Gister was wel okay.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:20 schreef pacandor_ het volgende:
veel te rustig.. weinig boeiends ook.. was gister beter? he mobscene.
idd ja!!!!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 04:23 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Gister was wel okay.
Jammer dat het topic dicht is
Ligt eraan. Het ei was er eerder want dinosaurussen legden ook al eieren.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:24 schreef pacandor_ het volgende:
hahahahahaha de kip en het ei...... wie was er eerder!?
het is hier toch net wat te druk nu om zulke discussies aan te gaan.... dus op zich ook niet zo heel erg ghehehequote:Op maandag 16 januari 2006 04:23 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Gister was wel okay.
Jammer dat het topic dicht is
dat ei wel ja...... maar neem aan dat daar niet ineens een kip uit kwam....?!quote:Op maandag 16 januari 2006 04:24 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ligt eraan. Het ei was er eerder want dinosaurussen legden ook al eieren.
Nee, maar het ei was dus wel eerder.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:25 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat ei wel ja...... maar neem aan dat daar niet ineens een kip uit kwam....?!
Nachtelijk chatten is wel okay.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:32 schreef Janetje het volgende:
Niet kunnen slapen zuigt..
In dat geval was de dinosaurus nog steeds eerder dan de kip. En het ei dus ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:34 schreef Janetje het volgende:
Wat dacht je van: God heeft de dieren geschapen (whehehe.. ik zei schapen).. en niet eieren..
Ik geloof niet in God, daar niet van...
quote:Op maandag 16 januari 2006 04:32 schreef Janetje het volgende:
Niet kunnen slippen zuigt..
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 04:37 schreef Janetje het volgende:
Ik stem voor een of andere evolutietheorie.. waarbij een beest langzaam een kip geworden is.. dus ik geef je wel gelijk hoor...
Slippen gaat inderdaad moeilijk in je bed..quote:
en de dino of het ei??????quote:Op maandag 16 januari 2006 04:33 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Nee, maar het ei was dus wel eerder.
Ligt aan de definitie.quote:
Ei van een kip. De kip moet er eerder zijn geweest, anders kon het geen ei leggen.quote:kip·pen·ei (het ~)
1 ei van een kip => hoenderei
Dino's zijn een verzinsel van de filmindustrie.. een beetje het 'there is no dinosaur' idee..quote:
Cool, kan jij al een dino buigen met je gedachten?quote:Op maandag 16 januari 2006 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dino's zijn een verzinsel van de filmindustrie.. een beetje het 'there is no dinosaur' idee..
Neuh.. maar ik zit momenteel ook niet in de matrix...quote:Op maandag 16 januari 2006 04:44 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Cool, kan jij al een dino buigen met je gedachten?
Laten we morgen aan Tietje de 'dominatrix' vragen of ze het kan.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. maar ik zit momenteel ook niet in de matrix...
Of erg laat.. alles is relatief...quote:
Er was eens een bakker uit Goudaquote:Op maandag 16 januari 2006 04:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of erg laat.. alles is relatief...
Ik weet stadsgenoot.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:47 schreef Maikuuul het volgende:
Jeweet janetje
Als je nou een naam in een reactie zou zetten, of een quote, dan zouden we niet hoeven te gokken op wie je doelt...quote:Op maandag 16 januari 2006 04:48 schreef Maikuuul het volgende:
Lollers =] welke wijk woon jij ?
Terwijl ik elke week weer later naar bed gaquote:Op maandag 16 januari 2006 04:48 schreef DeeCruise het volgende:
Fok kakt in de laatste tijd snachts...geen gunstige ontwikkeling als je t mij vraagt....
Op Janetje, duh.quote:Op maandag 16 januari 2006 04:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als je nou een naam in een reactie zou zetten, of een quote, dan zouden we niet hoeven te gokken op wie je doelt...
of vroeger.........quote:Op maandag 16 januari 2006 04:50 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Terwijl ik elke week weer later naar bed ga
Nee in dit opzicht is het sowieso later. Als ik eerst om 5 uur ging en de week erna om 5:15 is het nog steeds later, ookal is het vroeg.quote:
Ik woon in Heerquote:Op maandag 16 januari 2006 04:50 schreef Maikuuul het volgende:
janetje natuurlijk, jij woont in veldwezelt, dat hoef ik je niet meer te vragen
Jeweet Deecruise
Strak plan...quote:Op maandag 16 januari 2006 04:51 schreef mOBSCENE het volgende:
Laatste sjekkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |