Het is wel dat dat als je zoveel tijd hebt dat je wel iets vindt om je nuttig te makenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:13 schreef Mwanatabu het volgende:
D'r is een briljant taalkundige uit Australië. Geeft daar les, doet onderzoek. Oh ja, hij schrijft ook romans. Daar heeft hij allemaal ook tijd voor, want hij heeft maar 2 uur slaap per nacht nodig.
En die overige 22 uur vult hij ook nog nuttig in dan![]()
Misschien is TS er ook zo eentje, maar ik zou toch voorzichtig zijn. Zodra je lichaam wel begint te bokken is het misschien al te laat.
Volgens mij klopt dit niet...... Mijn concentratie is in de loop der tijd alleen maar beter geworden en energie heb ik ook niet echt weinigquote:Op maandag 16 januari 2006 15:57 schreef kwakveense het volgende:
een week lang 4 uur per nact slapen s voor jelichaam vergelijkbaar met een halve week niet slapen....niet echt goed voor je, ook al denk je dat je t aankan. je concentratie is minder en je energie is lager...
Mn ouders slapen gewoon 6/7 uur per dag.... verder zal ik het niet weten.....quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef whispers het volgende:
De nood aan slaap is genetisch bepaald. Als jij je goed voelt met drie uur slaap, is dat niets om je zorgen over te maken. Het betekent gewoon dat je minder slaap nodig hebt.
Hoe zit het bij je ouders?
Nu vraag ik me af of dit schadelijk voor mijn lichaam is? want ik merk er zelf niets van. Verder is het niet zo dat ik het erg vind dat ik zo weinig slaap maar ik maak me wel zorgen over mijn gezondheid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou afstappen van het kranten bezorgen en een baantje in de avond zoeken zoals pizza's bezorgen ofso. Dan ben je gelijk van het hele gelazer af.
Mwoah...als ik zo je posts een leesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:49 schreef tonks het volgende:
Ik slaap elke dag van ongeveer 0:00 tot 4:00 ook nooit problemen mee gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |