Bah wat ordinairquote:
gooische vrouwenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:11 schreef Geesoes het volgende:
Heeft Talpa eigenlijk programma's die wel te pruimen zijn? kijk er eigenlijk alleen voetbal op...
Moet je gewoon niet meer kijken, lijkt me simpel. Dat dagelijkse eredivisie journaal is ook al wegens gebrek aan belangstelling (lees kijkers, lees reclame inkomsten) gestopt, misschien lukt het met "de wedstrijden" (heet het zo??) ook wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:52 schreef Geesoes het volgende:
Die commentator tijdens de samenvatting van Sparta - PSV. Hij maakte de westrijd nog saaier dan die was. Saaie stem. Vertelt de dingen saai. Welke idioot neemt zo'n commentator aan. Het lijkt echt of Talpa gewoon een grap van de Mol is om iedereen te dissen met slechte programma's en slechte commentatoren.
Maar ik volg het voetbal toch graagquote:Op maandag 16 januari 2006 10:09 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
[..]
Moet je gewoon niet meer kijken, lijkt me simpel. Dat dagelijkse eredivisie journaal is ook al wegens gebrek aan belangstelling (lees kijkers, lees reclame inkomsten) gestopt, misschien lukt het met "de wedstrijden" (heet het zo??) ook wel.
Dankzij Talpa kijk ik een stuk minder voetbal. Teleteksten is tegenwoordig het enige waardoor ik de uitslagen te weten kom. Die gasten van "de wedstrijden" weten zoveel onzin uit te kramen, dat is niet meer normaal.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:11 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Maar ik volg het voetbal toch graag![]()
Nageblaat was vooral in begin debiel, had je veel nagesprekken over totaal onzinnige wedstrijden. Vind over het algemeen de commentatoren wel okee, maar die van Sparta-PSV was echt erg.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:14 schreef mcyodogg het volgende:
Dat commentaar is vreselijk irritant, maar onvermijdelijk(ik ga het geluid niet uitzetten).
Over dat nageblaat nog maar te zwijgen. Ik krijg weer Hans Kraaij sr. en Wim jonk visioenen. dus vandaar dat ik dan even wat anders ga doen dan, met talpaop de achtergrond, zodat ik weet wanneer ik weer moet kijken.
Precies. Ik zat altijd om 19.00 uur voor de buis, keek van tevoren niet op Teletekst om het spannend te houden en was om 20.00 uur helemaal op de hoogte. Nu kijk ik om een uur of 18.00 uur op Teletekst voor de uitslagen en voor het voetbal dan maar naar de Engelse, Italiaanse en Spaanse competities bij Studio Sport.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dankzij Talpa kijk ik een stuk minder voetbal. Teleteksten is tegenwoordig het enige waardoor ik de uitslagen te weten kom. Die gasten van "de wedstrijden" weten zoveel onzin uit te kramen, dat is niet meer normaal.
De Mol doe de samenleving een groot plezier en verkoop je rechten weer.
Talpa![]()
1) Omdat ze bestaande programma's gewoon opgekocht hebben, zonder ook maar iets aan het concept te wijzigen. Met geld maak je geld zeggen ze wel eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:37 schreef sirrom het volgende:
Hoop onzin
Beter goed gejat dan slecht bedacht, maar sommige dingen zijn echt te slecht. Dat ze veel geld besteden moeten ze maar zelf weten. Maar doe dan wat goed met het geld. Cafe sport of hoe dat dan ook heet vinnik trouwens wel aardig. Maar de wedstrijdenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:43 schreef Vipers het volgende:
[..]
1) Omdat ze bestaande programma's gewoon opgekocht hebben, zonder ook maar iets aan het concept te wijzigen. Met geld maak je geld zeggen ze wel eens.
2) De wedstrijden bestaat uit meer reclames dan voetbal.
3) Bij de wedstrijden zit vaak Ruud Gullit. Deze man mislukte volledig bij Feyenoord en deze gaat nu commentaar leveren op trainers en voetbal. Sorry, maar zijn geloofwaardigheid is 0,0.
4) Omdat ze mensen zoals Jack Spijkerman aantrekken en vervolgens een verkapte tweede kopspijkers maken.
Ik kan nog heel lang doorgaan maar Talpa is kut![]()
Hey... een aap op het forum:quote:Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Talpa sucksort.
Nou en?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:43 schreef Vipers het volgende:
[..]
1) Omdat ze bestaande programma's gewoon opgekocht hebben, zonder ook maar iets aan het concept te wijzigen. Met geld maak je geld zeggen ze wel eens.
Is niet waar...er wordt zelfs minder reclame uitgezonden dan bij de NOSquote:2) De wedstrijden bestaat uit meer reclames dan voetbal.
Dus nu hangt het niveau van een zender af van 1 analist in 1 progbramma?quote:3) Bij de wedstrijden zit vaak Ruud Gullit. Deze man mislukte volledig bij Feyenoord en deze gaat nu commentaar leveren op trainers en voetbal. Sorry, maar zijn geloofwaardigheid is 0,0.
Ze mogen de naam Kopspijkers niet gebruiken, maar het is natuurlijk gewoon hetzelfde programma. Niks verkapt, gewoon hetzelfde. En wat is daar erg aan?quote:4) Omdat ze mensen zoals Jack Spijkerman aantrekken en vervolgens een verkapte tweede kopspijkers maken.
Ga vooral je gang.quote:Ik kan nog heel lang doorgaan maar Talpa is kut![]()
quote:
Betekende dat niet 'tien'?quote:
Dit zijn dus al uitgekauwde principes. Helaas is het zo dat het grootste gedeelte van Nederland dit schijnbaar nog steeds leuk vind.quote:
Als je het eerst eens zou kijken en dan praten we daarna misschien nog een keer. Bij de NOS hadden ze een kwartier pauze bij Talpa komt zo'n beetje na elke wedstrijd een reclame blok.quote:Is niet waar...er wordt zelfs minder reclame uitgezonden dan bij de NOS
[..]
Neee, maar het geeft zeer zeker het niveau aan van de wedstrijden zoals ik beschreef. Het blijft moeilijk om begrijpend te lezen. De rest van de shit wil ik niet eens zien. Moet je voor de grap eens het niveau van Cafe de Sport meemaken. En het niveau van de zender vind ik niet hoog omdat er geen programma's gemaakt worden, ze gebruiken voor het overgrote deel gekochte bestaande programma's. Dit is gewoon je concurrentie uitschakelen, hulde voor Johnquote:Dus nu hangt het niveau van een zender af van 1 analist in 1 progbramma?
[..]
Dat is dus niet waar. Misschien eerst eens je huiswerk doen. Koppensnellers zou een ander programma worden dan kopspijkers. Ze mogen kopspijkers niet gebruiken omdat de rechten van Jack en de VARA zijn. De VARA wil niet dat kopspijkers gebruikt wordt. Er loopt op dit moment nog steeds een rechtzaak omdat je een idee niet mag kopieren. Je mag wel een satirisch programma maken, maar je mag niet hetzelfde doen als bij kopspijkers.quote:Ze mogen de naam Kopspijkers niet gebruiken, maar het is natuurlijk gewoon hetzelfde programma. Niks verkapt, gewoon hetzelfde. En wat is daar erg aan?
[..]
Van mij mag jij ook naar Talpa kijken als jij het leuk vind geen probleem. Ik zeg alleen dat John de Mol wil laten zien dat je met geld alles kan bereiken. Door gewoonweg de concurrentie uit te schakelen (lees omkopen). Ik vind dat nou geen aanwinst en daarvoor vind ik Talpa een kut zender. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar er werd gevraagd om een onderbouwing dat je Talpa KUT vind en dat heb ik gegeven.quote:Ga vooral je gang.
Waarom zou je bewezen hits niet uitzenden? Dat zou betekenen dat als iets een succes is, het niet meer een seizoen terug mag komen omdat het dan 'uitgekauwd' is.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dit zijn dus al uitgekauwde principes. Helaas is het zo dat het grootste gedeelte van Nederland dit schijnbaar nog steeds leuk vind.
Het ging om de hoeveelheid reclame, niet om het aantal reclameblokken. De blokken op de NOS waren gewoon langer en dan kun je er minder van maken.quote:Als je het eerst eens zou kijken en dan praten we daarna misschien nog een keer. Bij de NOS hadden ze een kwartier pauze bij Talpa komt zo'n beetje na elke wedstrijd een reclame blok.
*kuch* Als er één zender is in NL die juist met veel nieuw Nederlands produkt is gekomen dit jaar, dan is het Talpa wel. Dat daarnaast ook bekende programma's worden geprogrammeerd lijkt me niet meer dan logisch, je zult toch met een mix moeten beginnen bij een nieuwe zender.quote:Neee, maar het geeft zeer zeker het niveau aan van de wedstrijden zoals ik beschreef. Het blijft moeilijk om begrijpend te lezen. De rest van de shit wil ik niet eens zien. Moet je voor de grap eens het niveau van Cafe de Sport meemaken. En het niveau van de zender vind ik niet hoog omdat er geen programma's gemaakt worden, ze gebruiken voor het overgrote deel gekochte bestaande programma's. Dit is gewoon je concurrentie uitschakelen, hulde voor John
Dit ging alleen om het Kopspijkers-spel. Op de rest van de onderdelen zit geen copyright. De bedoeling is nooit anders geweest dan een soort Kopspijkers maken maar dan zonder het Kopspijkersspel. Logisch ook, want dat is succesvol gebleken dus waarom zou je opeens wat anders gaan brengen?quote:Dat is dus niet waar. Misschien eerst eens je huiswerk doen. Koppensnellers zou een ander programma worden dan kopspijkers. Ze mogen kopspijkers niet gebruiken omdat de rechten van Jack en de VARA zijn. De VARA wil niet dat kopspijkers gebruikt wordt. Er loopt op dit moment nog steeds een rechtzaak omdat je een idee niet mag kopieren. Je mag wel een satirisch programma maken, maar je mag niet hetzelfde doen als bij kopspijkers.
Ik zeg niet dat ik Talpa zo'n geweldig zender vind, ik word alleen erg moe van die zwakke redenen waarmee mensen aankomen als ze zeggen dat het een kutzender is. Het lijkt heel populair om maar te roepen dat het allemaal niks is, maar het is vaak helemaal nergens op gebaseerd.quote:Van mij mag jij ook naar Talpa kijken als jij het leuk vind geen probleem. Ik zeg alleen dat John de Mol wil laten zien dat je met geld alles kan bereiken. Door gewoonweg de concurrentie uit te schakelen (lees omkopen). Ik vind dat nou geen aanwinst en daarvoor vind ik Talpa een kut zender. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar er werd gevraagd om een onderbouwing dat je Talpa KUT vind en dat heb ik gegeven.
Ga je nog eens lezen of niet. Ik zeg niet dat het niet mag, ik leg uit waarom ik Talpa een KUT zender vind. Ik geef hierbij aan dat door middel van het bieden van veel geld programma's zijn overgekocht, dit is zeker het overgrote deel bij Talpa. Dit heeft John de Mol ook als strategie aangegeven. Hij zou eerst met gerenomeerde programma's bekendheid krijgen en dan zou hij met nieuwe programma's komen. Het is dus gewoon het wegkopen van hits bij andere zenders.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom zou je bewezen hits niet uitzenden? Dat zou betekenen dat als iets een succes is, het niet meer een seizoen terug mag komen omdat het dan 'uitgekauwd' is.
[..]
[..]Je hebt het dus nog nooit gezien he. Je standpunt dat er minder reclame wordt gemaakt klopt gewoon niet. Bij Talpa heb je een wedstrijd en dan een analyse en een reclameblok van 3 a 4 minuten. Bij de NOS was het geen reclame, daar werd het Journaal uitgezonden om 8 uur.quote:Het ging om de hoeveelheid reclame, niet om het aantal reclameblokken. De blokken op de NOS waren gewoon langer en dan kun je er minder van maken.
Nou nou wat een spektakel zeg. Gooise vrouwen en het evenal uitgekauwde concept van een politieserie knap staaltje hoor.quote:*kuch* Als er één zender is in NL die juist met veel nieuw Nederlands produkt is gekomen dit jaar, dan is het Talpa wel. Dat daarnaast ook bekende programma's worden geprogrammeerd lijkt me niet meer dan logisch, je zult toch met een mix moeten beginnen bij een nieuwe zender.
[..]
[..]quote:Dit ging alleen om het Kopspijkers-spel. Op de rest van de onderdelen zit geen copyright. De bedoeling is nooit anders geweest dan een soort Kopspijkers maken maar dan zonder het Kopspijkersspel. Logisch ook, want dat is succesvol gebleken dus waarom zou je opeens wat anders gaan brengen?
Ik roep het zeker niet om populair te doen. Ik zelf kijk ook heus wel een keer Talpa, dat ga ik ook niet ontkennen. Maar ik blijf het een kut zender vinden omdat ze bezig zijn met het kapot maken van andere zenders. John de Mol zou toch beter moeten weten. Daarnaast zijn ze zo druk bezig met het commerciele belang dat de programma's er gewoon onder lijden.quote:Ik zeg niet dat ik Talpa zo'n geweldig zender vind, ik word alleen erg moe van die zwakke redenen waarmee mensen aankomen als ze zeggen dat het een kutzender is. Het lijkt heel populair om maar te roepen dat het allemaal niks is, maar het is vaak helemaal nergens op gebaseerd.
Zodra Nederlanders iemand met geld zien dat komen de kotssmilies al weer tevoorschijn. De meeste mensen geven Talpa ook helemaal geen kans en roepen maar wat zonder te kijken wat er uitgezonden wordt. Of geven af op 1 programma (bv het voetbal) en veroordelen daarmee de hele zender.
Tja wat een BOER niet kent, eet hij niet!quote:TALPA
Dit is een talpa bash-topic. Kots-smilie gebruiken of anders oprotten!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja wat een BOER niet kent, eet hij niet!
Nederlanders zijn lompe boeren en willen maar al te graag ander mans succes de grond in boren.
Talpa heeft zo ver ik zie wel vermakelijke programma's en leuke voetbal analyses. En het is allemaal wat moderner dan toen bij de NOS, zoals afstanden die naar het doel bij vrijetrappen worden weergegeven. In 1 woord "GEWELDIG"! En zo is het maar net!
John de Mol heeft aangegeven o.a. met bekende programma's bekendheid te willen krijgen. Het meeste wat Talpa op de buis brengt is nieuw (Gooische Vrouwen, Van Speijk, Parels en Zwijnen, Koppels, De Slimste, NSE, Lieve Lust, Gordon en Joling, Samen, Cafe de Sport, etc).quote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef Vipers het volgende:
]
Ga je nog eens lezen of niet. Ik zeg niet dat het niet mag, ik leg uit waarom ik Talpa een KUT zender vind. Ik geef hierbij aan dat door middel van het bieden van veel geld programma's zijn overgekocht, dit is zeker het overgrote deel bij Talpa. Dit heeft John de Mol ook als strategie aangegeven. Hij zou eerst met gerenomeerde programma's bekendheid krijgen en dan zou hij met nieuwe programma's komen. Het is dus gewoon het wegkopen van hits bij andere zenders.
Er was bij de NOS reclame voor Studio Sport, dan voor het acht uur Journaal, dan na het acht uur Journaal en dan na Studio Sport. Waarom denk je dat er alleen op zondag een journaal om 20.00 ur zat op NL 2? Da's om de centjes van het voetbal terug te verdienen.quote:Je hebt het dus nog nooit gezien he. Je standpunt dat er minder reclame wordt gemaakt klopt gewoon niet. Bij Talpa heb je een wedstrijd en dan een analyse en een reclameblok van 3 a 4 minuten. Bij de NOS was het geen reclame, daar werd het Journaal uitgezonden om 8 uur.
Ik vind Kopspijkers persoonlijk geen leuk programma, maar ik snap niet hoe je je kan ergeren aan een programma dat precies hetzelfde is.quote:ZZoemeeerrrrrr, Nee dit gaat over het gehele concept. Het kopspijkersspel wilde Jack gaan gebruiken en daar ging het fout, maar er is altijd al een verbod geweest op plagiaat. Toen heeft Jack besloten om een nieuw programma te maken. Dat daar delen van kopspijker in zouden worden verwerkt was bekend, maar het zou wel een nieuw programma worden. Koppensnellers is simpelweg gewoon kopspijkers met een nieuw spel.
Gewoon concurrentie. Tot nu toe wordt er overigens nog weinig kapot gemaakt, want RTL doet het prima en SBS haalde deze week z'n beste week ooit.quote:Maar ik blijf het een kut zender vinden omdat ze bezig zijn met het kapot maken van andere zenders. John de Mol zou toch beter moeten weten.
Toch heb ik wel gelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dit is een talpa bash-topic. Kots-smilie gebruiken of anders oprotten!
Ja niet dus. Doe maar gewoon wat moeite voor je als een josti op die invoeren-knop douwtquote:Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dit is een talpa bash-topic. Kots-smilie gebruiken of anders oprotten!
Als je een mening hebt moet het ergens op gebaseerd zijn. Maar inderdaad klakkeloos maar roepen dat Talpa KUT is,tja voor sommige mensen is dat het hoogst haalbare. Toch blijf ik Talpa een KUT zender vindenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:35 schreef Mike het volgende:
@Vipers:
Ik ben overigens al blij dat je in ieder geval moeite doet om je standpunt te verduidelijken. Veel meer dan 'Talpa' komt er bij de meeste mensen toch niet uit.
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:46 schreef Geesoes het volgende:
Talpa een zender die ik vaak afzeik maar heel af en toe toch bekijk
Ben ik blij dat ik geen nederlander ben. Wat ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:52 schreef Apekoek het volgende:
Nederlanders zijn lompe boeren
Pssst wat doe je hier dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen nederlander ben. Wat ben jij eigenlijk?
Ik ben nog steeds bevoorrecht met het feit dat ik nog steeds geen Talpa kan ontvangen via de schotel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:59 schreef sirrom het volgende:
Hey WTF !!!
Op een vrijdagavond een lading herhalingen uitzenden?
Da's op zijn zachtst gezegd niet erg fraai... doe dat op een doordeweekse avond maar niet in het weekend. Doe het eigenlijk helemaal niet.
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:09 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bevoorrecht met het feit dat ik nog steeds geen Talpa kan ontvangen via de schotel.
Wie wil mij aanraken?![]()
Goed plan, maken ze Talpa 1 als uitzendkanaal en Talpa 2 tieven ze dan mooi alle reclames op. Zal qua tijd iig mooi met elkaar in balans zijn.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |