abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34112387
Die commentator tijdens de samenvatting van Sparta - PSV. Hij maakte de westrijd nog saaier dan die was. Saaie stem. Vertelt de dingen saai. Welke idioot neemt zo'n commentator aan. Het lijkt echt of Talpa gewoon een grap van de Mol is om iedereen te dissen met slechte programma's en slechte commentatoren.
  maandag 16 januari 2006 @ 08:57:27 #2
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_34112425
Sparta
PSV
Talpa
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_34112440
Talpa? Wat is dat?
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  maandag 16 januari 2006 @ 09:01:25 #4
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_34112466
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:58 schreef DonnaNonna het volgende:
Talpa? Wat is dat?
Dat is latijns voor "mol"
pi_34112473
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:01 schreef Mauro het volgende:

[..]

Bah wat ordinair
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34112572
Heeft Talpa eigenlijk programma's die wel te pruimen zijn? kijk er eigenlijk alleen voetbal op...
pi_34112591
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:11 schreef Geesoes het volgende:
Heeft Talpa eigenlijk programma's die wel te pruimen zijn? kijk er eigenlijk alleen voetbal op...
gooische vrouwen
van speijk
It's a casual life...
  maandag 16 januari 2006 @ 09:14:12 #8
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_34112601
Psv
Gudelj
Talpa
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  maandag 16 januari 2006 @ 09:15:09 #9
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34112611
Leuk weer een Talpa bash Topic

Talpa
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 16 januari 2006 @ 09:16:23 #10
84309 pooier
bling bling
pi_34112627
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:13 schreef ArnhemCasual het volgende:

[..]

gooische vrouwen
van speijk
uitgemolken enzo
copyright 2006
pi_34112746
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:58 schreef DonnaNonna het volgende:
Talpa? Wat is dat?
Een PUIST.
pi_34112868
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:26 schreef timovos het volgende:

[..]

Een PUIST.
Haha, precies!
pi_34112876
quote:

[..]

pi_34113019
Denk dat talpa dus een maatschappelijke functie heeft. Het is soms gewoon lekker als je ergens op kan zeiken. En Talpa is heerlijk om op te zeiken.
pi_34113202
Het leukste op Talpa zijn de reclames...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_34113414
Talpa
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_34113426
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef lurf_doctor het volgende:
Talpa

Talpa
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_34113463
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:52 schreef Geesoes het volgende:
Die commentator tijdens de samenvatting van Sparta - PSV. Hij maakte de westrijd nog saaier dan die was. Saaie stem. Vertelt de dingen saai. Welke idioot neemt zo'n commentator aan. Het lijkt echt of Talpa gewoon een grap van de Mol is om iedereen te dissen met slechte programma's en slechte commentatoren.
Moet je gewoon niet meer kijken, lijkt me simpel. Dat dagelijkse eredivisie journaal is ook al wegens gebrek aan belangstelling (lees kijkers, lees reclame inkomsten) gestopt, misschien lukt het met "de wedstrijden" (heet het zo??) ook wel.
pi_34113503
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:09 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:

[..]

Moet je gewoon niet meer kijken, lijkt me simpel. Dat dagelijkse eredivisie journaal is ook al wegens gebrek aan belangstelling (lees kijkers, lees reclame inkomsten) gestopt, misschien lukt het met "de wedstrijden" (heet het zo??) ook wel.
Maar ik volg het voetbal toch graag
  maandag 16 januari 2006 @ 10:19:17 #20
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34113635
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:11 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Maar ik volg het voetbal toch graag
Dankzij Talpa kijk ik een stuk minder voetbal. Teleteksten is tegenwoordig het enige waardoor ik de uitslagen te weten kom. Die gasten van "de wedstrijden" weten zoveel onzin uit te kramen, dat is niet meer normaal.

De Mol doe de samenleving een groot plezier en verkoop je rechten weer .

Talpa
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_34113697
talpa
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  maandag 16 januari 2006 @ 10:37:43 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34114024
Wie kijkt er nu voetbal tijdens zo'n mooie Lakeside finale ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 16 januari 2006 @ 10:38:19 #23
134240 Cryonic
ijskoud het lekkerste
pi_34114037
Talpa
pi_34114898
Dat commentaar is vreselijk irritant, maar onvermijdelijk(ik ga het geluid niet uitzetten).
Over dat nageblaat nog maar te zwijgen. Ik krijg weer Hans Kraaij sr. en Wim jonk visioenen. dus vandaar dat ik dan even wat anders ga doen dan, met talpa op de achtergrond, zodat ik weet wanneer ik weer moet kijken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_34115022
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:14 schreef mcyodogg het volgende:
Dat commentaar is vreselijk irritant, maar onvermijdelijk(ik ga het geluid niet uitzetten).
Over dat nageblaat nog maar te zwijgen. Ik krijg weer Hans Kraaij sr. en Wim jonk visioenen. dus vandaar dat ik dan even wat anders ga doen dan, met talpa op de achtergrond, zodat ik weet wanneer ik weer moet kijken.
Nageblaat was vooral in begin debiel, had je veel nagesprekken over totaal onzinnige wedstrijden. Vind over het algemeen de commentatoren wel okee, maar die van Sparta-PSV was echt erg.
pi_34115046
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef Vipers het volgende:

[..]

Dankzij Talpa kijk ik een stuk minder voetbal. Teleteksten is tegenwoordig het enige waardoor ik de uitslagen te weten kom. Die gasten van "de wedstrijden" weten zoveel onzin uit te kramen, dat is niet meer normaal.

De Mol doe de samenleving een groot plezier en verkoop je rechten weer .

Talpa
Precies. Ik zat altijd om 19.00 uur voor de buis, keek van tevoren niet op Teletekst om het spannend te houden en was om 20.00 uur helemaal op de hoogte. Nu kijk ik om een uur of 18.00 uur op Teletekst voor de uitslagen en voor het voetbal dan maar naar de Engelse, Italiaanse en Spaanse competities bij Studio Sport.
Het is echt eeuwig zonde dat de rechten voor een appel en een ei aan die prutsers zijn verkocht.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:24:45 #27
65997 Oldbie
Proud to be South African!
  maandag 16 januari 2006 @ 11:37:49 #28
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_34115509
Lange leve Talpa !

Niet alle programma's zijn te pruimen maar ze bieden iig gezonde concurrentie aan de heersende monopolie positie die RTL/SBS bijna heeft. Tenminste, ik neem niet aan dat we de overige zenders (welke) nog kunnen betichten van enig vergelijkbaar tegengewicht?

Dat die andere commerciëlen roepen dat Talpa kut is, is begrijpelijk: John de Mol zaagt aan hun stoelpoten. Maar om dat nu lekker klakkeloos na te praten hier op het forum...

Dus als je hier reageert met Talpa is KUT en zo'n icoon, probeer dan eens aan te geven WAAROM je dat vindt als je verstandelijke vermogens dat toelaten.

En zo niet dan zet maar weer zo'n 'Ik haat alles maar ik weet niet waarom'
Icon cq commentaar neer.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:43:51 #29
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34115670
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:37 schreef sirrom het volgende:
Hoop onzin
1) Omdat ze bestaande programma's gewoon opgekocht hebben, zonder ook maar iets aan het concept te wijzigen. Met geld maak je geld zeggen ze wel eens.
2) De wedstrijden bestaat uit meer reclames dan voetbal.
3) Bij de wedstrijden zit vaak Ruud Gullit. Deze man mislukte volledig bij Feyenoord en deze gaat nu commentaar leveren op trainers en voetbal. Sorry, maar zijn geloofwaardigheid is 0,0.
4) Omdat ze mensen zoals Jack Spijkerman aantrekken en vervolgens een verkapte tweede kopspijkers maken.

Ik kan nog heel lang doorgaan maar Talpa is kut
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
pi_34115768
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:43 schreef Vipers het volgende:

[..]

1) Omdat ze bestaande programma's gewoon opgekocht hebben, zonder ook maar iets aan het concept te wijzigen. Met geld maak je geld zeggen ze wel eens.
3) Bij de wedstrijden zit vaak Ruud Gullit. Deze man mislukte volledig bij Feyenoord en deze gaat nu commentaar leveren op trainers en voetbal. Sorry, maar zijn geloofwaardigheid is 0,0.
4) Omdat ze mensen zoals Jack Spijkerman aantrekken en vervolgens een verkapte tweede kopspijkers maken.

Beter goed gejat dan slecht bedacht, maar sommige dingen zijn echt te slecht. Dat ze veel geld besteden moeten ze maar zelf weten. Maar doe dan wat goed met het geld. Cafe sport of hoe dat dan ook heet vinnik trouwens wel aardig. Maar de wedstrijden
  maandag 16 januari 2006 @ 11:48:59 #31
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_34115816
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:24 schreef Oldbie het volgende:

Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_34115849
quote:

La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 16 januari 2006 @ 11:51:07 #33
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34115879
Talpa sucksort.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:57:51 #34
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_34116111
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Talpa sucksort.
Hey... een aap op het forum:
Lekker makkelijk napraten...
  maandag 16 januari 2006 @ 11:59:38 #35
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34116173

De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  maandag 16 januari 2006 @ 12:01:18 #36
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_34116228
quote:

Nie sloan mo schuppe!
pi_34116273

pi_34116280
hmm die wordt niet zo mooi
  maandag 16 januari 2006 @ 12:04:26 #39
118003 Azathoth
Boundless Deamon Sultan
pi_34116331
kwil nickelodeon terug
Amorphous blight of nethermost confusion which blasphemes and bubbles at the center of all infinity
pi_34116686
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:04 schreef Azathoth het volgende:
kwil nickelodeon terug
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 12:16:19 #41
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34116736
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:43 schreef Vipers het volgende:

[..]

Nou en?
quote:
Is niet waar...er wordt zelfs minder reclame uitgezonden dan bij de NOS
quote:
Dus nu hangt het niveau van een zender af van 1 analist in 1 progbramma?
quote:
Ze mogen de naam Kopspijkers niet gebruiken, maar het is natuurlijk gewoon hetzelfde programma. Niks verkapt, gewoon hetzelfde. En wat is daar erg aan?
quote:
Ga vooral je gang.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_34116790
Talpa is een hoax dat zeg ik je!
Net als graancircels!
I am the Alpha and the Omega
pi_34116818
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:57 schreef timmeeeh het volgende:
Sparta
PSV
Talpa
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34116840
quote:

[..]

Betekende dat niet 'tien'?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:26:40 #45
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_34117072
quote:

[..]

Dat is latijns latijn voor "mol"
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 16 januari 2006 @ 12:30:29 #46
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_34117178

Lang leve Talpa

- "I need Tipi for my bunghole" -
  maandag 16 januari 2006 @ 13:14:20 #47
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34118560
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef Mike het volgende:

[..]

Nou en?
[..]
Dit zijn dus al uitgekauwde principes. Helaas is het zo dat het grootste gedeelte van Nederland dit schijnbaar nog steeds leuk vind.
quote:
Is niet waar...er wordt zelfs minder reclame uitgezonden dan bij de NOS
[..]
Als je het eerst eens zou kijken en dan praten we daarna misschien nog een keer. Bij de NOS hadden ze een kwartier pauze bij Talpa komt zo'n beetje na elke wedstrijd een reclame blok.
quote:
Dus nu hangt het niveau van een zender af van 1 analist in 1 progbramma?
[..]
Neee, maar het geeft zeer zeker het niveau aan van de wedstrijden zoals ik beschreef. Het blijft moeilijk om begrijpend te lezen. De rest van de shit wil ik niet eens zien. Moet je voor de grap eens het niveau van Cafe de Sport meemaken. En het niveau van de zender vind ik niet hoog omdat er geen programma's gemaakt worden, ze gebruiken voor het overgrote deel gekochte bestaande programma's. Dit is gewoon je concurrentie uitschakelen, hulde voor John
quote:
Ze mogen de naam Kopspijkers niet gebruiken, maar het is natuurlijk gewoon hetzelfde programma. Niks verkapt, gewoon hetzelfde. En wat is daar erg aan?
[..]
Dat is dus niet waar. Misschien eerst eens je huiswerk doen. Koppensnellers zou een ander programma worden dan kopspijkers. Ze mogen kopspijkers niet gebruiken omdat de rechten van Jack en de VARA zijn. De VARA wil niet dat kopspijkers gebruikt wordt. Er loopt op dit moment nog steeds een rechtzaak omdat je een idee niet mag kopieren. Je mag wel een satirisch programma maken, maar je mag niet hetzelfde doen als bij kopspijkers.
quote:
Ga vooral je gang.
Van mij mag jij ook naar Talpa kijken als jij het leuk vind geen probleem. Ik zeg alleen dat John de Mol wil laten zien dat je met geld alles kan bereiken. Door gewoonweg de concurrentie uit te schakelen (lees omkopen). Ik vind dat nou geen aanwinst en daarvoor vind ik Talpa een kut zender. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar er werd gevraagd om een onderbouwing dat je Talpa KUT vind en dat heb ik gegeven.
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 13:23:08 #48
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34118846
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Vipers het volgende:

[..]

Dit zijn dus al uitgekauwde principes. Helaas is het zo dat het grootste gedeelte van Nederland dit schijnbaar nog steeds leuk vind.
Waarom zou je bewezen hits niet uitzenden? Dat zou betekenen dat als iets een succes is, het niet meer een seizoen terug mag komen omdat het dan 'uitgekauwd' is.
quote:
Als je het eerst eens zou kijken en dan praten we daarna misschien nog een keer. Bij de NOS hadden ze een kwartier pauze bij Talpa komt zo'n beetje na elke wedstrijd een reclame blok.
Het ging om de hoeveelheid reclame, niet om het aantal reclameblokken. De blokken op de NOS waren gewoon langer en dan kun je er minder van maken.
quote:
Neee, maar het geeft zeer zeker het niveau aan van de wedstrijden zoals ik beschreef. Het blijft moeilijk om begrijpend te lezen. De rest van de shit wil ik niet eens zien. Moet je voor de grap eens het niveau van Cafe de Sport meemaken. En het niveau van de zender vind ik niet hoog omdat er geen programma's gemaakt worden, ze gebruiken voor het overgrote deel gekochte bestaande programma's. Dit is gewoon je concurrentie uitschakelen, hulde voor John
*kuch* Als er één zender is in NL die juist met veel nieuw Nederlands produkt is gekomen dit jaar, dan is het Talpa wel. Dat daarnaast ook bekende programma's worden geprogrammeerd lijkt me niet meer dan logisch, je zult toch met een mix moeten beginnen bij een nieuwe zender.
quote:
Dat is dus niet waar. Misschien eerst eens je huiswerk doen. Koppensnellers zou een ander programma worden dan kopspijkers. Ze mogen kopspijkers niet gebruiken omdat de rechten van Jack en de VARA zijn. De VARA wil niet dat kopspijkers gebruikt wordt. Er loopt op dit moment nog steeds een rechtzaak omdat je een idee niet mag kopieren. Je mag wel een satirisch programma maken, maar je mag niet hetzelfde doen als bij kopspijkers.
Dit ging alleen om het Kopspijkers-spel. Op de rest van de onderdelen zit geen copyright. De bedoeling is nooit anders geweest dan een soort Kopspijkers maken maar dan zonder het Kopspijkersspel. Logisch ook, want dat is succesvol gebleken dus waarom zou je opeens wat anders gaan brengen?
quote:
Van mij mag jij ook naar Talpa kijken als jij het leuk vind geen probleem. Ik zeg alleen dat John de Mol wil laten zien dat je met geld alles kan bereiken. Door gewoonweg de concurrentie uit te schakelen (lees omkopen). Ik vind dat nou geen aanwinst en daarvoor vind ik Talpa een kut zender. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar er werd gevraagd om een onderbouwing dat je Talpa KUT vind en dat heb ik gegeven.
Ik zeg niet dat ik Talpa zo'n geweldig zender vind, ik word alleen erg moe van die zwakke redenen waarmee mensen aankomen als ze zeggen dat het een kutzender is. Het lijkt heel populair om maar te roepen dat het allemaal niks is, maar het is vaak helemaal nergens op gebaseerd.

Zodra Nederlanders iemand met geld zien dat komen de kotssmilies al weer tevoorschijn. De meeste mensen geven Talpa ook helemaal geen kans en roepen maar wat zonder te kijken wat er uitgezonden wordt. Of geven af op 1 programma (bv het voetbal) en veroordelen daarmee de hele zender.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 16 januari 2006 @ 13:47:41 #49
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34119702
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef Mike het volgende:

[..]

Waarom zou je bewezen hits niet uitzenden? Dat zou betekenen dat als iets een succes is, het niet meer een seizoen terug mag komen omdat het dan 'uitgekauwd' is.
[..]
Ga je nog eens lezen of niet. Ik zeg niet dat het niet mag, ik leg uit waarom ik Talpa een KUT zender vind. Ik geef hierbij aan dat door middel van het bieden van veel geld programma's zijn overgekocht, dit is zeker het overgrote deel bij Talpa. Dit heeft John de Mol ook als strategie aangegeven. Hij zou eerst met gerenomeerde programma's bekendheid krijgen en dan zou hij met nieuwe programma's komen. Het is dus gewoon het wegkopen van hits bij andere zenders.
quote:
Het ging om de hoeveelheid reclame, niet om het aantal reclameblokken. De blokken op de NOS waren gewoon langer en dan kun je er minder van maken.
[..]Je hebt het dus nog nooit gezien he. Je standpunt dat er minder reclame wordt gemaakt klopt gewoon niet. Bij Talpa heb je een wedstrijd en dan een analyse en een reclameblok van 3 a 4 minuten. Bij de NOS was het geen reclame, daar werd het Journaal uitgezonden om 8 uur.
quote:
*kuch* Als er één zender is in NL die juist met veel nieuw Nederlands produkt is gekomen dit jaar, dan is het Talpa wel. Dat daarnaast ook bekende programma's worden geprogrammeerd lijkt me niet meer dan logisch, je zult toch met een mix moeten beginnen bij een nieuwe zender.
[..]
Nou nou wat een spektakel zeg. Gooise vrouwen en het evenal uitgekauwde concept van een politieserie knap staaltje hoor.
quote:
Dit ging alleen om het Kopspijkers-spel. Op de rest van de onderdelen zit geen copyright. De bedoeling is nooit anders geweest dan een soort Kopspijkers maken maar dan zonder het Kopspijkersspel. Logisch ook, want dat is succesvol gebleken dus waarom zou je opeens wat anders gaan brengen?
[..]
ZZoemeeerrrrrr, Nee dit gaat over het gehele concept. Het kopspijkersspel wilde Jack gaan gebruiken en daar ging het fout, maar er is altijd al een verbod geweest op plagiaat. Toen heeft Jack besloten om een nieuw programma te maken. Dat daar delen van kopspijker in zouden worden verwerkt was bekend, maar het zou wel een nieuw programma worden. Koppensnellers is simpelweg gewoon kopspijkers met een nieuw spel.
quote:
Ik zeg niet dat ik Talpa zo'n geweldig zender vind, ik word alleen erg moe van die zwakke redenen waarmee mensen aankomen als ze zeggen dat het een kutzender is. Het lijkt heel populair om maar te roepen dat het allemaal niks is, maar het is vaak helemaal nergens op gebaseerd.

Zodra Nederlanders iemand met geld zien dat komen de kotssmilies al weer tevoorschijn. De meeste mensen geven Talpa ook helemaal geen kans en roepen maar wat zonder te kijken wat er uitgezonden wordt. Of geven af op 1 programma (bv het voetbal) en veroordelen daarmee de hele zender.
Ik roep het zeker niet om populair te doen. Ik zelf kijk ook heus wel een keer Talpa, dat ga ik ook niet ontkennen. Maar ik blijf het een kut zender vinden omdat ze bezig zijn met het kapot maken van andere zenders. John de Mol zou toch beter moeten weten. Daarnaast zijn ze zo druk bezig met het commerciele belang dat de programma's er gewoon onder lijden.

Dat er mensen zijn die Talpa geweldig prima. Dat afgeven op het voetbal is heel gewoon een voorbeeld. Ik had al gezegd ik kan nog veel langer doorgaan, maar mijn punt wijzigt dan niet. Ik was eerst juist blij dat Talpa kwam. Ik verheugde me er zelf op, omdat er aangekondigd was dat er nieuwe nederlandse series gemaakt zouden worden en de nederlandse cultuur zou beter verwoord worden. Nou ik vind dat dit zeker op dit moment niet aan de orde is en dat Talpa een zender is die bestaat uit een deel NOS een deel VARA, en ga zo maar door.
pi_34119740
Talpa hoerenzender!
pi_34119861
quote:
TALPA
Tja wat een BOER niet kent, eet hij niet!

Nederlanders zijn lompe boeren en willen maar al te graag ander mans succes de grond in boren.
Talpa heeft zo ver ik zie wel vermakelijke programma's en leuke voetbal analyses. En het is allemaal wat moderner dan toen bij de NOS, zoals afstanden die naar het doel bij vrijetrappen worden weergegeven. In 1 woord "GEWELDIG"! En zo is het maar net!
pi_34119903
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja wat een BOER niet kent, eet hij niet!

Nederlanders zijn lompe boeren en willen maar al te graag ander mans succes de grond in boren.
Talpa heeft zo ver ik zie wel vermakelijke programma's en leuke voetbal analyses. En het is allemaal wat moderner dan toen bij de NOS, zoals afstanden die naar het doel bij vrijetrappen worden weergegeven. In 1 woord "GEWELDIG"! En zo is het maar net!
Dit is een talpa bash-topic. Kots-smilie gebruiken of anders oprotten!
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 14:09:41 #53
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34120432
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef Vipers het volgende:

]

Ga je nog eens lezen of niet. Ik zeg niet dat het niet mag, ik leg uit waarom ik Talpa een KUT zender vind. Ik geef hierbij aan dat door middel van het bieden van veel geld programma's zijn overgekocht, dit is zeker het overgrote deel bij Talpa. Dit heeft John de Mol ook als strategie aangegeven. Hij zou eerst met gerenomeerde programma's bekendheid krijgen en dan zou hij met nieuwe programma's komen. Het is dus gewoon het wegkopen van hits bij andere zenders.
John de Mol heeft aangegeven o.a. met bekende programma's bekendheid te willen krijgen. Het meeste wat Talpa op de buis brengt is nieuw (Gooische Vrouwen, Van Speijk, Parels en Zwijnen, Koppels, De Slimste, NSE, Lieve Lust, Gordon en Joling, Samen, Cafe de Sport, etc).
quote:
Je hebt het dus nog nooit gezien he. Je standpunt dat er minder reclame wordt gemaakt klopt gewoon niet. Bij Talpa heb je een wedstrijd en dan een analyse en een reclameblok van 3 a 4 minuten. Bij de NOS was het geen reclame, daar werd het Journaal uitgezonden om 8 uur.
Er was bij de NOS reclame voor Studio Sport, dan voor het acht uur Journaal, dan na het acht uur Journaal en dan na Studio Sport. Waarom denk je dat er alleen op zondag een journaal om 20.00 ur zat op NL 2? Da's om de centjes van het voetbal terug te verdienen.
quote:
ZZoemeeerrrrrr, Nee dit gaat over het gehele concept. Het kopspijkersspel wilde Jack gaan gebruiken en daar ging het fout, maar er is altijd al een verbod geweest op plagiaat. Toen heeft Jack besloten om een nieuw programma te maken. Dat daar delen van kopspijker in zouden worden verwerkt was bekend, maar het zou wel een nieuw programma worden. Koppensnellers is simpelweg gewoon kopspijkers met een nieuw spel.
Ik vind Kopspijkers persoonlijk geen leuk programma, maar ik snap niet hoe je je kan ergeren aan een programma dat precies hetzelfde is.
quote:
Maar ik blijf het een kut zender vinden omdat ze bezig zijn met het kapot maken van andere zenders. John de Mol zou toch beter moeten weten.
Gewoon concurrentie. Tot nu toe wordt er overigens nog weinig kapot gemaakt, want RTL doet het prima en SBS haalde deze week z'n beste week ooit.
pi_34120943
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef PDOA het volgende:

[..]

Toch heb ik wel gelijk.
pi_34121241
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ja niet dus. Doe maar gewoon wat moeite voor je als een josti op die invoeren-knop douwt
  maandag 16 januari 2006 @ 14:34:06 #56
38039 Katana
Snoekduiker
pi_34121253
Saaier dan de wedstrijd zal het vast niet geweest zijn. Mijn god, wat een slechte wedstrijd en dan zittend op een koude tribune
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  Moderator maandag 16 januari 2006 @ 14:35:57 #57
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34121307
@Vipers:

Ik ben overigens al blij dat je in ieder geval moeite doet om je standpunt te verduidelijken. Veel meer dan 'Talpa ' komt er bij de meeste mensen toch niet uit.
  maandag 16 januari 2006 @ 14:43:34 #58
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34121556
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:35 schreef Mike het volgende:
@Vipers:

Ik ben overigens al blij dat je in ieder geval moeite doet om je standpunt te verduidelijken. Veel meer dan 'Talpa ' komt er bij de meeste mensen toch niet uit.
Als je een mening hebt moet het ergens op gebaseerd zijn. Maar inderdaad klakkeloos maar roepen dat Talpa KUT is,tja voor sommige mensen is dat het hoogst haalbare. Toch blijf ik Talpa een KUT zender vinden
pi_34121637
Ook gister op een reclame van een fiat croma. De reclame duurde heel lang, want alle opties moesten zonodig verteld worden en hoesnel en fijn ie wel niet was en het ging maar door. kut fiat reclame op kut talpa

Talpa een zender die ik vaak afzeik maar heel af en toe toch bekijk
pi_34121668
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:46 schreef Geesoes het volgende:
Talpa een zender die ik vaak afzeik maar heel af en toe toch bekijk
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:00:33 #61
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_34122121
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:52 schreef Apekoek het volgende:
Nederlanders zijn lompe boeren
Ben ik blij dat ik geen nederlander ben. Wat ben jij eigenlijk?
  maandag 16 januari 2006 @ 15:01:15 #62
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34122143
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik geen nederlander ben. Wat ben jij eigenlijk?
Pssst wat doe je hier dan.
pi_34122595

Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:23:30 #64
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_34122853
62 posts, 1407 views. .
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:59:02 #65
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_34533944
Hey WTF !!!
Op een vrijdagavond een lading herhalingen uitzenden?
Da's op zijn zachtst gezegd niet erg fraai... doe dat op een doordeweekse avond maar niet in het weekend. Doe het eigenlijk helemaal niet.

pi_34534317
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef sirrom het volgende:
Hey WTF !!!
Op een vrijdagavond een lading herhalingen uitzenden?
Da's op zijn zachtst gezegd niet erg fraai... doe dat op een doordeweekse avond maar niet in het weekend. Doe het eigenlijk helemaal niet.

Ik ben nog steeds bevoorrecht met het feit dat ik nog steeds geen Talpa kan ontvangen via de schotel.

Wie wil mij aanraken?
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:17:24 #67
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_34534697
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds bevoorrecht met het feit dat ik nog steeds geen Talpa kan ontvangen via de schotel.

Wie wil mij aanraken?

Talpa
pi_34535927
Talpa2 staat in de planning .
pi_34536019
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:48 schreef schatje het volgende:
Talpa2 staat in de planning .
Goed plan, maken ze Talpa 1 als uitzendkanaal en Talpa 2 tieven ze dan mooi alle reclames op. Zal qua tijd iig mooi met elkaar in balans zijn.
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
pi_34538570
Weetje wat veel mensen eens moeten doen. Op een zaterdag/zondag avond BBC voetbal kijken. Daar word na een wedstrijd echt fatsoenlijk commentaar gegeven. Er wordt echt van alles geanalyseerd en als kijker zie je dingen terug wat echt waarde heeft aan het programma. Commentatoren zijn daar top en natuurlijk de BBC heeft geen reclame er tussen zitten waardoor je lekker een vlot programma hebt wat niet steeds na elk reclame blok * opgestart * moet worden.

Voetbal is 1 en al beleving en met de manier hoe Talpa aan het aanpakken is ben je deze beleving kwijt geraakt. Ik ben een Nos aanhanger, maar zelfs de Nos kan niet tippen aan de BBC.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 09:17:01 #71
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_34542047
Hehehe, er mist een letter in je naam man Er moet nog een H tussen
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

Lang leve Talpa

Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:38:45 #72
140143 Dobbelstein
Vioolspeler :-)
pi_34542854
Tapla is echt niet leuk dus he!!!!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:49:27 #73
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_34545794
quote:
Op maandag 16 januari 2006 09:26 schreef timovos het volgende:

[..]

Een PUIST.
10 puisten...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')