of ze paaldanst, en misschien dat ze dan ook nog hoer is bedoel je? Een hoer doet immers per definitie aan paaldansen, behalve dan dat zij niet aan de paal hangt maar er bovenop zit.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:44 schreef Tique3 het volgende:
Een maat van mij had een keer een wat oudere dame, ik zo, waar werkt ze dan.
Hij: In een bar. (ze moest dus altijd 's avonds en 's nachts werken.
Ik zo: Of ze paaldanst, of ze is hoer...
Later kreeg ik gelijk over het paaldansen
Of eronder ligt hèquote:Op maandag 16 januari 2006 21:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of ze paaldanst, en misschien dat ze dan ook nog hoer is bedoel je? Een hoer doet immers per definitie aan paaldansen, behalve dan dat zij niet aan de paal hangt maar er bovenop zit.
Mmm...dan laat ze de paal dus dansenquote:
quote:
Niet fokken met mijn naam, wel goed plan overigens van die mp/speurders advertentiequote:
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef Razor21 het volgende:
-knip-
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
|| straat
= perron
- spoor
In totaal 4 bankjes misschien en dat is het dan ook
1 2 3 4 5 | ==== || || --------------------------------------- --------------------------------------- || || =geenrukbehalveeenhokjewatmeestalnietopenis=== |
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef Razor21 het volgende:
Maar gaan we nog ontopic?
Of zou ik de titel laten veranderen in "ik doe het met een Top Milf jij ook?" en dan een schopje laten geven![]()
Respect voor het daten van een Milf.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef Razor21 het volgende:
Mail van mijn TopMilf net ontvagen :
iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:16 schreef stijgende_ster het volgende:
Maar ze klinkt wel een beetje lelijk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:16 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Respect voor het daten van een Milf.
Maar ze klinkt wel een beetje lelijk.![]()
![]()
Aangezien ze een 30+ er is die MSN heeft en via internet date lijkt het me vrij onverstandig hier even een mail te kopieren/plakken, aangezien ze vast wel bekend is met dit forumquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef Razor21 het volgende:
Mail van mijn TopMilf net ontvagen :
Ze komt hier niet weleens gevraagd of ze Fok kende , nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Aangezien ze een 30+ er is die MSN heeft en via internet date lijkt het me vrij onverstandig hier even een mail te kopieren/plakken, aangezien ze vast wel bekend is met dit forum![]()
Als ze je dumpt, kun je haar dan mijn tel. nr even geven ?
Laat verdikkeme ook wat voor mij over !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze komt hier niet weleens gevraagd of ze Fok kende , nooit van gehoord.
En voor haar was het de eerste keer dat ze via internet date![]()
Ga straks nieuwe oproep plaatsen ben opzoek naar een wat vollere TopMilf lijkt me ook lekker. Of gewoon lekker een zwangere TopMilf pakken![]()
![]()
![]()
Zo moelijk is dat toch niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Laat verdikkeme ook wat voor mij over !
En link je advertentie ff hier, als voorbeeld ! Dank U
Ze wil een vaste relatie? Of begint ze je te hatenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef Razor21 het volgende:
Morgen mag ik weer naar mijn TopMilf in Almelo voorlopige wel de laatste keer zei ze. Ze begint andere gevoelens te krijgen voor mij![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:03 schreef Razor21 het volgende:
Of gewoon lekker een zwangere TopMilf pakken![]()
![]()
![]()
Je mag mijn gegevens dan wel aan haar doorgeven, tot ze ook gevoelens voor mij krijgt. Daarna is het de beurt aan een andere Milf'er van FOKquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:34 schreef Razor21 het volgende:
Morgen mag ik weer naar mijn TopMilf in Almelo voorlopige wel de laatste keer zei ze. Ze begint andere gevoelens te krijgen voor mij![]()
Feauteau?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:54 schreef Remzz het volgende:
Moet je voor de gein es helemaal naar het eind van het station toe lopen. Daar midden in het peron staat nog een treintje... Als je tijd en OV over hebt moet je er gewoon voor de leuk es in gaan zitten.
De Veenexpress![]()
Almelo de riet.. station Almelo de rietquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:57 schreef _Denker het volgende:
He leuk, een verkapt Almelo/Twente-topic! Weer een aantal bekenden hier, zie ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |