ow ja, de categorie "ik ben een hele gekke meid"quote:op maandag 16 januari 2006 09:43 schreef milagro het volgende:
mensen die van zichzelf zeggen dat ze raar zijn c.q doen, zijn juist dodelijk saai en uitermate normaal.
"ik ben me er eentje"
nee, je bent er geentje!
sodemieter op
quote:bovenstaande heb ik trouwens alleen als m'n moeder thuis is. als ze weg is ben ik gewoon normaal
wou je zeggen dat dit normaal is dan?quote:op maandag 16 januari 2006 09:43 schreef milagro het volgende:
mensen die van zichzelf zeggen dat ze raar zijn c.q doen, zijn juist dodelijk saai en uitermate normaal.
"ik ben me er eentje"
nee, je bent er geentje!
sodemieter op
ja, datquote:op maandag 16 januari 2006 09:44 schreef ripley het volgende:
[..]
ow ja, de categorie "ik ben een hele gekke meid"
ja, het is doodnormale aandachttrekkerij van een doodnormaal en saai persoon die geen ene flikker meemaakt en geen ene flikker te melden heeftquote:op maandag 16 januari 2006 09:47 schreef koewam het volgende:
[..]
wou je zeggen dat dit normaal is dan?
nou ik vind hem eigenlijk wel raar.quote:op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef milagro het volgende:
ja, het is doodnormale aandachttrekkerij van een doodnormaal en saai persoon die geen ene flikker meemaakt en geen ene flikker te melden heeft
en dan ook nog eens net geboren is
hap, hap.quote:op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het is doodnormale aandachttrekkerij van een doodnormaal en saai persoon die geen ene flikker meemaakt en geen ene flikker te melden heeft
en dan ook nog eens net geboren is
geen idee, maar zolang je omgeving er geen last van heeft en jij ook niet, is er niets aan de hand.quote:
jeejquote:op maandag 16 januari 2006 11:20 schreef alicey het volgende:
[..]
geen idee, maar zolang je omgeving er geen last van heeft en jij ook niet, is er niets aan de hand.
quote:op maandag 16 januari 2006 09:43 schreef milagro het volgende:
"ik ben me er eentje"
nee, je bent er geentje!
sodemieter op
oh, je was me voorquote:op maandag 16 januari 2006 09:44 schreef ripley het volgende:
[..]
ow ja, de categorie "ik ben een hele gekke meid"
quote:op maandag 16 januari 2006 09:39 schreef koewam het volgende:
als ik op straat loop is alles gewoon 14.gif.
ja met een 'bubbly personality"quote:op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef vivi het volgende:
[..]
oh, je was me voor
edit: die zijn vaak ook heel "spontaan"..die gekke meiden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |