quote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef Vipers het volgende:
Je zou natuurlijk ook de auto kunnen nemen.![]()
Aan de linkerkant heb ik een koppelingshendel zitten...quote:PSssst links zit ook een rem
????quote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen watje...
[..]
Aan de linkerkant heb ik een koppelingshendel zitten...
Koekblik-agenten stellen ook wel 's vast dat de linkerrem het niet doet...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen watje...
[..]
Aan de linkerkant heb ik een koppelingshendel zitten...
Links=waar je duim rechts zit. Koppelingshendel aan het stuur en schakelpook bij de voet.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
????
waar rij jij op. een norton ofzo??
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Links=waar je duim rechts zit. Koppelingshendel aan het stuur en schakelpook bij de voet.
Rechts=waar je duim links zit. Gas en voorrem aan het stuur, achterrem bij de voet.
Volgens mij is dit bij een groot deel van de motorfietsen zo??
Er zijn vast uitzonderingen, motorscooters, paar mooi-weer-rij-motoren etc.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
klopt, maar niet iedereen heeft een achterrem bij de voet..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Links=waar je duim rechts zit. Kopplingshendel aan het stuur en schakelpook bij de voet.
Rechts=waar je duim links zit. Gas en voorrem aan het stuur, achterrem bij de voet.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef BertV het volgende:
[..]
Er zijn vast uitzonderingen, motorscooters, paar mooi-weer-rij-motoren etc.
*plaatje opgezocht heeftquote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef EL_REY het volgende:
trouwens, met dit weer ga ik geen motorrijden...
zonde van mijn mooie yamaha 1100 dragstar classic...
mooi weer = mooie motor= mooie EL_REY
mooi he... heeft me veel geld gekost, maar ze was het waard...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:42 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
*plaatje opgezocht heeft
vette motor!
ik vind dat soort motors ook veel gaver! later als ik groot ben koop ik ook zo een soort!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:44 schreef EL_REY het volgende:
[..]
mooi he... heeft me veel geld gekost, maar ze was het waard...
andere zweren bij racemotors, ik bij mijn yamaha..
quote:
getver, en je rechter je vriend?quote:
Met een chopper kan je ook prima op vakantie.. Tenminste dat hoop ik want ik wil het dit jaar voor het eerst gaan doen..quote:Op maandag 16 januari 2006 11:18 schreef BertV het volgende:
[..]
getver, en je rechter je vriend?
Ik krijg trouwens steeds meer pro-gevoelens voor choppers.
In nederland hangen ze je op voor snelheidsovertredingen.
Zo'n choppermodel is tijdlozer... alleen dat sturen ga ik missen en op vakantie met de motor etc.
Met een hotelletje hoef je idd weinig mee te nemen. Ik heb nog nooit op een (echte) chopper gereden maar ben bang dat de lol van de bochten weg is.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Met een chopper kan je ook prima op vakantie.. Tenminste dat hoop ik want ik wil het dit jaar voor het eerst gaan doen..
dat zal je denk ik gaan moeten missen.. daar zijn ze gewoon weg niet voor gebouwd en dat heerlijk acceleren heb je dan niet meer...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:26 schreef BertV het volgende:
[..]
Met een hotelletje hoef je idd weinig mee te nemen. Ik heb nog nooit op een (echte) chopper gereden maar ben bang dat de lol van de bochten weg is.
ohja, een niet echte chopper is een CSR305...
Chickies geven niks om motoren, motorrijders zijn gewoon stoeren mannen... (m/v)quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef timmeeeh het volgende:
maar op een chopper:
- ben je king of the road
- krijg je alle chickies
- heb je een pothelm op
mits een stoere motor. maar jij hebt zo'n lelijke racemotor..quote:Op maandag 16 januari 2006 11:54 schreef BertV het volgende:
[..]
Chickies geven niks om motoren, motorrijders zijn gewoon stoeren mannen... (m/v)
ja, ook helemaal onder de modder... integraalhelm zodat je niet ziet wie erop zit...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:05 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
mits een stoere motor. maar jij hebt zo'n lelijke racemotor..
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:11 schreef OpenDeur het volgende:
Oh, gaat dit topic niet over het feit dat de meeste mensen masturberen met de rechterhand?
Ik heb een Ducati 748 gehad, daar moet je echt naar kijken en niet rijden...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef timmeeeh het volgende:
links zit toch je koppeling?
Je hebt een zeer sportieve zithouding alla "handstand" bijna. Stuurt echt perfect, je wordt er een betere motorrijder door. Toch laat de Duc wel voortdurend weten dat jij de beperkende factor bent. Je "voelt" in een bocht dat het door jou komt dat het niet perfect gaat... lastig uit te leggen.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef EL_REY het volgende:
ducatti 748, hoe reed die??
ben eigenlijk wel benieuwd naar, zijn echt "monsters" om te zien, maar geen idee hoe ze rijden..
dat wil eens uitproberen!! klinkt erg goed.. even een dagje kijken hoe zoiets rijdt..quote:Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef BertV het volgende:
[..]
Je hebt een zeer sportieve zithouding alla "handstand" bijna. Stuurt echt perfect, je wordt er een betere motorrijder door. Toch laat de Duc wel voortdurend weten dat jij de beperkende factor bent. Je "voelt" in een bocht dat het door jou komt dat het niet perfect gaat... lastig uit te leggen.
Vermogen, bij mijn 748S dan, houdt niet echt over. Je hebt wel veel koppel bij lage toeren. Op hoge snelheid trilt het blok zo erg dat je haast niet kan lezen hoe hard je gaat.
Ik had Termignoni dempers van carbon gemonteerd, zwaarder geluid kun je haast niet krijgen. Beetje een als rollend onweer in de verte, maar dan dichtbij.![]()
In totaal na zo'n 7000-8000 km:
1000,- voor een beurtje terwijl er niks aan de hand is, ontplofde koppeling 850,-, 1400,- voor een beurtje met banden, fabrikage fout buiten garantie, 700,-... toen was mijn geld helaas op.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zie topictitel. Ik had op een ander soort reacties gehoopt...
(verkapt reltopic dus)
ja, is wel een aparte ervaring. Zal wel net een pechgevalletje zijn geweest. Maar met japaners zijn er toch wel minder van dat soort rare dingen...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dat wil eens uitproberen!! klinkt erg goed.. even een dagje kijken hoe zoiets rijdt..
blijft goedkoper dan er 1 kopen merk ik al![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |