abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34107205
Voor een niet nader te noemen projectje heb ik enkele spulletjes nodig, en ik weet niet echt waar ik ze moet halen. Dus, misschien kunnen jullie mij helpen ?

Goed, wat heb ik nodig?

1. Een paar lege potten met schroefdeksel (ongeveer de grootte van een pot waar ze zure bommen in verkopen)
2. Lege plastic bakken met goed sluitende deksels. (Ongeveer als de rijstbak van de chinees, maar dan iets betere kwaliteit)
3. Waterstofperoxide, 3%. Volgens mij te krijgen bij de drogist?
4. Lege spuiten inclusief naalden en naaldbeschermers. Verkoopt de apotheek die zomaar?
5. Ziplock bags. Hersluitbare zakjes dus, die je aan de bovenkant dicht kan knijpen.

Trefwoordje: Steriliteit!

Maak me blij, maak me blij !

[ Bericht 3% gewijzigd door NiteSpeed op 16-01-2006 00:29:25 ]
We'll keep on whispering our mantras.
pi_34107298
Wat ga je voor illegaals doen?
Back in business.
pi_34107320
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Shirley het volgende:
Wat ga je voor illegaals doen?
Het is niet illegaal.
pi_34107347
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef NiteSpeed het volgende:
4. Lege spuiten inclusief naalden en naaldbeschermers. Verkoopt de apotheek die zomaar?
ik wil je die wel verkopen
ik krijg toch dagelijks nieuwe naalden als ik de vuile weer inlever bij de GGD
en aan lege spuiten kan ik ook wel komen
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_34107386
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het is niet illegaal.
Hmm..
Back in business.
pi_34107453
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef laffer het volgende:

[..]

ik wil je die wel verkopen
ik krijg toch dagelijks nieuwe naalden als ik de vuile weer inlever bij de GGD
en aan lege spuiten kan ik ook wel komen
Hoe kom jij er dan aan, ziekte ofzo? Thing is wel dat ze steriel moeten zijn.
pi_34107468
quote:
Voor een niet nader te noemen projectje heb ik enkele spulletjes nodig, en ik weet niet echt waar ik ze moet halen. Dus, misschien kunnen jullie mij helpen ?

Goed, wat heb ik nodig?

1. Een paar lege potten met schroefdeksel (ongeveer de grootte van een pot waar ze zure bommen in verkopen)
2. Lege plastic bakken met goed sluitende deksels. (Ongeveer als de rijstbak van de chinees, maar dan iets betere kwaliteit)
5. Ziplock bags. Hersluitbare zakjes dus, die je aan de bovenkant dicht kan knijpen.

paar potten kun je zo leeg maken, de lege bakken koop je bij Blokker/Xenos weet ik veel, waterstofperoxide zo geen idee, lege spuiten vast wel bij de apotheek, weet alleen niet zeker, en ziplock bags hebben ze toch ook wel bij de Blokker oid...
pi_34107494
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:09 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Hoe kom jij er dan aan, ziekte ofzo? Thing is wel dat ze steriel moeten zijn.
maak je niet druk, ik ben een heroinegebruiker en ik kan die dingen gratis afhalen
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_34107526
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef laffer het volgende:

[..]

maak je niet druk, ik ben een heroinegebruiker en ik kan die dingen gratis afhalen
...
pi_34107712
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

...
je wilt toch steriele naalden?
nou, die kan ik je leveren
pi_34107764
WTF ga je doen dan?
Scheren is voor schapen!
pi_34107829
De waterstofperoxide is om schoon te kunnen werken okay? Voor een stabiele omgeving waar geen besmettingen voorkomen. Het is echt geen bomb-recipe ofzo !
pi_34108225
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:17 schreef laffer het volgende:

[..]

je wilt toch steriele naalden?
nou, die kan ik je leveren
Serieus, hoe kom je eraan? Ik wil het namelijk liever gisteren dan vandaag hebben. De tijd dringt nogal.
pi_34108269
Waarom doe je zo moeilijk over waar je het voor wilt hebben?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34108294
quote:

Xenos, Blokker, Dille en Kamille?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 16 januari 2006 @ 00:33:52 #16
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_34108307
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef laffer het volgende:

[..]

pi_34108311
quote:

Goed, wat heb ik nodig?

De potten kun je gewoon recyclen, denk aan een lege pot appelmoes
Zijn ook te koop bij Blokker.

Lege plastick bakken, Blokker. (is tupperware achtig spul)

Injectienaalden krijg je bij de GGD/ GG&GD, geen idee wat de kosten zijn, maar zijn wel vrij te koop.
Waarschijnlijk ook wel bij een apotheek, maar dat weet ik niet zeker.

Waterstofperoxide beats me, echt geen idee, maar het lijkt me dat dit vast wel via internet te bestellen is, even Googlen dus.

Succes met je project
Live it!
pi_34108337
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef NiteSpeed het volgende:
De waterstofperoxide is om schoon te kunnen werken okay? Voor een stabiele omgeving waar geen besmettingen voorkomen. Het is echt geen bomb-recipe ofzo !
Jaja, en straks kunnen we Opsporing Verzocht weer helpen...
pi_34108353
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef LostFormat het volgende:
Waarom doe je zo moeilijk over waar je het voor wilt hebben?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_34108359
Oh, en die lege plastic bakken zijn ook te krijgen bij de Xenos of Blokker.
Oi!
  maandag 16 januari 2006 @ 00:35:37 #21
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34108369
Wat ga je doen?
pi_34108382
ben erg benieuwd wat je van plan bent.. kan je niet een kleine hint geven? of t gewoon vertellen?
ennuh h2o2 om schoon te kunnen werken?.. sinds wanneer is alcohol niet goed genoeg meer?
pi_34108494
quote:
Om blablablablablabla, kun je waterstofperoxide 3% gebruiken. Dit is gewoon bij elke drogist verkrijgbaar.
quote:
Die hersluitbare plastic zakjes (Ziplocks) zijn in verschillende formaten te koop bij Vroom en Dreesmann
Gewoon een beetje googlen, mên!
Oi!
pi_34108516
Tot zover al bedankt voor de hulp !

Om even wat meer te vertellen dan, ik heb laatst een growkit gekocht waarmee ik zelf paddo's heb gekweekt. Nou is het niet helemaal zelf kweken, omdat je een aantal toch wel belangrijke stappen mist.

Ik wil nu van een verse paddestoel de sporen vangen, oplossen in water en inspuiten in een mixje van vermiculiet en rijstmeel zodat er nieuwe schimmels/paddo's komen. Kost nogal wat moeite, en je moet er steriel voor werken. De h202 werkt als een barrière tegen ongewenste schimmels .
pi_34108558
Ah paddo's kweken...
  maandag 16 januari 2006 @ 00:41:54 #26
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34108588
quote:

Goed, wat heb ik nodig?

Ken je niemand die verpleegkunde doet? Toen ik dat deed, namen we soms hele strips mee.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34108596
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef Xebrozius het volgende:
Ah paddo's kweken...
Of anders lees ik eerst de laatste post van Nitespeed
  maandag 16 januari 2006 @ 00:42:10 #28
38161 faculty
Always around
pi_34108598
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:39 schreef NiteSpeed het volgende:

Om even wat meer te vertellen dan, ik heb laatst een growkit gekocht waarmee ik zelf paddo's heb gekweekt. Nou is het niet helemaal zelf kweken, omdat je een aantal toch wel belangrijke stappen mist.

Ik wil nu van een verse paddestoel de sporen vangen, oplossen in water en inspuiten in een mixje van vermiculiet en rijstmeel zodat er nieuwe schimmels/paddo's komen. Kost nogal wat moeite, en je moet er steriel voor werken. De h202 werkt als een barrière tegen ongewenste schimmels .
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het is niet illegaal.
iets klopt hier volgens mij niet
What goes around, Comes around
pi_34108632
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:42 schreef faculty het volgende:

[..]

[..]

Oh, het is zo legaal als het maar zijn kan . Zolang de paddo's vers zijn, tenminste.
pi_34108667
Waterstofperoxide kun je bij de apotheker halen, ook een ingredient om explosieven mee te maken overigens. Is wel mengsel met 30% waterstofperoxide, in Duitsland kun je 60% waterstofperoxide halen.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:44:24 #31
38161 faculty
Always around
pi_34108670
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:43 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Oh, het is zo legaal als het maar zijn kan . Zolang de paddo's vers zijn, tenminste.
en dat is het plan ook?
pi_34108693
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:42 schreef faculty het volgende:

[..]

[..]

De overheid spreekt van harddrugs als de paddo's gedroogd zijn... Dus er is niets aan de hand.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:46:43 #33
38161 faculty
Always around
pi_34108717
nee agent ik doe niet aan harddrugs.. ik was mijn paddo's alleen een week vergeten en had ze perongelijk in de zon gelegd...
pi_34108752
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:46 schreef faculty het volgende:
nee agent ik doe niet aan harddrugs.. ik was mijn paddo's alleen een week vergeten en had ze perongelijk in de zon gelegd...
Inderdaad, zo krom is het Nederlandse beleid.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34108766
en de paddo's zelf kunnen wel tegen h2o2?
heb je ook een bunsenbrander oid om steriel bij te kunnen werken?
die zakjes bij de v&d vandaan zulen vast niet steriel zijn.. en de potten enz ook niet.. hoe was je van plan dat aan te gaan pakken? of heb je toevallig een autoclaaf op zolder staan
nouja succes ermee..
pi_34108803
Oh, potten gaan gewoon in een kookpannetje met een deksel erop. Lekker stomen voor 90 minuten ofzo. De zakjes kunnen gewoon in een badje met alcohol/water/peroxide gedompeld worden .
pi_34108825
Volgens mij zou ik dan alles moeten weten nu, of iemand moet nog tips/aanvullingen hebben? !
pi_34108917
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij zou ik dan alles moeten weten nu, of iemand moet nog tips/aanvullingen hebben? !
Meng ze niet met thee die je ouders ook graag drinken.
pi_34109075
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:31 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Serieus, hoe kom je eraan? Ik wil het namelijk liever gisteren dan vandaag hebben. De tijd dringt nogal.
via de GGD amsterdam, ik ben een geregistreerde junk zoals de maatschappij dat noemt
maar ik kan wel wat regelen tegen een geringe vergoeding natuurlijk
  maandag 16 januari 2006 @ 01:00:48 #40
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34109114
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Ken je niemand die verpleegkunde doet? Toen ik dat deed, namen we soms hele strips mee.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34109117
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:50 schreef NiteSpeed het volgende:
paddo`s is troep, gebruik gewoon een bolletje wit&bruin, dude
pi_34109170
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:00 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]
Nope, helaas niet.
pi_34109204
Hey Xebro, ook een potje hebben? ! Zolang er geen paddestoelen op groeien bevatten ze nog geen stoffen die op de opiumlijst staan !
pi_34109274
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey Xebro, ook een potje hebben? ! Zolang er geen paddestoelen op groeien bevatten ze nog geen stoffen die op de opiumlijst staan !
Als ze klaar zijn moet je er maar eens een paar opsturen per post... Ik hoop niet dat ze tijdens verzending uitdrogen. Dat zou zonde zijn
pi_34109318
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:05 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als ze klaar zijn moet je er maar eens een paar opsturen per post... Ik hoop niet dat ze tijdens verzending uitdrogen. Dat zou zonde zijn
Oh, ja. Dat kan ook nog gebeuren .
pi_34109360
Paddo paupers!
Back in business.
pi_34109419
Een pot naalden kan je halen bij de drogist als het goed is, voor als je bijv. zelf je piercings zet ofzo
† The 3 Kings †
pi_34109655
Trouwens, ik heb ook nog iets van biologisch bruine rijstmeel/poeder nodig. What's in a name . Ik ga wel gewoon bruine rijst vermalen.

[ Bericht 9% gewijzigd door NiteSpeed op 16-01-2006 01:40:44 ]
  maandag 16 januari 2006 @ 10:28:51 #49
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_34113820
quote:

Goed, wat heb ik nodig?

1 + 2 + 5 vind je in bijna elke supermarkt..
pi_34114026
Ziplock bags kan je ook ff halen bij een coffeeshop
† The 3 Kings †
pi_34117295
tip: ik meen dat alles wat je thuis ècht steriel wil maken je 20 minuten moet koken. (in water).
( dat heeft de babymevrouw mij verteld )

De (reuze) potten kan je vragen bij een Turks/Marrokaans winkeltje. (hier mocht ik er indertijd één meenemen om baby wandelende takken in te doen).

De sluitbare doosjes en zakjes... marskramer/blokker etc....

De spuiten die kan je zonder problemen voor een paar cent bij de apotheek kopen.

Succes.

En paddo's kweken en zelfs drogen is legaal voor zover ik weet mits het voor eigen gebruik is.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 16 januari 2006 @ 12:53:57 #52
138948 Icemen
Cold as Ice
pi_34117913
waterstofperoxide kan je bij de apotheek halen, is een tube in een zalmachtig kleur doosje. Wordt ook gebruikt tegen acne en puistjes...
  maandag 16 januari 2006 @ 13:24:47 #53
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_34118892
Mijn vader en oom hebben vroeger oesterzwammen gekweekt en daar kookten ze altij hooi voor. Daar groeiden die paddo's dan op, in een donkere ruimte.
Ik heb al een boek.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:38:21 #54
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_34129617
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:39 schreef NiteSpeed het volgende:

post je resultaat hier.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 16 januari 2006 @ 21:31:33 #55
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_34137638
tvp, klinkt intressant
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties