Het is niet illegaal.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef Shirley het volgende:
Wat ga je voor illegaals doen?
ik wil je die wel verkopenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef NiteSpeed het volgende:
4. Lege spuiten inclusief naalden en naaldbeschermers. Verkoopt de apotheek die zomaar?
Hoe kom jij er dan aan, ziekte ofzo? Thing is wel dat ze steriel moeten zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
ik wil je die wel verkopen![]()
ik krijg toch dagelijks nieuwe naalden als ik de vuile weer inlever bij de GGD![]()
en aan lege spuiten kan ik ook wel komen
paar potten kun je zo leeg maken, de lege bakken koop je bij Blokker/Xenos weet ik veel, waterstofperoxide zo geen idee, lege spuiten vast wel bij de apotheek, weet alleen niet zeker, en ziplock bags hebben ze toch ook wel bij de Blokker oid...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor een niet nader te noemen projectje heb ik enkele spulletjes nodig, en ik weet niet echt waar ik ze moet halen. Dus, misschien kunnen jullie mij helpen?
Goed, wat heb ik nodig?
1. Een paar lege potten met schroefdeksel (ongeveer de grootte van een pot waar ze zure bommen in verkopen)
2. Lege plastic bakken met goed sluitende deksels. (Ongeveer als de rijstbak van de chinees, maar dan iets betere kwaliteit)
3. Waterstofperoxide, 3%. Volgens mij te krijgen bij de drogist?
4. Lege spuiten inclusief naalden en naaldbeschermers. Verkoopt de apotheek die zomaar?
5. Ziplock bags. Hersluitbare zakjes dus, die je aan de bovenkant dicht kan knijpen.
Maak me blij, maak me blij!
maak je niet druk, ik ben een heroinegebruiker en ik kan die dingen gratis afhalenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hoe kom jij er dan aan, ziekte ofzo? Thing is wel dat ze steriel moeten zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
maak je niet druk, ik ben een heroinegebruiker en ik kan die dingen gratis afhalen![]()
je wilt toch steriele naalden?quote:
Serieus, hoe kom je eraan? Ik wil het namelijk liever gisteren dan vandaag hebben. De tijd dringt nogal.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:17 schreef laffer het volgende:
[..]
je wilt toch steriele naalden?![]()
nou, die kan ik je leveren![]()
Xenos, Blokker, Dille en Kamille?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef NiteSpeed het volgende:
1. Een paar lege potten met schroefdeksel (ongeveer de grootte van een pot waar ze zure bommen in verkopen)
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
maak je niet druk, ik ben een heroinegebruiker en ik kan die dingen gratis afhalen![]()
De potten kun je gewoon recyclen, denk aan een lege pot appelmoesquote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor een niet nader te noemen projectje heb ik enkele spulletjes nodig, en ik weet niet echt waar ik ze moet halen. Dus, misschien kunnen jullie mij helpen?
Goed, wat heb ik nodig?
2. Lege plastic bakken met goed sluitende deksels. (Ongeveer als de rijstbak van de chinees, maar dan iets betere kwaliteit)
3. Waterstofperoxide, 3%. Volgens mij te krijgen bij de drogist?
5. Ziplock bags. Hersluitbare zakjes dus, die je aan de bovenkant dicht kan knijpen.
Trefwoordje: Steriliteit!
Maak me blij, maak me blij!
Jaja, en straks kunnen we Opsporing Verzocht weer helpen...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef NiteSpeed het volgende:
De waterstofperoxide is om schoon te kunnen werken okay? Voor een stabiele omgeving waar geen besmettingen voorkomen. Het is echt geen bomb-recipe ofzo!
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef LostFormat het volgende:
Waarom doe je zo moeilijk over waar je het voor wilt hebben?
quote:Om blablablablablabla, kun je waterstofperoxide 3% gebruiken. Dit is gewoon bij elke drogist verkrijgbaar.
Gewoon een beetje googlen, mên!quote:Die hersluitbare plastic zakjes (Ziplocks) zijn in verschillende formaten te koop bij Vroom en Dreesmann
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |