Gister was wel okay.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:20 schreef pacandor_ het volgende:
veel te rustig.. weinig boeiends ook.. was gister beter? he mobscene.
idd ja!!!!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 04:23 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Gister was wel okay.
Jammer dat het topic dicht is
Ligt eraan. Het ei was er eerder want dinosaurussen legden ook al eieren.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:24 schreef pacandor_ het volgende:
hahahahahaha de kip en het ei...... wie was er eerder!?
het is hier toch net wat te druk nu om zulke discussies aan te gaan.... dus op zich ook niet zo heel erg ghehehequote:Op maandag 16 januari 2006 04:23 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Gister was wel okay.
Jammer dat het topic dicht is
dat ei wel ja...... maar neem aan dat daar niet ineens een kip uit kwam....?!quote:Op maandag 16 januari 2006 04:24 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het ei was er eerder want dinosaurussen legden ook al eieren.
Nee, maar het ei was dus wel eerder.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:25 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat ei wel ja...... maar neem aan dat daar niet ineens een kip uit kwam....?!
Nachtelijk chatten is wel okay.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:32 schreef Janetje het volgende:
Niet kunnen slapen zuigt..
In dat geval was de dinosaurus nog steeds eerder dan de kip. En het ei dus ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:34 schreef Janetje het volgende:
Wat dacht je van: God heeft de dieren geschapen (whehehe.. ik zei schapen).. en niet eieren..
Ik geloof niet in God, daar niet van...
quote:Op maandag 16 januari 2006 04:32 schreef Janetje het volgende:
Niet kunnen slippen zuigt..
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 04:37 schreef Janetje het volgende:
Ik stem voor een of andere evolutietheorie.. waarbij een beest langzaam een kip geworden is.. dus ik geef je wel gelijk hoor...
Slippen gaat inderdaad moeilijk in je bed..quote:
en de dino of het ei??????quote:Op maandag 16 januari 2006 04:33 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Nee, maar het ei was dus wel eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |