Ha Moks!quote:
Super!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha Moks!Ga je hier vertellen hoe je tweede kerstdag is geweest, of is het niet voor alle ogen geschikt?
![]()
Daar neem ik dus geen genoegen mee he... Namen, feiten en details... Ik neem 'm even mee naar achteren...quote:Op maandag 16 januari 2006 08:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Super!![]()
En de rest van het weekend vrijwel een kopie van jouw vorige weekend...
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik de enige van de drie ben die wel succesvol is!![]()
Je krijgt op deze plek van mij net zoveel namen, feiten en details als jij hier vorige week hebt gegeven... Naar achteren lijkt mij een prima plan dus!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar neem ik dus geen genoegen mee he... Namen, feiten en details... Ik neem 'm even mee naar achteren...![]()
Het kostte wat moeite, maar het scheelt iig die fucking Piet smiley!quote:
Check je mail. Maar waarschijnlijk ben je al druk bezig met een uitgebreid verslag...quote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je krijgt op deze plek van mij net zoveel namen, feiten en details als jij hier vorige week hebt gegeven... Naar achteren lijkt mij een prima plan dus!![]()
Goedemorgenquote:
Ik voel me vereerd... Een speciale goedemorgen van mij. Het is niks geworden hoor met dat ImageReady...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goedemorgen. En goedemorgen AirwiN
.
Ach, je moet toch een uitlaatklep hebben voor al die hitsigheid die je hier opbouwt!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
Singles en versieren of spannende weekenden
Het blijft vermakelijk
Je moet ook geen ImageReady gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
Ik voel me vereerd... Een speciale goedemorgen van mij. Het is niks geworden hoor met dat ImageReady...![]()
Technisch gezien heb ik daar tot op heden aan voldaan. Wat is een goed alternatief?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je moet ook geen ImageReady gebruiken
Very true!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
Singles en versieren of spannende weekenden
Het blijft vermakelijk
Schande!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd... Een speciale goedemorgen van mij. Het is niks geworden hoor met dat ImageReady...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |