Tentamenvak... gelukkig maar 1 periode dat boutvakquote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Sociologie? Das ook de grootste non studie die er isGoede keus.
Klinkt zeer interessant!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:02 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb dinsdag een vak, luidende naar de naam Social Philosophy and Philosophy of Science.
en daar ga ik morgen mee starten
quote:
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
Ik leer altijd 1 dag vantevoren bij proefwerken, is me tot nu toe altijd goed gelukt
Hier ookquote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
Ik leer altijd 1 dag vantevoren bij proefwerken, is me tot nu toe altijd goed gelukt
Ik leerde nooit op de mavo/mboquote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Maikuuul het volgende:
Bestuursrecht isquote:Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Hier ook
al was het laatste 2 tentamens wel naadje, 5.7 en 5.8
Dinsdag tentamen bestuursrecht, nog steeds niks gedaan![]()
tentamen begint om 14 uur, dat trek ik niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:18 schreef Tiemie het volgende:
gewoon de hele nacht doorhalen, das goed voor je
Dan nu gewoon een paar uurtjes slapen en dan eerder wakker worden. Maar dan wordt het wel lekker stressen.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
tentamen begint om 14 uur, dat trek ik niet.
Als ie nou om 9 uur begon had ik dat wel gedaan
om 10.00 gaat de wekker...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dan nu gewoon een paar uurtjes slapen en dan eerder wakker worden. Maar dan wordt het wel lekker stressen.
hmm nou ik heb al moeite met rechtssoc.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
om 10.00 gaat de wekker...![]()
Sociologie is niet zo moeilijk, beetje kritiek geven op een tekst... we zien wel![]()
Dinsdag heb ik ook wiskundequote:Op maandag 16 januari 2006 00:56 schreef augurkenkoning het volgende:
dinsdag wiskunde. Omdat ik van de HAVO kom moet ik nog bijscholen. MOrgenochtend ga ik er aan beginnen. Ik hoop dat't gaat lukken.
Vrijdag nog empirische sociologie, en dan ben ik weer klaar. maar ik ehb'r dan ook al een week opzitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |