Nee klopt barney zou weer winnenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit was niet de afspraak.
Hey kikoooooooooo je hebt gelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef kikoooooo het volgende:
Darts is voor klapmongolen
het moet eigenlijk net als het wk voetbal wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:46 schreef t0y het volgende:
Gelukkig is die darthype maar 1x per jaar, houden zo.
Neen, het moet gewoon optiefen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
het moet eigenlijk net als het wk voetbal worden
Yep, het wk ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Veel langer, bier drinkende dikke mannen met pijltjes ipv geile reclame blokken met vrouwen met een gigantisch uitgelebberde sleufquote:Op zondag 15 januari 2006 23:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Valt wel mee, denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef El_Rolando het volgende:
Darten is knap moeilijk.
Is sjiek weer uit?quote:
Sjieke ertussen zou niet zo sjiek klinken, jeweetquote:
ga er maar staan dan....quote:
sjiekie maikuuul!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjieke ertussen zou niet zo sjiek klinken, jeweet
Ik word oudquote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjieke ertussen zou niet zo sjiek klinken, jeweet
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
ga er maar staan dan....
wat die jelle op zijn leeftijd presteerd is fucking knap
ik heb dikke respect voor die gozer
mijn held van dit jaar
Ik vind het een leuk tijdverdrijf om te doen met anderen onder het genot van een biertje in een cafe, maar daar houdt het ook mee op.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef t0y het volgende:
Wat die Jelle heeft gedaan, respect. Begrijp me niet verkeerd, maar ik kan darten niet als topsport beschouwen, ik vind het meer een denksport, waarbij je eens in de zoveel tijd 'wiskunde' moet toepassen om op een goede finish te komen.
Als ik 2 jaar fulltime ga oefenen, dan klaar ik ze allemaal daarzo @ the embassy.
flamebait...
Oh zielig! Wordt jij verplicht te kijken naar darten, jij arme jongen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Neen, het moet gewoon optiefen.
Overgewardeerde 'sport'
Ja inderdaad.... achteraf gewoon zomaar zeggen dat hij Jelle alle lof geeft, maar dat hij gewoon kut stond te finishen.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:22 schreef sr_firewire het volgende:
* hoop dat Barney zich een bad heeft genomen van een graden of 100... Wat een arrogante zak stront is die vent zeg....
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... achteraf gewoon zomaar zeggen dat hij Jelle alle lof geeft, maar dat hij gewoon kut stond te finishen.
Hij maakt zomaar een groot compliment naar Jelle..... bah bah
Wat heeft hij nu te zeggen met z'n 5 behaalde finales, waarvan hij er 4 wint.
En hij die waarschijnlijk de reden is dat Jelle uberhaupt pijltjes aan het gooien isDartend nederland op de kaart gezet.... eikel
De lul!
Ja hoor gezien..... en nu?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je hebt zeker het intervieuw op zaterdagavond niet gezien ? Toen stond hij zij aan zij naast Jelle en lachte hij Jelle gewoon uit toen die zei dat de wedstrijd morgen wel eens 50/50 zou gaan worden. Arrogante lul dattie is, in de loopt der jaren is hij echt een arrogante bastaard geworden.
Doe normaal... leer te relativeren. Het is niet voor niets dat veel darters die gast niet moeten, en ik vind het niet gek hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 09:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja hoor gezien..... en nu?
Als je 4 keer de Lakeside wint, Martin Adams in de halve finale opzij zet, mag je niet zeggen dat je tegen een qualifier de kansen 50/50 inschat?
Ik vind dat juist vrij bescheiden. Arrogant was als hij had gezegd tegen Jelle "wat doe jij hier, ik ben de kampioen, ik maak je af"
Hmm, raar... ik hoorde gister die van Dijk nog zeggen (en die kent Barney aardig goed) dat hij helemaal niet zo arrogant is als een grootdeel van nederland doet denken.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Doe normaal... leer te relativeren. Het is niet voor niets dat veel darters die gast niet moeten, en ik vind het niet gek hoor
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmm, raar... ik hoorde gister die van Dijk nog zeggen (en die kent Barney aardig goed) dat hij helemaal niet zo arrogant is als een grootdeel van nederland doet denken.
Ik weet zeker dat een groot deel van de Lakeside spelers helemaal niet zo over Barney denkt!
Fordham is groot, maar niet zo groot dat je hem direct kan zien als alle spelers van de Embassy.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:52 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je denkt ja. Intervieuw met Andy Fordham niet gezien vorig jaar ? Die riep toch heel iets anders, en gaf openlijk voor de tv toe dat hij niet zo goed kon opschieten met Barney
omdat hij gewoon arrogant was.
Mjaquote:Op maandag 16 januari 2006 09:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Fordham is groot, maar niet zo groot dat je hem direct kan zien als alle spelers van de Embassy.
Dat bepaal jij?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:58 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Mjazal wel. Discussie gesloten
dan heb je die zin ook niet goed gelezen.. Jelle schatte de kansen in op 50/50, en Barney zei (bijna letterlijk): die Jelle kan van iedereen winnen, maar niet van mij.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja hoor gezien..... en nu?
Als je 4 keer de Lakeside wint, Martin Adams in de halve finale opzij zet, mag je niet zeggen dat je tegen een qualifier de kansen 50/50 inschat?
Jelle schatte de kansen in op 80/20 voor hemquote:Op maandag 16 januari 2006 10:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan heb je die zin ook niet goed gelezen.. Jelle schatte de kansen in op 50/50, en Barney zei (bijna letterlijk): die Jelle kan van iedereen winnen, maar niet van mij.
en dat is gebleken
Eh nee, dat zei hij niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:42 schreef buzzer het volgende:
Jelle schatte de kansen in op 50/50, en Barney zei (bijna letterlijk): die Jelle kan van iedereen winnen, maar niet van mij.
????? Je hebt echt moeite met lezen he en waarschijnlijk ook met kijken en luisteren tegelijk ? Had je nou je VMBO maar afgemaakt.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jelle schatte de kansen in op 80/20 voor hem
Zo was het inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan heb je die zin ook niet goed gelezen.. Jelle schatte de kansen in op 50/50, en Barney zei (bijna letterlijk): die Jelle kan van iedereen winnen, maar niet van mij.
en dat is gebleken
Dat zei hij niet....quote:Op maandag 16 januari 2006 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, dat zei hij niet.
Jelle zei dat hij de kansen op 50/50 inschatte en dat hij van iedereen kan winnen.
Waarop Barney zei 'Niet met 28.33 Jelle'
En daar had hij gelijk in![]()
dan heb ik het over een ander interview met Barney, Jelle was daar niet bij...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee, dat zei hij niet.
Jelle zei dat hij de kansen op 50/50 inschatte en dat hij van iedereen kan winnen.
Waarop Barney zei 'Niet met 28.33 Jelle'
En daar had hij gelijk in![]()
Niemand die jou verplicht hier te reageren hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 10:58 schreef kikoooooo het volgende:
wat een totaal onboeiende kutdiscussie over een kutsport zeg
Zeggen dat je "kan winnen van iemand" is heel anders dan zeggen dat je "van iedereen wint"quote:Op maandag 16 januari 2006 10:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zo was het inderdaad.
Jelle zei 50/50 maar dacht 80/20 volgens een van de heren commentatoren.
Jelle heeft trouwens ook heel wat arrogantie over zich, door te zeggen dat hij van iedereen kan winnen. En gelijk heeft ie.
Om maar niet te praten over de kutdiscussies die jij altijd voertquote:Op maandag 16 januari 2006 10:58 schreef kikoooooo het volgende:
wat een totaal onboeiende kutdiscussie over een kutsport zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |