Ja weet ik veel door die nieuwe spellingen allemaal bedenk gewoon mijn eigen spellingquote:
Ja net zo onbenullig als dat logoquote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef N.icka het volgende:
Jezus wat een onbenullig verhaaltje van de TS
Zeikwijf![]()
Het heeft geen kut met spelling te maken!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel door die nieuwe spellingen allemaal bedenk gewoon mijn eigen spelling
![]()
Oja dat was hetquote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het heeft geen kut met spelling te maken!
Je ergert je aan, en je vind iets irritant!
Ik ben er van overtuigd dat de voltallige 'bemanning' van leendesk.nl op het moment danig onder de indruk is van je schrijven.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Razor21 het volgende:
[insert kots smiley]
Net of ik daar wakker van ga liggenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de voltallige 'bemanning' van leendesk.nl op het moment danig onder de indruk is van je schrijven.
Alletwee!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de voltallige 'bemanning' van leendesk.nl op het moment danig onder de indruk is van je schrijven.
Zie OPquote:Op maandag 16 januari 2006 10:44 schreef BrauN het volgende:
Post dan op z'n minst een plaatje of een screenshot. Tot nu toe is het namelijk een gigantisch saai kut topic.
Ik kan je precies vertellen wat je hier voor antwoord op krijgt...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Razor21 het volgende:
Hoe meer Fokkers meedoen met mailtjes sturen hoe eerder dat logo misschien verdwijnt![]()
Zo net even mail verstuurd aan : info@leendesk.nl
Beste LS,
Hierbij wil ik even kwijt hoe erg ik me wel niet heb ge-irriteerd aan jullie Leendesk.nl logo bij het Lake Side darten afgelopen week.
Zeg nu eerlijk het ziet er toch niet uit? Het leek wel een etiket wat zo uit de supermarkt kwam "Leendesk.nl"
En hoe dat logo dan op het jasje van Co geplakt / geniet zit laat me niet lachen zeg, ziet er wel heel goedkoop uit.
Ik zou zeggen leen even wat geld bij een bank en laat een beter minder irritant logo ontwerpen, misschien een tip?
En het ziet er toch niet mooi uit als dat logo op een pak zit? En dan is het nog een bruin pak ook wat Co aan had gister [insert kots smiley]
Ben denk ik niet de enige die zich mateloos heeft ge-irriteerd aan dat goedkope simpele logo. Heb veel mensen erover gehoord in mijn omgeving.
En dan nog iets wat mij dus het allerergste stoort is dat ik het nog onthouden heb dat "Leendesk.nl" kan je nagaan hoe irritant het wel niet is.
Dus mijn tip doe wat aan dat logo!!
Mvg,
Sander
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zie hier dat goedkope kutlogo
inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 11:00 schreef cyberbull het volgende:
[..]
Ik kan je precies vertellen wat je hier voor antwoord op krijgt...
Meneer blabla .....u schrijft dat u het ergste vind dat u hebt onthouden dat het leendesk.nl is.
Ik vraag mij dan ook ten zeerste af of u wel weet wat reclame inhoudt....
Reclame moet pakkend zijn en blijven hangen. Pakkend zou volgens uw visie beter kunnen maar hangen blijven doet onze reclame zeker en daar hgaat het ons om dat onze naam overal bekend is dan komen de mensen vanzelf.
Met vriendelijke bla bla
bla bla leendesk.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand kan ooit nog "de Embassy" winnen, om het simpele feit dat dit niet meer bestaat.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:34 schreef sr_firewire het volgende:
Als Co volgend jaar gewoon even de Embassy wint,zijn we er tenminste vanaf
... nee dat wist ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niemand kan ooit nog "de Embassy" winnen, om het simpele feit dat dit niet meer bestaat.
Check even wat Embassy echt is en je weet waarom
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef thomzor het volgende:
[..]
beste lectori salutem
beste gegroette lezer
JAHA BIJNA
![]()
De bedoeling van reclame is dat je het onthoud en dat is dus aardig gelukt blijkbaarquote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Razor21 het volgende:
En dan nog iets wat mij dus het allerergste stoort is dat ik het nog onthouden heb dat "Leendesk.nl" kan
je nagaan hoe irritant het wel niet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |