ow ja, de categorie "ik ben een hele gekke meid"quote:op maandag 16 januari 2006 09:43 schreef milagro het volgende:
mensen die van zichzelf zeggen dat ze raar zijn c.q doen, zijn juist dodelijk saai en uitermate normaal.
"ik ben me er eentje"
nee, je bent er geentje!
sodemieter op
quote:bovenstaande heb ik trouwens alleen als m'n moeder thuis is. als ze weg is ben ik gewoon normaal
wou je zeggen dat dit normaal is dan?quote:op maandag 16 januari 2006 09:43 schreef milagro het volgende:
mensen die van zichzelf zeggen dat ze raar zijn c.q doen, zijn juist dodelijk saai en uitermate normaal.
"ik ben me er eentje"
nee, je bent er geentje!
sodemieter op
ja, datquote:op maandag 16 januari 2006 09:44 schreef ripley het volgende:
[..]
ow ja, de categorie "ik ben een hele gekke meid"
ja, het is doodnormale aandachttrekkerij van een doodnormaal en saai persoon die geen ene flikker meemaakt en geen ene flikker te melden heeftquote:op maandag 16 januari 2006 09:47 schreef koewam het volgende:
[..]
wou je zeggen dat dit normaal is dan?
nou ik vind hem eigenlijk wel raar.quote:op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef milagro het volgende:
ja, het is doodnormale aandachttrekkerij van een doodnormaal en saai persoon die geen ene flikker meemaakt en geen ene flikker te melden heeft
en dan ook nog eens net geboren is
hap, hap.quote:op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het is doodnormale aandachttrekkerij van een doodnormaal en saai persoon die geen ene flikker meemaakt en geen ene flikker te melden heeft
en dan ook nog eens net geboren is
geen idee, maar zolang je omgeving er geen last van heeft en jij ook niet, is er niets aan de hand.quote:
jeejquote:op maandag 16 januari 2006 11:20 schreef alicey het volgende:
[..]
geen idee, maar zolang je omgeving er geen last van heeft en jij ook niet, is er niets aan de hand.
quote:op maandag 16 januari 2006 09:43 schreef milagro het volgende:
"ik ben me er eentje"
nee, je bent er geentje!
sodemieter op
oh, je was me voorquote:op maandag 16 januari 2006 09:44 schreef ripley het volgende:
[..]
quote:op maandag 16 januari 2006 09:39 schreef koewam het volgende:
als ik op straat loop is alles gewoon 14.gif.
ja met een 'bubbly personality"quote:op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef vivi het volgende:
[..]
oh, je was me voor
edit: die zijn vaak ook heel "spontaan"..die gekke meiden...![]()
sommige mensen kijken achteraf naar hun leven en zouden willen dat ze anders zijn geweest. zoals bepaalde meiden die niet bang zijn om te doen zoals ze zelf willen. zij leven in ieder geval, niks mis mee dacht ik zelf.quote:
ik ga ervan uit dat het iets 'hips' is voor tieners om te hebben. laat die tieners toch fijn, als ze dat soort dingen tof en cool en hip vinden dan mogen ze van mij. ze doen er toch niemand mee kwaad, alleen sommige mensen vinden het dan nodig om daarover moeilijk te gaan doen en te doen alsof die meiden gek zijn e.d.quote:
quote:op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef k_i_m het volgende:
ik heb op het moment zin om tegen mijn collega's te gillen, zo recht in hun gezicht, en dan heel hard een rondje om ze heen te rennen, hihihiiiiiiiiiiiiii en dan schoppen, tegen die knietjes, zovan *krak*. ik ben ook een beetje gek denk ik, hiiiiiiiiiiiiiii
.
tief op, pleurislijer met je kuttopic.
beleid r&p: ! update 7/12/2005 !quote:op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef k_i_m het volgende:
ik heb op het moment zin om tegen mijn collega's te gillen, zo recht in hun gezicht, en dan heel hard een rondje om ze heen te rennen, hihihiiiiiiiiiiiiii en dan schoppen, tegen die knietjes, zovan *krak*. ik ben ook een beetje gek denk ik, hiiiiiiiiiiiiiii
.
quote:op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef k_i_m het volgende:
.
kan je gelijk effe posten dat je wil solliciteren voor moderator, als je er toch bentquote:op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
beleid r&p: ! update 7/12/2005 !
nog 1 zo'n post en je krijgt een ban!![]()
lees de faq nog effe, pisvlek.quote:op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef #ANONIEM het volgende:
ik wil graag solliciteren voor moderator.
weekban wegens het beledigen van een moderator in opleiding.quote:op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef k_i_m het volgende:
lees de faq nog effe, pisvlek.
quote:wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
door users geplaatste verzoeken om bans voor anderen zijn niet welkom en kunnen dan ook leiden tot een ban van de 'verzoeker' zelf.
opname in een gesloten inrichting. dat lijkt me het beste.quote:op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef koewam het volgende:
wordt wel erg serieus genomen trouwens dit topique...maar goei
de r&p policy vermeldt dat fake-topics niet meer mogen en aangezien jij zo'n voorbeeldige user bent dat je je altijd aan de policy houdt moét het dus wel op waarheid berustenquote:op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef koewam het volgende:
wordt wel erg serieus genomen trouwens dit topique...maar goei
quote:op maandag 16 januari 2006 09:44 schreef ripley het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |